Del 4

1.1K 0 2
                                    

Jag slog upp ögonen och sträckte mig efter min mobil för att få en uppfattning om tiden. Hon visade 3:23. Jag kunde inte minnas att jag somnat efter den sexuella akten men så måste fallet ha varit. Jag vänder mig om och ser skönheten ligga jämte mig helt näck med den sexigaste kropp jag skådat. När jag hörde hennes lugna sovande andetag kunde jag inte motstå att vidröra henne. Jag nöp henne en aning hårdare än vad jag hade tänkt i hennes bröstvårta så hon ryckte till. Jag drömde till henne hårt över ansiktet så hon åter igen föll till sömns. Jag lyssnade noga för att höra så att hon sov djupt och det gjorde hon , jag kunde inte motstå att sträcka mina läppar mot hennes hals. Det som först var några nätta lätta kyssar mot hennes nacke övergick snabbt till robusta naffsningar. Hon stöna i sömnen så jag spanka henne hårt som fan och naffsade tag hårdare än innan. Jag funderade på om det var läge att köra lite breath play för att höra henne kippa efter luft där hon låg och sov så sött och oskyldigt. Jag bestämde mig för att det nog var läge ändå sträckte min stora hand mot hennes lilla näsa och tog ett hårt tag, hon öppna munnen och andades in luft så jag tog den andra stora handen och höll för käften på henne hårt, efter ett tag blev hon blå så jag fattade att det snart var läge att släppa och låta henne få andas fritt några sekunder innan jag slet tag i henne igen. Hon skulle endast få några ynka andetag innan jag tog mig friheten att beröva henne rätten att andas.

Nu var det nog, han där nere stod rakt upp så jag tänkte för mig själv att de snart blir dax för tömning. Jag log belåtet åt situationen. Jag reste mig upp och gick bort till min stora garderob på andra sidan rummet, de va den förbjudna garderoben som jag införskaffat mig hehe. Jag öppnade den högra dörren och tog fram rep. Nu va det dax för den lilla slampan att bli fastbunden minsan tänkte jag med en flin på läpparna. Jag gick åter till sängen där hon låg, fortfarande sovandes. Som tur är så är det en sängram med en påle i varje hörn och em sänghimmel ovanför. En perfekt säng till att binda fast horor i. Jag tog hennes små bleka handleder o band fast hårt i varje hörn, likaså gjorde jag med hennes nakna fötter. Jag gick bort till garderoben ännu en gång och tog fram min svarta läder piska och en sak att kittla med. Det var nu dax för vår lilla hora att vakna o ge mig njutning

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 09, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hampus sexnovell Where stories live. Discover now