𝕁𝕠𝕤𝕙𝕦𝕒 𝕡𝕠𝕧
𝕚 𝕔𝕒𝕟𝕥 𝕝𝕖𝕥 𝕘𝕠 𝕠𝕗 𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕖𝕞𝕠𝕣𝕚𝕖𝕤 𝕨𝕖 𝕙𝕒𝕕 𝕚 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕣𝕖𝕞𝕖𝕓𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕣𝕠𝕞𝕚𝕤𝕖 𝕨𝕖 𝕙𝕒𝕕 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕞𝕚𝕟𝕕 𝕚 𝕔𝕒𝕟𝕥 𝕗𝕠𝕣𝕘𝕖𝕥 𝕙𝕖𝕣.𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕔𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥 𝕠𝕦𝕥 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕚 𝕣𝕖𝕞𝕖𝕓𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕥𝕤 𝕨𝕙𝕪 𝕚 𝕧𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖𝕕 𝕙𝕖𝕣 𝕘𝕣𝕒𝕧𝕖,𝕨𝕖𝕝𝕝 𝕚 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕧𝕚𝕤𝕚𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕘𝕣𝕒𝕧𝕖.𝕠𝕟𝕔𝕖 𝕚 𝕘𝕠𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕚 𝕡𝕦𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕗𝕒𝕧𝕠𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕗𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕣𝕒𝕪𝕖𝕕 𝕒 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕙𝕖𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥𝕤 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕕𝕠 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕪𝕠𝕦𝕟𝕘 𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕒 𝕕𝕖𝕞𝕠𝕟𝕚𝕖 𝕙𝕒𝕙𝕒 𝕛𝕜 𝕒𝕟𝕪𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕚 𝕤𝕥𝕒𝕪𝕖𝕕 𝕒 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕓𝕚𝕥 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕞𝕪 𝕤𝕙𝕚𝕗𝕥 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕗𝕚𝕟𝕚𝕤𝕙𝕖𝕕.𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕘𝕣𝕒𝕧𝕖 𝕘𝕚𝕧𝕖𝕤 𝕞𝕖 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕗𝕝𝕒𝕤𝕙𝕓𝕒𝕔𝕜𝕤 𝕠𝕗 𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤𝕙𝕚𝕡.
𝒻𝓁𝒶𝓈𝒽𝒷𝒶𝒸𝓀
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚑𝚎𝚢 𝚢/𝚗 𝚒 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞.
𝚢/𝚗:𝚑𝚞𝚑?𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚒𝚝?
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚊𝚑𝚊𝚔𝚒 𝚍𝚒𝚜𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚘 𝚠𝚘𝚗𝚠𝚘𝚘 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚢,𝚒 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚖 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?
𝚢/𝚗:𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚒 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚖 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚛𝚎𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚖𝚎.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚑𝚖𝚖𝚖𝚖𝚖 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐,𝚋𝚞𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚛𝚎𝚊𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖.
𝚢/𝚗:𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚒𝚖 𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚞𝚛𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚒 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜𝚔 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝?
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚞𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜.
𝕥𝕙𝕒𝕥𝕤 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕚 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕠𝕡𝕡𝕖𝕕.
𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊:𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚛𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚋𝚢𝚎 𝚢/𝚗.
𝚢/𝚗:𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚋𝚢𝚎.𝕒𝕟𝕕 𝕚 𝕝𝕖𝕗𝕥 𝕙𝕖𝕣𝕖.𝕪/𝕟 𝕡𝕠𝕧
𝚈/𝚗:𝚝𝚊𝚍𝚊𝚒𝚖𝚊!𝕚 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕤𝕠 𝕞𝕠𝕞 𝕔𝕒𝕟 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕞𝕖 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕜𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕟.
𝚖/𝚗:𝚘𝚑 𝚑𝚒 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚍 𝚍𝚎𝚊𝚛 𝚐𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚎𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚊𝚍 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚊𝚝.
𝚢/𝚗:𝚑𝚊𝚒 𝚘𝚔𝚊-𝚜𝚊𝚗.
