3.Bölüm:İçgüdü

414 32 153
                                    

Kitaba kendini silah zoruyla ekleten thebruuusena ya selam olsun

"Dayı n'aptın!'

Cenk bir dayısına bir de yanağını şaşkınlıkla tutan kız kardeşine bakıyordu. Nur'un her iki omzundan tutup sarstı.

Cenk: Nur! Nur kardeşim kendine gel,Nur!

Ardından bir eliyle yanağındaki elini öteki eliyle boşta olan yanağını tuttu.

Cenk: Geçti kardeşim sakin ol, bana bak!

Nur Cenk'in telaşlı gözlerine bakmış ancak bakmasıyla kendini tutan gözyaşlarından biri firar etmişti. Bunu hisseder hissetmez Cenk'in elinden kurtulup merdivenlerden koşarcasına çıkarken Cenk arkasından seslenmisti ancak Nur onu duymamıştı. Hışımla dayısına döndü:

Cenk: Dayı ne yaptığını zannediyorsun sen!? Kızın travmalarını tekrar mı yaşatmak istiyorsun?

Haluk: Yeğenim çok sinirlerime dokundu ne yapayım? Zamanın-

Cenk: Zamanın Çocuğu bilmem ne evet evet biliyorum dayı. Senin için önemli olsun. Fakat benim için önemli olan ikizim. Hatta biliyor musun?

Dayısının üzerine bir iki adım attı ardından adamın yüzüne ciddi bir ifadeyle bakmaya devam etti.

Cenk: Ne yaparsan yap, Nur'um benim önceliğim olucak! Asla ikimizi ayıramayacaksın. Sen ne kadar karşı çıkarsan çık ben onu en yakın vakitte bir pençezen yapıcam!

Dayısının bir şey söylemesine dahi izin vermeden kardeşinin arkasından çıkarken Haluk gözlerini kısıp çocuğun arkasından bakmıştı.

Haluk: Ben de Haluk Ahrimangil isem bunun olmasına izin vermem!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kız kapıya sırtını dönmüş yastığıyla kulağını kapatmış kendi kendine mırıldanıyordu:

"Pençe yok."
"Baban gibi korkaksın"
"Pençezen değilsin"
"Yalnızca zaman kaybısın..."

Derin bir nefes alırken bir yandan gözyaşlarının akmasına izin verdi. Ağzından ufak tefek hıçkırıklar çıkarken omzunda hissettiği elle gözyaşları tamamen firar etti göz kapakları arasından.

Cenk:Nur'um...

Kızın kulağını yastıkla kapattığı eline elini yavaşça götürdü. Elini yastıktan kurtarırken saçlarına ufak bir öpücük kondurdu.

Cenk:Yavaşça doğrulup bana bakar mısın?

Kız kafasını kaldırırken oğlan ona yardım etti. Yüzünü ellerinin arasına aldı, baş parmaklarıyla ıslanan yanaklarını sildi.

Cenk: Öncelikle başta ben olmak üzere tüm pençe senin yanında tamam mı? İkinci olarak sen asla onun kadar korkak olamazsın. Sen bu ailedeki en cesur kişi bile olabilirsin hatta. Dayimiza ben bile karşı çıkamazken sen ona kafa tuttun. Üçüncü olarak sen bir pençezen olmayabilirsin ama bu olmayacağın anlamına gelmiyor, seni en ama en yakın vakitte pençezen yapıcam tamam mı? Son olarak...

Kardeşini kendine çekip sımsıkı sarıldı kıza. Gözünden bir yaş akarken gülümseyerek konuşmasını sürdürdü.

Cenk:Sen asla zaman kaybı değilsin. Dayımın öyle dediğine bakma. Sen bana zaman kaybı yaşatmıyorsun tam tersine hayatımın en güzel anlarını sen yaşatıyorsun tamam mı? Dayımı, da savunmuyorum fakat şu sıralar dedesine çok takmış durumda ve onu kurtarıp zamanın çocuğunun işini bitirmek istiyor. Bu yüzden sinirlendi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~İntikam~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin