𝕔𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣3:𝕓𝕝𝕠𝕠𝕕𝕪 𝕡𝕖𝕠𝕟𝕖

0 0 0
                                    

ℂ𝕠𝕟𝕥𝕚𝕟𝕦𝕖𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕠𝕗 𝕔𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 2
🅣︎🅦︎:🅜︎🅔︎🅝︎🅣︎🅘︎🅞︎🅝︎ 🅞︎🅕︎ 🅑︎🅛︎🅞︎🅞︎🅓︎

𝕪/𝕟 𝕡𝕠𝕧
𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕜𝕖𝕖𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕪 𝕤𝕠𝕓𝕤 𝕢𝕦𝕚𝕥𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕗𝕖𝕨 𝕙𝕠𝕦𝕣𝕤 𝕟𝕠𝕨 𝕒𝕟𝕕 𝕚 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕔𝕒𝕟𝕥 𝕓𝕖𝕝𝕚𝕖𝕧𝕖 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕘𝕠𝕟𝕟𝕒 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕟𝕠𝕨.𝕚 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕞𝕪 𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕚𝕫𝕖𝕕 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕒𝕝𝕞𝕠𝕤𝕥 11 𝕡𝕞 𝕓𝕦𝕥 𝕚 𝕕𝕚𝕕𝕟𝕥 𝕔𝕒𝕣𝕖 𝕚𝕗 𝕚 𝕘𝕖𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕔𝕙𝕠𝕠𝕝 𝕝𝕒𝕥𝕖 𝕥𝕠𝕞𝕞𝕠𝕣𝕠𝕨.𝕚 𝕥𝕖𝕩𝕥𝕖𝕕 𝕛𝕠𝕤𝕙𝕦𝕒 𝕥𝕠 𝕞𝕖𝕖𝕥 𝕞𝕖 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕣𝕜 𝕟𝕖𝕒𝕣 𝕠𝕦𝕣 𝕤𝕦𝕓 𝕕𝕚𝕧𝕚𝕤𝕚𝕠𝕟 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕚 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕞𝕚𝕟𝕦𝕥𝕖,𝕚 𝕤𝕟𝕦𝕔𝕜 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕞𝕪 𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕨𝕚𝕟𝕕𝕠𝕨 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕒𝕟 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕣𝕜 𝕚 𝕤𝕒𝕨 𝕛𝕠𝕤𝕙𝕦𝕒 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥 𝕠𝕟𝕖 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕨𝕚𝕟𝕘𝕤.
𝚢/𝚗:𝚘𝚒 𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊!
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚖𝚠𝚘𝚢𝚊?𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎?
𝚢/𝚗:𝚒 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝 𝚘𝚏 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚎𝚑 𝚠𝚑𝚢 𝚜𝚘?
𝚢/𝚗:𝚍𝚊𝚍𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚗𝚍 𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚓𝚊𝚙𝚊𝚗 𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚝 𝚘𝚜𝚊𝚔𝚊.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚍𝚒𝚍𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚎𝚝 𝚋𝚞𝚕𝚕𝚒𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚝 𝚓𝚊𝚙𝚊𝚗 𝚠𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚐𝚘 𝚋𝚊𝚌𝚔?
𝚢/𝚗:𝚍𝚒𝚍 𝚒 𝚜𝚊𝚢 𝚒𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐?𝚘𝚏𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚒 𝚊𝚒𝚗𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔,𝚒 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚍𝚞𝚑.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚎𝚑?𝚖𝚎?
𝚢/𝚗:𝚢𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞,𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚒𝚗 𝚜𝚎𝚗𝚒𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚐𝚑 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚍𝚊𝚢𝚜 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚘𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚎𝚊𝚛 𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚞𝚝𝚘 𝚑𝚘𝚘𝚍𝚒𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊 𝚝𝚘𝚝𝚊𝚕 𝚘𝚝𝚊--
𝚢/𝚗:𝚜𝚑𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚖𝚛.𝚑𝚘𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚛𝚒𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚊𝚜 𝚊𝚗 𝚘𝚝𝚊𝚔𝚞 𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚜𝚞𝚕𝚝 𝚒𝚗 𝚓𝚊𝚙𝚊𝚗.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚝𝚌𝚑 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚒𝚗 𝚓𝚊𝚙𝚊𝚗 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚏𝚘𝚘𝚍 𝚌𝚘𝚘𝚕 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚘𝚛𝚎.
𝚢/𝚗: 𝚒 𝚞𝚖𝚖𝚖-----𝚒 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎------𝚒 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘---𝚞𝚖.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚕𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚠𝚘𝚗𝚠𝚘𝚘.𝚒 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚗𝚝 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚗 𝚊 𝚖𝚒𝚕𝚕𝚒𝚘𝚗 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜.
𝚢/𝚗:𝚎𝚑?𝚢𝚊𝚑 𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚖𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚎𝚊𝚜𝚢 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝.
𝚢/𝚗: 𝚞𝚖𝚖𝚖𝚖 𝚒 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚒 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚖𝚖𝚖𝚖 𝚊 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚙𝚊𝚜𝚜.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚝𝚌𝚑 𝚠𝚎𝚊𝚔.

𑁍𝔽𝕒𝕝𝕝𝕚𝕟 𝔽𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣:ℝ𝕖𝕧𝕖𝕣𝕤𝕖 ℍ𝕒𝕟𝕒𝕙𝕒𝕜𝕚𑁍Where stories live. Discover now