Artık beni fark etmisti.Bana bakıyordu surekli.Arkadaslarıma soyluyordum "Bu sefer gercekten baktı."diyordum. İlk baslarda inanmıyorlardı. Ama sonra kendileri bana soylemeye basladı."Sana baktı kızım gormedin mi?"diyorlardı. Ben heycanlanıyordum. İcimde bi umut olusuyor."Acaba seviyor mudur?"diyordum.Artık Mehmete onu sevdigimi soylemeliydim.Arkadaslarıma surekli "Bak goreceksin bugun soyleyecegim."diyordum ama yapamıyordum bi turlu soyleyemiyordum.Bi gun cıkısta kesin kararlıydım soyleyecektim.Mürvet bana "ya hadi yuru soyleyemeyeceksin bosuna bekleme!"dedi.Bende cok inatcıyım."Bu sefer soyleyecegim bekle sen beni evde."dedim. Mehmeti beklemeye basladım.Aynı yonden gidiyorduk.Mehmet okuldan cıktı bende arkasından yurudum cok heycanlıydım terlemeye basladım yuzum fena kızardı.Sonra aniden "Mehmet" dedim. Döndü arkasını."Sey ben seni seviyorum sevmek istemezdim ozur dilerim ama elimde degil."felan dedim. İyice sacmaladım. Mehmet hic bi sey konusmadı sadece beni dinledi.Konusmam bitti."Adın ne?" dedi."Gülse"dedim."Kendine iyi bak"dedi."Sende"dedim. O kadar heycanlanmıstım ki o gidince rahatladım.evet kostum cok mutluydum.Mürvete cıkıp her seyi anlattım. Sonra evime gidip müzik acıp bagıra cagıra sarkı soyledim oynadım heycanım hic bitmedi.Tüm gün boyunca hep güldüm.