~3~

259 20 29
                                    

- Współlokatorem?! - Krzyknęła zaskoczona Kendra wstając.

- No tak. - Paprot przekrzywił głowę I uśmiechnął się do niej. - Poprosiłem dyrektora żeby to była niespodzianka. Jestem z tobą w drużynie i jeśli się zgodzisz to zostanę twoim współlokatorem.

- To... to wspaniała wiadomość! - Krzyknęła. - Już się bałam że zostanę sama z obcymi ludźmi, chciałam zostać w domu, ale rodzina powtarzała że nie ma się czego bać bo... chwila. Czy wszyscy wiedzieli o tym że tu będziesz oprócz mnie!?

- Możliwe. - Powiedział Paprot. - Ale na tym polegają niespodzianki, prawda?

- Jesteś niemożliwy.

- I za to mnie kochasz.

   
~☆~

Seth rozejrzał się po pokoju.

- Chyba jest dobrze. - odezwał się Nico.

- Jest wspaniale. - Odparł chłopak.

- Piątka - Zawołał Nico i razem z Sethem przybił piątkę.

Ich pokój miał żółte i czarne ściany. Pomieszczenie wyglądało na idealne dla dwójki 15-latków. Pod jedną ze ścian stały dwa łóżka, a naprzeciwko znajdowały się 2 biurka. Oprócz tego, z małego pokoju można było przejść do w pełni umeblowanej kuchni. Przy przejściu do kuchni, znajdowały się drzwi, za którymi znajdowała się łazienka.

Razem z Nico w niecałą godzinę udało mu się rozpakować i w pełni poznać chłopaka.

Okazało się że Nico jest podobnym chłopakiem do Setha. Miał czarne włosy, piwne oczy i wyrazistą szczękę. Ubrany był w szarą bluzę bez zamka i luźne zielone dresy. Od razu zaprzyjaźnił się z Sethem. A co było najlepsze? Ojciec Nica był smokiem! Ze względu na to że jego matka była człowiekiem, Nico jeszcze nie potrafił zmieniać swojej postaci w smoka, ale mocno wierzył że kiedyś mu się uda.

- Ej coś leży na moim łóżku. - Zauważył Nico.

- Na moim także. - Zdziwił się Seth. - To chyba jakieś ubrania.

- Są poskładane. Czyli nie nasze.

- Słuszna uwaga, mój ziomku. - Przyznał Seth.

Chwycił ubranie i podniósł do góry. Zobaczył że to... kostium? Cały strój był ciemno szary, oprócz niektórych elementów - które były ciemno niebieskie.

- Dziwny materiał. - Powiedział Nico przecierając kostium w palcach.

- Tu jest jakaś karteczka. - Powiedział Seth chwytając kartkę A4. - Uroczyście witam w waszym pokoju... bla bla bla... mamy nadzieje że się wam podoba... bla bla bla... jakiekolwiek uwagi do pokoju, zgłaszać do nauczycieli... o mam! Tu jest napisane coś o poziomach i kolorach.

- Rzeczywiście. Poziom grupy jest wybierany na podstawie wieku. Do Poziomu Trzeciego kwalifikują się osoby od 11 do 13 roku życia, do Poziomu Drugiego osoby od 14 do 15 roku życia, a do Poziomu Trzeciego osoby od 16 do 18 lat.

- Czyli nasza drużyna kwalifikuje się do Poziomu 2.

- Tak.

Baśniobór; Szkoła Rycerzy ŚwituOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz