...3 ay sonra...
İhsan: basın açıklaması için hazır mısınız?
Eren:EvetBirkaç aydır rahatsız eden bu haberlere karşı "bir toplantı yapalım" dedi İhsan Bey bizde mecbur kabul ettik nede olsa kendimizi temize çekmemiz gerekiyordu.
Asistan:Sizi bekliyorlar efendim
Eren: tamam geliyoruzElimden tuttu ve çıktık ben aşırı derecede heyecanlıydım.
Eren: sorulara başlayabilirsiniz
Gazeteciler:İlişkiniz nasıl başladı?
Eren:Aslında o beni okulda gördü. Ama ben onu daha önceden tanıyordum.O beni nerden tanıyordu ya şaşırmıştım ama renk vermedim sosyal medya vu herşeyi malzeme edebiliyordu önceden görüp güldüğüm haberleri birebir yaşıyordum. Ee ne demişler gülme komşuna gelir başına...
Gazeteciler:ilk nerede gördünüz?
Eren:Onu arkadaşları ile kafede gördüm. Konuşması,zekası güzelliği beni etkiledi. Ve onu takip etmeye başladım.
Gazeteciler: peki ona söylediniz mi takip ettiğinizi?
Eren: EvetDedi tereddütsüzce
Gazeteciler: nerede karşısına çıkmaya karar verdiniz?
Eren: sorunun cevabı bana kalsınAllah Allah nerede Emin olmuştu Bu çocuk karşıma çıkmaya ,nerede karar vermişti
Gazeteciler: kumsal hanım bu soru size onu ilk gördüğünüzde ne hissettiniz?
Kafamı toplayıp konuşmaya başladım.
Kumsal: onu ilk gördüğümde bu çocuk benim hayalini kurduğum çocuk keşke benim ona olan aşkımı farketse dedim. Ama sonra iyikide farketmiş.
Eren: Başka sorunuz var mı arkadaşlar?
Gazeteciler: HayırEren: o zaman Teşekkürler arkadaşlar
Dedi ve elimden tutup salondan çıktık.
Çıktığımız anda elimi elinden çektim o ise bana çok delici bakıyordu.dayanamiyordum. onu böylegörünfe ama bu bizi dedikodu dan koruma yöntemiydi. Kimse içimizde yaşadıklarımızı bilmiyordu.
Kumsal:2 ay daha sürdürürüz bitiririz bu oyunu
Eren:bunun bir oyun olduğunu mu düşünüyorsun?
Kumsal: oyun değilmi zaten ailemizi ve kendimizi kurtarmak için kurulan bir oyunEren in yüzü düşmüştü ve üzülmüştü. Ama yapacak bir şeyim yoktu.
Dışarı çıkarken elimden tuttu.
Kumsal: Neden elimden tuttun?
Eren:gazeteciler dışarıda olabilir.
Kumsal:daha ne istiyorlar ya?
Eren: manşet haberlerine koymak için birkaç poz...
Kumsal:hmm tamamYanda Eren in dediği gibi gazeteciler dışarıdaydı. Ve Eren elini belime attı ve sarıldı. Ve kameraların arasından arabaya binip eve geldik.
Kumsal:teşekkür ederim
Eren:asıl ben teşekkür ederim
Kumsal nedemek rica ederim.KUMSAL'dan
Sonunda eve gelmiştik eve gelir gelmez kendimi yatağa bıraktım telefonumu aldım son dakika haberleri geçiyordu EREN TAŞÇI VE KUMSAL AKSOY AŞKINI İTIRAF ETTİ...diyordu telefonu kapattım .Ve düşünmeye başladım.
Ben aslında Eren i gerçekten çok seviyordum. Ama o beni seviyor muydu? Bilmiyordum
ben bunları düşünürken uyku beni içine çekiyordu. Ve daha fazla direnmeden kendimi uykunun güvenli ve huzurlu kollarına bıraktım....SABAH9:08...
