''И сега да обявим победителя от "битката на бандите'' – каза водещият
Стоях и стисках силно ръката на Хейли, чувах пулса си, сърцето ми биеше толкова силно. Бях по притеснена от мига когато излязох на сцената. От една страна нещо в мен не спираше да ми казва "ще се провалиш, не се справи", а от друга страна нещо малко и незначително в мен ме крепеше да не се разплача, все ми повтаряше "спокойно ние сме победителите, каквото и да стане трябва да се държиш" За жалост това малко гласче започна да се губи, стомаха ми се сви на топка не можех да мръдна мислех че ще припадна. Стиснах Хейли още по-силно и така забих нокти в нея, че усетих лекото и подскачане. Погледнах към момичетата и видях, че всички бяха притеснени, после погледнах към момчетата от "5 Seconds Of Summer'' те бяха спокойни все едно знаеха че ще победят.
Рейп Чик дами и господа - каза отново водещият.
Когато чух това направо онемях , пулсът ми се ускори , но не от притеснение ,а от радост! -Браво момичета - каза Ащън -Да, наистина - добави разочаровано Калъм, метна една фалшива усмивка към нас и тръгна за да се оправи. Хейли го последва. -Калъм чакай! - извика след него Хейли - Какво? - отвърна Калъм - Справихте се страхотно, защо си разочарован? - попита го. - Вие сте победителите, а тук има само два типа - победителите и победените, ако се бяхме справили нямаше да загубим - отговори той - Е какво очакваш да направя, та това е само едно състезание! - Именно - каза Калъм, докато се обръщаше, за да стигне до един от диваните. - Хейли какво стана? - попитах аз - Нищо не стана. Никога нищо не става! - изкрещя, Хейли, гледайки към Калъм. - Какво ти е, та нали ние спечелихме, защо си ядосана ?-попитах аз -Калъм се разочарова заради загубата от нас. - гласът и от ядосан се превърна в тъжен, разочарован. - Спокойно, той си е такъв. Ще му мине след около 15 минути, не се притеснявай. - успокои я Майкъл -АААААААА ние победихмееееее! – крещеше силно Ани -ДАААА! - отвърнах аз щастливо - Хей, Лили, справихте се чудесно, честито - поздрави ме Люк - Благодаря, вие също бяхте страхотни! - казах му и наистина го мислех. В този момент Ащън отиде до Хейли и започна да я закача. Тя му метна един ядосан поглед. Той и се усмихна и тя върна усмивката. - Е, да отпразнуваме победата! - предложи Рейчъл - Да, добра идея- съгласи се Хейли Казахме си по едно довиждане с момчетата, разменихме си телефоните и се разделихме. В това време се запътихме към ''Subway" - Беше страхотно!! - ентусиазирано каза Хейли - Оо, да. Направо не мога да повярвам та ние победихме!! - отвърнах аз Стояхме там и си подхвърляхме различни теми. Било то било за момчета, за наградата, за песните , за семейството и т.н. Беше забавно от доста време не бяхме излизали. И да, беше странно,че бяхме в мола без желание да пазаруваме. Прибрах се у нас, но никой нямаше. Бях свикнала, нашите постоянно бяха по работа, но поне Хейли бе само на едно телефонно обаждане. Обадих и се и тя дойде след около 15 минути. - Купи ли пуканки? - попитах аз. - Да, здрасти и на теб. Да, купих на къде без тях? - отвърна ми тя - Е кой филм ще гледаме? - попита Хейли - Ам..не знам. На мен не ми се гледа филм. Да се разходим? - предложих аз - Добре - съгласи се Хейли Отидохме до парка, където видяхме другите момичета. Тъкмо щях да ги извикам, но телефона ми извибрира и спря действията ми. Бях получила смс от Люк.