1.Bölüm:Zaman Bozanlar

981 56 110
                                    

Ertesi gün;
Hastane:

"Doktor Bey, babamın nesi var?"

...

"Omurgalarından kollarına giden sinirler zedelenmiş, bir süre hatta belki de bir daha hiç ok atamayabilir..."

-------

Pençe Spor Akademisi:

Cenk:YEK DÜ SE CAR!!! HAREKETLENIN AZCIK KÜÇÜK PENÇECIKLER!!!

Nur:Savunmasız bir yavru kaplandan bile güçsüz ve savunmasız davranıyorsunuz! Haydi, azcık gayret.

" Yeter artık bu kadar yorulduk, biraz mola verelim... "

Çocuklardan biri isyan ederken kız önce ona sonra Cenk'e bakmış kardeşine kafa sallamıştı 'ben hallederim' anlamında.

Yavaşça cılız çocuğun yanına ilerledi birazcık önünde diz kırıp dudak büzüp ona baktı.

Nur:Çok mu yoruldun sen?

Çocuk kafa sallayınca sırıtmış ardından kafasını kaldırıp uzakta çantalarının olduğu yeri gösterdi.

Nur:Çok yorulduysan gidip dinlenebilirsin.

Çocuk kollarını açıp rahatlamişçasina diğerlerinin yanından ayrılırken kız şaşırmışçasına gözlerini açtı. Çocuğun kolundan çekip kendine döndürdü ardından arkadan bacağına çelme takıp kolunu döndürerek yere firlattı.

Nur:Önce kendini doğru düzgün savunmayı ve reflekslerini geliştirmeyi becer. Sonra dinlenirsin. Gerizekalı!

Onlara bakan diğer çocuklara bakınca hışımla onlara döndü:

Nur:ÖNÜNÜZE BAKIN ÇALIŞMAYA DEVAM! PENÇE ASLA DURUP ARKASINA BAKMAZ! AZ HAREKET, YEK DÜ SE CAR!

Ofisin kapısının açılmasıyla iki kardeş oraya döndü.

Haluk:Cenk bir gelsene.

Cenk önce sayısına sonra kardeşine baktı. Kız 'git sen' anlamında elini sallayınca arkasını döndü ve dayısının önünden ofise girdi. Haluk da girmeden önce kıza göz kırptı. Anlamış olacak ki anladığını göstermek için iki üç saniye gozlerini kapattı.

İkisi de salondan ayrılınca kız ortaya geçti.

Nur:Hadi bakalım pençecikler pençeleri atma vakti.

Bağırarak dövüş hareketini yaptı ardından onlara baktı. Gözleri alevlenmiş gibiydi adeta, hırs vardı onun gözlerinde.

Diğer çocuklar da onun yaptığını yaptılar.

Nur:Buraya neden geldiğinizi o zihinlerinizden çıkarmayın, üzerlerinizdeki o formanın hakkını verin! Pençe ne yapmaz!

Pençeler:YORULMAZ!

Kız bağırdı tekrardan ardından tekrardan onlara döndü:

Nur:Pençe ne yapmaz!?

Pençeler:İhanet etmez!

Onun yaptıklarının aynısını yaptılar.

Nur:Son olarak Pençe ne yapmaz!?

Pençeler:AFFETMEZ!!!

Nur:Pençe yorulmaz, pençe ihanet etmez, pençe affetmez. İhanet edenlerden de intikamını peşe peşe alırlar! Ders bitti, şimdi uygulama vakti. Başlayın!

================================

Ofis:

Cenk:Dayicim beni alıp da buraya getirmendeki amacı sorabilir miyim?

~İntikam~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin