Moja tajná láska

17 0 0
                                    

Všetci si asi myslíte že moja tajná láska stojí za to,ak ste čítali začiatok ako viem všetko o ňom. Však... To si myslím určite dobre. Každý z nás narazí na chlapca, ktorý keď niekde idete pôjde za vami. Ja to mám tiež tak ale nemusím hovoriť, že každý. Každý to má inak. Niekde chodí za vašim krokom alebo inokedy po vašich šľapajách a niekedy musí ísť na kraj sveta za vami. Keď chceš s ním hovoriť tak sa zasekneš a nepovieš nič a keď on tak mlčíš ako hrob.

Je to ako časová os od ktorej sa točíš a nevieš kedy zastať. Však!!!! U mňa je to tak. Dakedy si myslím aj more preplával a preplakal celý Dunaj aby išiel za mnou. Niektorú lásku, ktorú nájdeš prujšie ako ja na pasovanie do 1 ročníka, tak stojí za to. Aj keď bývame inde stále ho vidím a počujem. V obchode, všade....

.....  

Keď ťa vidím zastaví sa mi srdce a nepoviem ti nič. Keď niečo chceš požičiam ti ale srdce ❤️ nie. Som ako dobré, láskyplné dievča ale on to nevidí. Sama vidím ako on trpí zo mňa a ja z neho. Keď som bola malá tak ku nám chodil. Nie kvôli mne ale kvôli bratovi. Asi mňa chcel vidieť, preto zvoní stále na zvonček a otvorím to stále - stále ja aj keď je niekto neznámy. Ale teraz je to inak.

............

Marlenka sa s mojím bratom už nerozpráva ani so mnou. Neviem čo je s ním. Keď som jemu chcela povedať čo s ním je tak som nevedela ako. No, predstavte si krásne oči ktoré sa na vás pozerajú a pekný úsmev, ktorý sa na vás smeje.

Nezastavilo sa vám srdce ❤️? No mne hej.... Tento rok som sa chcela zmeniť a aj jeho. Napísala som mu úprimne a verne A dala som mu darček. Bolo tam všetko: Ako sa chová?, Prečo sa so mnou nerozpráva? A že ho beriem ako chlapca ktorý nemá svoj život ale iný.... Chcela som ja mu napísať, že ho mám rada ale nechcela som radšej. Keby si to prečítal niekto z jeho rodiny alebo kamarátov o bola by som za úbožičku.
....,,....
Keď je korona/Covid-19 tak sa zmenil. Nerozpráva sa a nepíšem si so mnou.
Keď budem veľká alebo na vysokej alebo strednej škole, tak všetko povie. Prečo a ako?.. ja si kladiem veľa otázok??? Prečo za mnou nepôjde? Prečo mi nepovie celú pravdu? Kedy pochopí že ho mám rada aj on mňa? Raz som jemu povedala že ho mám.

On mi na to aj odpovedal: '' Či klamem tak som sa nahnevala a povedala som, že už nemám rada, že mám iného. Nemám rada iného len jeho. Keby to pochopil, asi sa.... Môjmu spolužiakovi zomrel najprv starký. A o štyri mu zomrela mamina. Neviem či sa jeho otec zrúti ako môj alebo či jeho otec sa nebude byť a kričať doňho. Neviem sama.
.......
Marlenka keby si bol taký ako ostatní. Celú pravdu a keby si sa priznal čo ku mne cítiš???....
Ja som ti všetko napísala do tej správy a ty si to asi ani nečítal zahodil si to do koša. Keby si bol taký?. O tebe napíšem aj polku kniha preplávam aj celý oceán aby som ti povedala celú celučičkú pravdu. Keď ide láska s vami verte mu nech sa deje čo sa deje. Vždy ju  nasledujte aj v ťažkom, aj ľahkom a on zase na oplátku pôjde s nami. Keď sa niečo stane tak ho držte a ak sa vám niečo stane tak on zase vás bude držať. Láska je taká. Vaše láska vždy ide s vami. Ale ja som išla sama vykašľal sa na mňa, a išiel po vetru. Láska má dva pojmy:
1. Pôjde s vami.     
2. Nechá vás ísť samú.

Ja som mala asi tú druhú. Išla som sama, opustil mňa. Už sa s ním nerozprávam ani už jemu nepíšem. Zabudla som na neho a iba ho stále stretávam vo škole. Už som sa jemu nepozrela do očí a on sa stále na mňa pozerá. Už je to na vás čo urobíte. Ale poviem vám verte si.

CHCETE SA NIEČO OPÝTAŤ???

❤️❤️❤️❤️❤️
Ďalšia časť/kapitola bude keď sa mi bude chcieť.....
Keď budem veriť na lásku.

Môj život plných tajomstievDonde viven las historias. Descúbrelo ahora