Kumsal:
Sabah uyanmış ve üstümü değiştirip mutfağa geçtim tam o anda kapı çaldı ve açtığımda karşımdaki kişi ile şaşırdım çünkü Yaren gelmişti. Genelde geleceğini önceden haber ediyordu. Bu sefer haber etmediği için şaşırmıştım.
"Hoşgeldin"
"Hoşbuldum"
"Senin gelmen hoş oldu tam kahvaltı hazırlıyordum"
"Hazır mı bari yoksa yardım edeyim"
"Bir yardımını alırım"
EREN'den
Sabah 08:50 de uyanmıştım üzerimi değiştirdim. Ve kahvaltı hazırlamaya koyulduğum sırada kapım çalmış kapıcının getirdiği ekmeği aldım tam kapıyı kapatacağım sırada Yaren geldi. Ve aklımaYarenle birlikte Kumsalıda kahvaltıya davet edecektim.
Kumsal:
Tam mutfağa geçtim bn börek yaptım domatesleri doğrarken Yaren ise peyni tabağını masaya koydu.Ve telefonum çaldı.
Kumsal:Yaren telefona bakr mısın?
Yaren:olur, Eniştem arıyor...
Kumsal:telefonu aç hopörlere al.
Yaren:sende duy diyorsun yani
Yaren: sende duy diyorsun yani
Kumsal: Ben öyle birşey demedim.
Yaren: peki peki açtım.Telefon konuşmaları
Eren:Alo merhaba günaydın
Kumsal:Günaydın noldu?
Eren: Sabah galiba Yaren geldi.
Kumsal:Evet
Eren:bende Yaren gelmişken sizi kahvaltıya davet edeyim dedim.Tam cevap vereceğim sırada Yaren araya girdi.
Yaren: Olur eniştemin geliriz.Sen yeterki işte.
Eren:tamam bekliyorum.
Yaren: adama neden soğuk yaptın?
Kumsal:birkere o senin enişten değil ikincisi ben sana kahvaltı hazırladım
Yaren: ya birkere olsun kahvaltıyı eniştemde yapalım hem çocuk o kadar davet etti.
Kumsal:iyi peki tamam
Yaren:Aslan kankam bee.....
Kahvaltımızı etmiştik daha sonra kahve yapmak için mutfağa gitmişti. Yaren söze girdi.
Yaren:sen bu çocuğu seviyor musun?
Kumsal:Evet yani hayır yani biraz
Yaren:Neden sevgilisinin o zaman?
Kumsal:aslında biz sevgili değiliz sadece rol icabı yani rol yapıyoruz
Yaren:ne ama neden? sen onu sevdiğini söyledin
Kumsal: evet söyledim.Bak aslında ben onu çok seviyorum, sadece onun beni sevdiğinden emin olmak istiyorum.Eren tüm bu konuşmalara şahit olur. Elinde kahvelerle gelir muzipçe gülerek, çünkü bir planı vardır.
Eren:buyrun kahveleriniz
İkisi birden:teşekkürler
Eren:bakın ne dicen bugün dışarı çıkalım 4 ümüz
Yaren:4 ümüz derken
Eren: sen, ben,Kumsal ve Melisa
Kumsal:olur hen sıkılmamış oluruz
Eren:tamam o zaman gidip hazırlanın kapıda buluşuruz. Ama şimdi kahvelerinizi için bende Melisa ile konuşayım
Kumsal: tamam
....Şuan dışarı çıktık alışveriş yapmaya çalışıyoruz fakat gazetecilerin izin verdiği kadar.En sonunda sinirlenmiş ve avazın çıktığı kadar bağırmıştım.etrafimızdaki bize bakan insanları yok sayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Geldin Ve Evren Değişti
Lãng mạnEren: Olmayan birşeyin hayalini kuruyor gibi hissediyordum kendimi. Ne zaman seni gördüm o buz mavisi gözlerine vuruldum... Seninle öğrendim aşkı, aşık olmayı sevdayı sanki sen öğrettin bana hayatı. Senden önce vu hayat zülüm gördüğün bir cehennem...