"Küçük hanım ayağa kalkmayı düşünür mü acaba?"
"Cenk siktir git iyiki bi beni yere serdin!"
"Çalışmıyorsun..."
Elini uzattı genç çocuk yerde boylu boyunca yatmış kıza. Bu nezaketi herkese göstermeyeceğini bildiği için elini tutmuş ve ayağa kalkmıştı. "Dayımdan fırsatım olmuyor ki..."
Cenk:Valla güzel kardeşim bu çok yönlülüğünü nerden aldın merak ediyorum! Fırsat bulamaman normal.
"Hahay biraz daha dersen cidden şımarıcam."
Cenk:Hadi küçük ha-
Nur:Nur Cenk Nur!!!!
Cenk:Neyse çocuklar gelir birazdan hafiften uza.
Nur: Emriniz olur şehzadem!
Cenk:Şehzade? Güzel kardeşim bu tiripler ne?
Nur:Benim de bir pençe olduğumu ve dayımın senin yanında şu meşhur düşmanla savaşmam için elinden gelen her şeyi yaptığını biliyorsun.
Cenk:Ne yapıyorsan yap ben karışmıyorum. Bugünkü antrenman sırası bana ait unutma. Yani burada pek bir işin yok.
Nur:Ay iyi be tamam! Yemedik spor akademini!
Yerde duran çantasına yönelmiş, üzerindeki formayı yere atmıştı. Çantasını eline aldığı gibi hışımla kapıdan çıkmıştı.
Cenk:Nur bi du-
Kapıdan çıkışını izlerken eliyle alnına vurmuştu.
Cenk:Bir dur güzel kardeşim bir dur ya!
~~~~~
Neymiş Halukmuş, neymiş Cenk güçlüymüş. Neymiş ananmış,ebenmiş. Bir siktirin gidin ab-
Omzundan sert bir darbe yiyince sırt üstü yeri boylayınca ağzından bildiği küfürleri saydırmıştı.
Nur:Ya sıçıcam şimdi ağzına he. Bugün kaçıncı-
"Sen iyi misin?"
Nur:Senin gibi önüne bakmayan pez-
Ellerii birbirine sürterken kendisine uzatılan elle afallamıştı. "Önemli bir işim vardı kusura bakma, seni farkedemedim"
Çocuğun elini tutup ikinci defa birinin onu kaldırmasına izin vermişti.
Nur:Hatanı bilmen hoş. Dürüst insanları severim, bir yere kadar
"Ortak bir yerde varmamız güzel, bu arada ben İskender."
Çocuğun gözlerine baktı ardından zihninin bir köşesine yazdı:
"Ela gözler hafif dalgalı saçlar. İskender..."
Kafasını salladı ardından çocuğu tekrardan süzdü:
Nur:Nur adım Nur. Bir dahakine önüne bakmayı ihmal etme "İskender".
Ardından yavaşça oradan uzaklaştı.
=================
Elindeki ufak tefek çiziklere baktı. Bazıları kesikti, kanıyordu. Acıdığı için dişledi dudağını.
Ufak patikadan geçerek tepeye çıktı. Ardından orda sırtları dönük olan iki bedenin yanına gitti.
Nur:Evett şimdiki plan ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İntikam~
Fanfiction[ARA VERİLDİ] Cenk;en başından beri gizlice zamanın çocuğunu yenmek için eğitilmişti."Küçük hanım"ından ayrı düşmüştü tabi. Bir adım ötesinde ama çok uzağında. Tıpkı zamanın çocuğu gibi... Söylediği bir söz hayatını değiştirebilirdi belki. İntikam s...