Po chwili wyszłam i zobaczyłam zespół więc wycofalam odczekalam chwile i starając się zachowywać normalnie wyszłam.
Zobaczyłam victorie i miałam jakby to nazwać - bi panic starałam się nie wzbudzać podejrzeń
Także ciekawie hah
Wybrałam schody i udalam się do wyjścia przy którym był mały tłum ale udało mi się wyjść i poszłam pod arene do której miałam 20 min spacerkiem i ustalam w jak narazie krótkiej kolejce do wejścia na płytę pod sceną.
Udało mi się przejść kontrolę więc ubrałam opaskę i weszłam pod scenę więc first reaction-shock
Zostały 30 min czekania na zespół przez które mega się zanudziłam bo jednak co my mamy robić a gdy wielka arena była prawie pełna wszedł zespół i damiano powiedział coś w stylu
Now this is my favourite song do you know what it is?
I wszyscy krzykneli- i wanna be your slave!
Zaczęli grać właśnie tą piosenkę i victoria i thomas poszli w tłum więc mogłam ich dotknąć także omg bo złapałam vic za rękę co odwzajemnila o dziwo a Thomasa dotknęłam włosów wiec najlepszy dzien w życiu przez kilka dalszych piosenek nic ciekawego się nie zdarzyło ale na zitti e buoni w czasie solówki spełniło się moje 11039 marzenie bo złapałam kontakt wzrokowy z vic także to chyba jakiś sen jest.
Po zitti e buoni damianek po raz kolejny przemówił i powiedział
Zacytuje widzowie:
Okay guys, this is the Last song soOoO we have a surprise for you. Me victoria and thomas are gonna pick you guys to go on stage. Who wants to go!?
Każdy zaczął skakać i próbował być zauważony najpierw wybrał damiano i wziął jakaś laske obok mnie a thomas chłopaka z rzędu dalej a gdy przyszła kolej victori wydawała się zastanawiać i jeździła wzrokiem wokół mnie a gdy mnie zauważyła to pokazala na mnie po czym krzyknęłam : me? Na co kiwnela glową jako że byłam pod sceną razem z damiano pomogła mi się tam dostać i To już chyba serio sen.
CZYTASZ
that one concert/victoria de angelis
Fanfiction𝘵𝘦𝘯 𝘫𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘬𝘰𝘯𝘤𝘦𝘳𝘵 𝘻 𝘮𝘢𝘳𝘻𝘦ń 𝘯𝘪𝘦 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦𝘫 𝘻 𝘯𝘢𝘴...