Напрежението беше така осезаемо, че навярно, ако бе вид газ би задимил цялото пространство зад сцената. Напрежението, слава богу е само едно чувство, каращо човек, колкото и да е умен или решителен да забрави всичко, което е знаел до този момент. Загубилите дори най-елементарна мисъл сега бяха членовете на десетки непрофесионални групи. Пънк рок срещу поп. Ар Ен Би срещу Техно. "Битката на бандите" - събитието на месеца. След този ден животът на една от тези групи щеше да се промени завинаги. Може би не само от гледна точка на кариерата, а и от тази на любовта. "30 минути до началото" се чу от високо говорителя.
- О, боже. Няма да се справим. Нее, няма да успеем. Сигурна съм. - повтаряше паникьосано Ани.
- По дяволите Ани, МЛЪКНИ НАЙ-НАКРАЯ! - извиках и.
- Без нерви, моля. Настройте си инструментите и се успокойте. - Хейли каза като размахваше пръст.
Наоколо хаотично тичаха момичета и момчета притеснени също толкова, колкото нас. Едни оправяха грима си, други репетираха, трети пиеха вода или размахваха с ръка пред лицето си в опит да се успокоят. И аз съм пробвала, не се получава. "25 минути до началото" чу се същия силен, но не дотолкова ясен глас. Точно сега ми идеше да забия кроше на човека зад микрофона. Имам часовник, който поглеждам на 10 секунди. МНОГО ДОБРЕ ЗНАМ КОЛКО ВРЕМЕ ОСТАВА. Успокой се, Лили. Без нерви, вдишай, издишай. Страхотно, започнах да си говоря сама.
- Лили..ЛИЛИ! - извика ме настойчиво Рейчъл.
- Кажи.
- Трябва да репетираме, а ти от две минути стоиш като в транс и зяпаш към онзи там. - обясни ми Рейчъл и посочи едно момче, което настройваше китарата си.
- Моля? Не, не го зяпах. Аз, просто, мислех си нещо. - обясних набързо и прозвучах доста несигурно. Момчето, което "зяпах" беше с гръб към мен и можех да видя единствено, че беше с руса коса. "Люк" извика някой зад мен и той се обърна. Люк Хемингс. Както казах русо момче, сини очи. Последно, когато го видях беше висок 1.20м, много стеснителен и беше фен на Батман. Сега със сигурност не беше висок 1.20м, но чертите на лицето му не бяха много различни. Обърнах се назад към момчето, което го извика. Ащън. Единствения и неповторим Ащън Ирвин. Забавното хлапе от предучилищната група.