Jag tar ett hårt grepp i hennes hår och beordrar henne att suga av mig ordentligt, hon får den 20 centimeter långa spaken långt ner i halsen och man hör hur hon börjar klökas, efter ett tag så vänder jag henne om samtidigt som hon kippar efter luft, jag tar fram piskan jag lånat från slaverimusset och drämmer till henne på skinkan så hon rycker till, jag kör hon hårt i doggy samtidigt som jag smiskar henne ordentligt och smeker hennes bröst, jag fortsätter att pumpa henne och drar tag i hennes hår som om jag rider som en cowboy från vilda västern. Jag vänder henne om i ett hastigt skede och slänger upp hennes ben mot mina axlar och kör in kuken i hennes tighta våta fitta samtidigt som jag tar ett fast grepp om hennes strupe och klämmer åt, jag märker hon börjar kippa efter andan så jag släpper taget i ett par sekunder för att sedan klämma åt igen och fortsätta pumpa henne hårt, när jag släpper taget runt hennes hals så vibrera min trumhinna av hennes skrik då o får en fruktansvärd orgasm, efter ett tag känner jag att det är påväg så jag drar ut den och kör in den i käften på henne och släpper den största satsen någonsin i hennes strupe, märker att hon svalde det så ber henne gå in och borsta tänderna.
YOU ARE READING
Hampus sexnovell
Short StoryDetta är en novell skriven av hampus, den kommer i flera olika delar och handlar om hur han förlorade sin oskuld och även hans kinky fetischer