Nel pov
Mark:sayang---
Nel:I said divorce me right now
Mark:awak kenapa ni?
Nel:awak tak sayangkan saya lagi, awak bela dia berbanding isteri awak sendiri sedangkan awak tahu sebabkan dia lah anak kita mati mark.
Mark:stop nel saya tak nak dengar semua tu.
Nel:kenapa? Awak tak suka? Ke awak suka anak kita mati?
Mark:STOP NEL STOP IT!!!!
Nel:hahhaha lagi sekali awak tinggikan suara pada saya*smirk*
Mark:awak yang mula kan dulu nel Jennifer..
Nel:wow lagi sekali saya terkejut awak panggil nel jeniffer bukan nel lee lagi wow hahaha
Mark:can you stop?
Nel:never selagi perempuan yang punca anak saya mati tak keluar dari rumah kita*smirk*Mark terus keluar dari bilik nancy dan menuju ke bilik nya.. Dalam beberapa minit tangan mark dah ada beg besar dan dia meletak beg tersebut di depan pintu masuk selepas itu dia jalan menuju ke bilik nancy dan menarik nel keluar dari bilik tersebut.
Mark membawa nel betul betul depan pintu, muka nel berubah setelah dia nampak beg dia depan pintu rumah dan dia pandang mark.. Air mata dia mengalir dia tak sangka dia fikir nancy yang sepatutnya keluar dari rumah ni tapi rupanya dia sendiri yang kena keluar dari rumah nya sendiri.
Mark:selagi awak macam ni selagi tu jangan balik..
Nel:oppa...
Mark:I'm sorry..(kata Mark sambil pandang arah lain)Mark membuka pintu untuk nel, nel yang layan seperti itu pun mampu mengalirkan air mata saja dan dia masih pandang mark.
Nel mengambil beg besar nya itu dan berjalan keluar dari rumah tapi selepas itu dia toleh ke belakang dan pandang mark dengan datar walaupun dia still nangis.
Sad song:on
So buka lah lagu2 sedih supaya dapat menghayati nya.Nel:tak sangka orang yang awak sayang awak halau hmmm, tak sangka orang yang berjanji takkan pernah sakit kan saya, marah saya tapi semua itu cuma di bibir hmm*smile*saya harap awak akan dapat tahu suatu hari nanti yang apa yang saya kata kan itu betul dan jangan menyesal kalau awak dah tahu perkara sebenar, saya pergi dulu.. Terima kasih mark kerana menyangyangi saya hingga sekarang..
Nel terus beredar dari situ sambil menangis,
Mark pov
Mark yang melihat nel keluar dari pagar hati dia mula sakit dia baru je dapat jumpa isteri dia dan sekarang dia halau isteri dia keluar dari rumah nya sendiri.. Mark merosakkan rambut nya dia serabut dengan semua ni adakah apa yang dia buat ni betul?
Mark menutup pintu rumah sebelum dia pergi menuju ke anak tangga, nancy dah berdiri sebelah tangga.
Nancy:*look down*saya minta maaf mark kalau buat keadaan kacau bilau.
Mark memandang ke arah nancy dia ingin bertanya soal tadi tapi dia macam ragu untuk bertanya.
Skip time
The next dayHari hari seterusnya mark dekat rumah dia langsung tak bercakap, dia balik kerja terus masuk bilik walaupun ibu nya mengajak dia makan tapi tak nak, hari hari seterusnya pun sama juga.
At penthouse
Nel povNel sekarang tengah meletak lauk pauk dalam bekas untuk bawa ke mark, ye dia dengan mark sekarang masih tak berbaik tapi dia sedar dia seorang isteri jadi walau macam mana pun mark tetap suami nya.
Hairstyle & outfit nel
Skip dekat luar rumah mark
Nel keluar dari teksi sebelum dia melangkah menuju pagar rumah yang agak 1 meter dari nya tiba tiba seseorang berjalan keluar dari pagar, serta merta nel sembunyi belakang kereta teksi tersebut. Teksi tu tak berjalan sebab nel menyuruh nya tunggu kerana nel cuma nak hantar makanan pastu balik ke rumah penthouse dia semula.
Nel berani kan diri dia tengok siapa yang keluar tiba tiba dia terkaku.. Hati dia berasa sakit semula lalu bekas yang di pegang nel pun jatuh, mata dia dah berkaca kaca.
Orang yang keluar dari pagar tersebut kalau tak bukan adalah mark dengan nancy yang lagi berpegang tangan. Tengok reaksi muka mark nampak ceria dan jangan lupa dia pandang nancy dengan senyuman nya.
Mark dan nancy tak lalu tempat yang nel lagi sembunyi.
Skip at penthouse
Nel campak bekas yang dia bawa tadi dalam singki selepas itu dia ambil bingkai yang ada gambar perkahwinan dia dan mark, dia merasa sangat lah sakit hati kali ni dia takkan berbuat baik langsung pada nancy, Mark dan ibu mertua nya.
Nel:arghhh!!!!
Nel baling bingkai tersebut di lantai bingkai tersebut terus pecah.
Mark pov
At restaurantsMark:nancy...
Nancy:*smile and look at mark*ye mark..
Mark:lain kali jangan pegang tangan saya awak pun dah tahu yang saya dah kahwin.
Nancy:hmm baiklah saya janji takkan buat macam tu lagi lepas ni.
Mark:*smile*thankSkip tonight
At penthouse
Nel povDress nel
Nel sekarang tengah berdiri menghadap cermin besar dia di ruang tamu sambil pandang pandangan luar. Di tangan kanan nya sekarang ada telefon dan nel sekarang lagi menelefon seseorang.
Male:hello nel?
Nel:aera bagi aku video tu sekarang juga(kata nel dengan nada dingin)
Aera:umm baiklah..Nel memadam telefon nya dan pandang ke depan semula sambil smirk jahat nya. Nel menyilang kedua tangan di dada.
Nel:*smirk*mark say goodbye kepada orang yang kau sayang sebab tak lama lagi orang tersebut akan di masuk kan penjara kerana telah membunuh ibu ku.
To be continued
Siapa kah orang tersebut? Semua akan terjawab di next episode
Don't forget to vote and comment
YOU ARE READING
I'm Sorry >> Mark Lee
Fanfiction𝙄 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙧𝙚𝙜𝙧𝙚𝙩 𝙜𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙪𝙥 𝙤𝙣 𝙪𝙨.. Sambungan don't leave S2 Happy ending or sad ending We don't know.. Start - 010921 End - 010122