𝕔𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣1:𝕓𝕣𝕠𝕜𝕖𝕟 𝕡𝕣𝕠𝕞𝕚𝕤𝕖

6 0 0
                                    

𝕁𝕠𝕤𝕙𝕦𝕒 𝕡𝕠𝕧:

𝔻𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕖𝕝𝕚𝕖𝕧𝕖 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕒𝕟𝕒𝕙𝕒𝕜𝕚 𝕕𝕚𝕤𝕖𝕒𝕤𝕖?𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥𝕤 𝕝𝕒𝕞𝕖 𝕓𝕦𝕥 𝕚 𝕠𝕟𝕔𝕖 𝕓𝕖𝕝𝕚𝕖𝕧𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕥𝕤 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕝𝕒𝕞𝕖 𝕓𝕦𝕥 𝕒 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕞𝕖 𝕓𝕖𝕝𝕚𝕖𝕧𝕖 𝕚𝕟 𝕚𝕥-------𝕤𝕒𝕕𝕝𝕪 𝕤𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕖𝕕-----𝕓𝕦𝕥 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕕𝕚𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕣𝕖𝕤𝕥 𝕚𝕟 𝕡𝕖𝕒𝕔𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕖𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕣𝕝𝕕 𝕡𝕦𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖𝕣𝕤 𝕕𝕠𝕨𝕟,𝕙𝕖𝕣 𝕨𝕚𝕤𝕙 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕔𝕒𝕞𝕖 𝕥𝕣𝕦𝕖,𝕓𝕦𝕥 𝕚 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕞𝕖 𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥-----𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕖𝕝𝕗𝕚𝕤𝕙,𝕚 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕'𝕧𝕖 𝕓𝕖𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕙𝕒𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕤𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒 𝕔𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕 𝕚 𝕕𝕚𝕕𝕟𝕥 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕦𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕙𝕖𝕣 𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕙𝕒𝕕 𝕒 𝕠𝕟𝕖 𝕤𝕚𝕕𝕖𝕕 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕𝕤 𝕙𝕖𝕣 𝕚 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕'𝕧𝕖 𝕓𝕖𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕕𝕚𝕖𝕕,𝕓𝕦𝕥 𝕚𝕥 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕒 𝕨𝕣𝕠𝕟𝕘 𝕥𝕦𝕣𝕟 𝕚𝕥 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣𝕤𝕖 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕙𝕒𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕤𝕖𝕒𝕤𝕖,𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕕𝕚𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕤𝕦𝕗𝕗𝕖𝕣𝕖𝕕,𝕤𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕕𝕖𝕤𝕖𝕣𝕧𝕖 𝕚𝕥 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕤𝕦𝕗𝕗𝕖𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕚 𝕞𝕚𝕤𝕤 𝕙𝕖𝕣,𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕠𝕦𝕔𝕙,𝕨𝕠𝕣𝕕𝕤 𝕠𝕗 𝕔𝕠𝕟𝕗𝕠𝕣𝕥 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕞𝕖𝕞𝕠𝕣𝕚𝕖𝕤 𝕠𝕗 𝕙𝕖𝕣 𝕔𝕠𝕞𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕞𝕖 𝕒𝕤 𝕚𝕗 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕒 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕞𝕒𝕔𝕙𝕚𝕟𝕖.

𝒻𝓁𝒶𝓈𝒽𝒷𝒶𝒸𝓀 𝓉ℴ 𝓉𝒽ℯ 𝓅𝒶𝓈𝓉 :

𝚢/𝚗:𝚢𝚊𝚑!𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚜𝚕𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔 𝚑𝚎'𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐!!
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚊𝚒𝚜𝚑 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎.𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊 𝚐𝚞𝚢 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚘𝚗𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚌𝚔!
𝚢/𝚗:𝚝𝚜𝚔 𝚝𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚠𝚑𝚢 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞,𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚜𝚗𝚘𝚋.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚎𝚑?𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚎?𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞?𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚎.
𝚢/𝚗:𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚒 𝚊𝚖 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚋𝚞𝚝 𝚒 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜 𝚊 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚎𝚛𝚍𝚘 𝚋𝚕𝚎𝚑.𝕤𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕦𝕔𝕜 𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕠𝕦𝕟𝕘𝕖 𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕖𝕒𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚝𝚜𝚔 𝚊𝚜 𝚒𝚏 𝚒 𝚌𝚊𝚛𝚎.
𝚢/𝚗:𝚝𝚌𝚑 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛.𝕤𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕨𝕒𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕙𝕖𝕣 𝕔𝕣𝕦𝕤𝕙 𝕥𝕠 𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕚𝕟𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕝𝕒𝕤𝕤.𝕎𝕙𝕪 𝕕𝕚𝕕 𝕤𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕨𝕠𝕟𝕨𝕠𝕠 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕞𝕖 𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕨𝕒𝕤 𝕓𝕪 𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕨𝕠𝕟𝕨𝕠𝕠 𝕘𝕦𝕪 𝕚𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕡𝕒𝕤𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖𝕣 𝕓𝕪 𝕟𝕠𝕥 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕔𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕖𝕩𝕚𝕤𝕥𝕒𝕟𝕔𝕖.
𝚢/𝚗:𝚢𝚊𝚑!𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊 𝚑𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚊𝚝𝚜.𝕤𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕤𝕟𝕒𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕞𝕪 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥𝕤.
𝙼𝚛𝚜.𝙿𝚊𝚛𝚔:𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚎𝚜𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢 𝚒𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚍𝚒𝚜𝚎𝚊𝚜𝚎𝚜 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚎𝚛𝚊𝚌𝚢 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚊𝚛𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚕 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚜𝚘𝚝𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚍𝚍 𝚊 𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚍𝚒𝚜𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚒𝚝 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝.𝙽𝚘𝚠 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚍𝚒𝚜𝚎𝚊𝚜𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚙𝚞𝚙𝚘𝚕𝚊𝚛 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚍𝚎𝚛𝚗 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍.1𝚜𝚝 𝚞𝚙 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚊𝚑𝚊𝚔𝚒 𝚍𝚒𝚜𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚒𝚜𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚒𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚙𝚘𝚙𝚞𝚕𝚊𝚛 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚏𝚏𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚒𝚝.𝚒𝚝 𝚘𝚌𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚊 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚒𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚏𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚝𝚊𝚕𝚜 𝚘𝚛 𝚏𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚝𝚜.𝚒𝚝 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚍𝚎𝚊𝚝𝚑 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚒𝚌𝚞𝚕𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐.
𝚈/𝚗:𝚠𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚊𝚑𝚊𝚔𝚒 𝚍𝚒𝚜𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚘 𝚌𝚘𝚘𝚕 𝚒 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚢 𝚒𝚝𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕.𝕤𝕙𝕖 𝕥𝕠𝕝𝕕 𝕞𝕖 𝕚𝕟 𝕒 𝕢𝕦𝕚𝕥𝕖 𝕧𝕠𝕚𝕔𝕖.𝕨𝕙𝕪 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕚𝕥 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕣𝕖𝕒𝕝 𝕕𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕟𝕒 𝕕𝕚𝕖 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕥𝕔𝕙 𝕟𝕠 𝕨𝕒𝕪 𝕚𝕞 𝕝𝕖𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕚𝕖.

𑁍𝔽𝕒𝕝𝕝𝕚𝕟 𝔽𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣:ℝ𝕖𝕧𝕖𝕣𝕤𝕖 ℍ𝕒𝕟𝕒𝕙𝕒𝕜𝕚𑁍Where stories live. Discover now