9

384 44 0
                                    

Z...

အ..အနမ္း? အနမ္းတဲ့လား.. ေ႐ွာင္းက်န္႔ အဲ့ဒီcommentကိုဖတ္ၿပီး ေသာက္ေနတဲ့ေရကိုေတာင္ ေထြးထုတ္လိုက္မိတယ္။ "ကြၽန္ေတာ္က gay မဟုတ္ဘူး" ေ႐ွာင္းက်န္႔ ကန႔္ကြက္လိုက္တယ္။

အဲ့ဒီေနာက္ သူ ေနာက္ထပ္commentေတြကို
ဖတ္လိုက္တယ္။
*ေခ်ာကလက္ကိတ္မွာ mint ေရာလိုက္မလား?* ဟဲဟဲဟဲ....ဒါေတာ့ သိပ္မဆိုးပါဘူး။ (mint ဆိုတာ ပူစပ္တဲ့အရသာကိုေျပာတာပါေနာ္)

ေ႐ွာင္းက်န္႔ အနီးနားက မုန္႔တိုက္ကို သြားလိုက္တယ္။ "Hi.. ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ႀကိဳက္ကိတ္မုန႔္ကို မွာခ်င္လို႔ပါ။ ေခ်ာကလက္ကိတ္မုန႔္ကို လိုခ်င္တယ္။ ေက်းဇူးျပဳၿပီး အထဲမွာ ပူရွိန္းေဆးျပားေသးေသးေလးတြ အမ်ားႀကီးထည့္ေပးပါ။ အိုး! ၿပီးေတာ့ ကိတ္မုန႔္ရဲ႕အေပၚထပ္မွာ ဝါဆာဘီနဲ႕ ေခ်ာကလက္ေဘာလုံးေလးေတြကို ထည့္ေပးလို႔ရမလား?"

အစက ေ႐ွာင္းက်န္႔ဟာ အလြန္ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္ဆိုတာ ဝန္ထမ္းက သိလိုက္ရၿပီး အခုက် အနည္းငယ္ တြန္႔ဆုတ္သြားတယ္။ ဒီလူမွာ ထူးဆန္းတဲ့အၾကိဳက္ရွိတာပဲ...

အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ေ႐ွာင္းက်န္႔က နတ္ဆိုးဆန္ဆန္ ၿပဳံးေနတယ္။ "မစၥတာဝမ္..ေစာင့္ေနလိုက္ပါ.. မင္းရဲ႕ပါးစပ္ထဲကို ငါရဲ႕ဖန္တီးမႈကို ထည့္ပစ္မယ္"

ေရွာင္းက်န္႔ သူ႕ကိုယ္သူ ဟစ္ေၾကြးလိုက္တယ္။ ဝန္ထမ္းက ေနာက္ေန႔မွ ကိတ္ကိုလာယူဖို႔ ေျပာတာေၾကာင့္ သူ ဟိုတယ္ကို ျပန္လာလိုက္တယ္။

"မင္း ဘယ္သြားေနတာလဲ?" နက္နဲျပီးေအးစက္တဲ့အသံတစ္သံေၾကာင့္ ေ႐ွာင္းက်န္႔ လန္႔သြားတယ္။ "အဟားဟား.....လမ္းေလ်ွာက္ထြက္တာ"

ရိေပၚက မ်က္ခုံးပင့္ကာ လွည့္ၾကည့္ၿပီး "သြားၾကရေအာင္" လို႔ ေျပာလာတယ္။
ေရွာင္းက်န္႔ ေခါင္းညိတ္လိဳက္ၿပီး "ဘယ္ကို သြားမလို႔လဲ?"

ရိေပၚက မ်က္လံုးကို မိွတ္လိုက္ၿပီး "ဒါက အလုပ္ခ်ိန္ေလ..ဟိုတယ္ကို သြားစစ္ေဆးရမယ္..အဲ့ဒါေၾကာင့္ပဲ ငါတို႔ ဒီေရာက္ေနတာေလ"

ေ႐ွာင္းက်န္႔ မ်က္လံုးလန္လိုက္ၿပီး "မင္းက ႐ုတ္တရက္ႀကီး ငါ့ကို အလုပ္လုပ္ဖို႔၊ အစည္းအေဝးေတြ သြားဖို႔ ဆြဲေခၚတာမ်ိဳးမလုပ္ဘဲနဲ႔ အရင္အေၾကာင္းၾကားထားသင့္တယ္ေလ"

Online Forum [Completed]Where stories live. Discover now