Del 2

1.3K 1 0
                                    

Vi vaknar upp på soffan där vi igår lekte lite enkelt, hon tittar på mig med det där speciella leendet som jag inte direkt kan beskriva, hon verkar dock nöjd över att jag ganska enkelt fick hon att komma igår.
Vi käkar frukost och myser lite framför teven innan jag måste bege mig in till stan för några ärenden.
Jag tänker på gårdagen i bilen på väg mot affären, samtidigt som jag får ett meddelande på snapchat från henne där hon tackar för gårdagen och förtydligar att hon tidigare aldrig upplevt den makalösa orgasmen hon fick igår.
Jag känner mig nöjd när jag läser meddelandet och tänker att det inte var något speciellt då det är viktigt att tillfredsställa kvinnan innan man själv kan få bli tillfreds.
Jag fortsätter att tänka på denna otroligt sexiga tjej under dagen som går, jag tänker om hon kanske vill prova något nytt kanske lite kinky?
Efter en stund velande så tar jag mig i kragen och skickar iväg ett meddelande där jag skriver om hon är ledig ikväll och om hon vill prova något nytt outforskat område.
Det tar uppemot en timme innan jag tillslut hör att det plingar i telefonen och jag ser att hon svarat, jag blir nervös för vad hon har svarat men öppnar ändå.
Hon svarade att hon inte alls är rädd för att prova något nytt och ber mig komma runt 22 tiden.
Jag blir lättad över hennes svar då jag inte riktigt visste hur hon skulle ta det.
Klockan börjar närma sig och jag behöver köra, påväg en dit så funderar jag över vad som kommer ske ikväll och hur långt jag vågar

Hampus sexnovell Where stories live. Discover now