𝕚 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕦𝕡𝕤𝕥𝕒𝕚𝕣𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕚 𝕔𝕙𝕖𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕞𝕪 𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖 𝕚𝕗 𝕨𝕠𝕟𝕨𝕠𝕠 𝕒𝕔𝕔𝕖𝕡𝕥𝕖𝕕 𝕞𝕪 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 𝕣𝕖𝕢𝕦𝕚𝕤𝕥 𝕠𝕟 𝕗𝕓 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕕𝕚𝕤𝕤𝕞𝕒𝕪 𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕕𝕟𝕥 𝕒𝕔𝕔𝕖𝕡𝕥 𝕚𝕥.
𝚢/𝚗:𝚑𝚖𝚖𝚙𝚙 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝.𝕚 𝕨𝕙𝕚𝕟𝕖𝕕 𝕜𝕟𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕟'𝕥 𝕟𝕠𝕥𝕚𝕔𝕖 𝕞𝕖,𝕓𝕦𝕥 𝕞𝕪 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥𝕤 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕔𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕓𝕪 𝕞𝕪 𝕞𝕠𝕞 𝕔𝕒𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖.𝕀 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕕𝕠𝕨𝕟𝕤𝕥𝕒𝕚𝕣𝕤 𝕥𝕠 𝕖𝕒𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕠𝕪 𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕤𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕞𝕪 𝕗𝕒𝕧𝕠𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕛𝕒𝕡𝕒𝕟𝕖𝕤𝕖 𝕗𝕠𝕠𝕕 𝕨𝕒𝕤 𝕠𝕦𝕣 𝕕𝕚𝕟𝕟𝕖𝕣 𝕝𝕖𝕥𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕒𝕪 𝕨𝕖 𝕙𝕒𝕕 𝕦𝕕𝕠𝕟 𝕗𝕠𝕣 𝕕𝕚𝕟𝕟𝕖𝕣.
𝚢/𝚗:𝚠𝚊𝚑 𝚘𝚔𝚊-𝚜𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚞𝚍𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚘𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝.
𝚖/𝚗:𝚘𝚏𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚒 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚌𝚛𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚍𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚗𝚘𝚠.
𝚢/𝚗:𝚎𝚑 𝚠𝚒𝚌𝚑 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍?
𝚖/𝚗:𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚘𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗?𝚊𝚑 𝚢𝚎𝚜 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊.
𝚢/𝚗:𝚑𝚞𝚑 𝚜𝚑𝚞𝚊 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞?
𝚖/𝚗:𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚓𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢/𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎.
𝚢/𝚗:𝚎𝚑 𝚗𝚊𝚗𝚒?𝚘𝚔𝚊-𝚜𝚊𝚗 𝚒 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚒 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚐𝚞𝚢 𝚒𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢.
𝚖/𝚗:𝚘𝚑 𝚑𝚞𝚜𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝.
𝚢/𝚗:𝚗𝚘 𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚝!!
YOU ARE READING
𑁍𝔽𝕒𝕝𝕝𝕚𝕟 𝔽𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣:ℝ𝕖𝕧𝕖𝕣𝕤𝕖 ℍ𝕒𝕟𝕒𝕙𝕒𝕜𝕚𑁍
Fanfiction𝓎/𝓃:𝓎𝒶𝒽 𝒿ℴ𝓈𝒽𝓊𝒶 𝒹ℴ 𝓎ℴ𝓊 𝒷ℯ𝓁𝒾ℯ𝒶𝓋ℯ 𝒾𝓃 𝓉𝒽ℯ 𝒽𝒶𝓃𝒶𝒽𝒶𝓀𝒾 𝒹𝒾𝓈ℯ𝒶𝓈ℯ? 𝒿ℴ𝓈𝒽𝓊𝒶:𝓉𝓈𝓀 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓈 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓈ℴ𝓂ℯ 𝒹𝓊𝓂𝒷 𝓈𝒽𝒾𝓉 𝓌𝒽ℴ 𝒷ℯ𝓁𝒾ℯ𝓋ℯ𝓈 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝒶𝓉? 𝓎/𝓃:𝓌ℯ𝓁𝓁 𝒾 𝒷ℯ𝓁𝒾ℯ𝓋ℯ 𝒾𝓃 𝓉𝒽ℯ 𝒽𝒶𝓃𝒶𝒽𝒶𝓀𝒾...