bara davet

236 11 11
                                    

"Ağzıma sıçtın ya"

"E sen dedin ya gerizekalı ben napiiim"

"Lan pratik yapalım dedik sanki maçtayız hayvan"

Erdem ile dalga geçmek aşırı eğlenceli. Tutturmuştu pratik yapalım die ben de aldım basket topunu siktim anasını valla acıma fln yapamam hiç. Siktir bu sırada basket attı piç. Düşünmeme bile fırsat yok mu mk?

"Hop hop saymam bunu valla oturur ağlarım"

"Berke bi sus abicim"

"Abiçim ne be allahın kekosu"

"TM sus devam et maça basket gelio"

"Lann ben Can'ı çağırmıştım sana demeyi unutmuşum"

Anaskm senin Erdem beyin yerine top mu taşıyon yani Can ın geleceğini niye demiyorsun önceden , düzgün giyinirdik neyse hala sexyimdir bence. Terli atletimden kaslarım görünüyor dahasına gerek yok bence.

Ee şey şimdi şöyle..

Erdem ve ben aynı basket takımındayız ve ev arkadaşıyız. Can ise Erdem'in liseden beri kankisi benim de biricik göz ağrımdır ama kendisi bunu bilmiyo öhöm şimdilik..
YANI HANI GELECEKSE SAHAYA BİSEYDİK İYİ OLURDU HANİİ ;-;

"Niye demedin daha önceden Erdem mal mısın?"

"Off ne biliyim ben unutmuşum işte sen hemen başladın basket atmaya geride kalamazdım sonra aklımdan çıkmış hem ne olacak Kİ?"

Götüm olacak oldu mu ?
Sabır...

"Tamam sustuk atarlanma. Ee ne zaman gelecek?"

"Gelir 5-10 dk ya"

Ayy bana bir şeyler oluyor ateş bastı azdım ben. Düşündükçe elim ayağım rahat durmuyor. Can aşşırrııı havalı tam benim tipim ve Erdem sayesinde görebiliyorum , aramızda neredeyse selam ve naber kelimelernden başka iletişim yolu olmadığı için yakınlaşamıyordum. Bu durum üzse bile bir gün hani ayıptır söylemesi enişteniz olacak aminn yaRrabbimmm

1.85 boy , o çikolatamsı açıktan esmer teni , gamzesi ve hani yemelik yutmalılar yalamalık baklavaları ile aşık olmamak imkansız.
(Bu arada gayim ve azgınım haberiniz olsun.)
Hani bende yakışıklıyım top gibi duran popişim var Can gelsin siksin. Bende 1.80 varım işte malum ukelik bizi kısa bıraktı.
Siktir siktir geliyor haşmetlim taparım sana ben.

"Naber Erdem ? Kapışıyor musunuz yine?"

Bana baksana piç bende buradayım. Valla sevmiyor beni bu , zevksiz hıyar.

"Ben buna kapışmak değil savaşmak diyorum knk Berke sikti anamı 2 sn de anlamadım ne yiyor ne içiyor Allah vergisi mi"

"Hayır sen sakat gibi oynuyorsun"
Bir sn güldü mü o? Sanki böyle o dudak hafif yukarı kıvrıldıydı gibi böyle gamzesi belirginleşti. Hassiktir güldü cidden bana. Komiğimdir ama bundan sonra yalnız sana.
Şimdi atar gider yapmıyım Erdem e övdü beni yani. Can baaak baaaak bak gör skillerimi geri kalanları da münasip bir zaman diliminde gösteririz.

"Berke bitirelim maçı ya götümden ter akıyor hissediyorum"

"İyi tamam"

Telefonumun sesini duydum ve haşmetlimin yanından uzaklaşmak zorunda kaldım , arayan Ege ydi. Ege ise benim liseden kankam. Ne işi var Kİ benle diye düşünerek açtım teli.

"Berke lan açtın mı teli He aferin bak şimdi acil bir şey dicem"

"Söyle hızlı ol haşmetlim bekliyor."

"OOO Can da mı orada hadi yine iyisinn. Şimdi şöyle yarın gece bizim barda sahne alıcam toplanın gelin Can ve Erdemi kap gel işte anladın sen bu iyiliğimi de unutma"

"Sen tamamsın sen olmuşsun sen varyaa o iş bende hadi kapa"

Hemen yanlarına gidip onları davet etmemle ikisinin de kafasını tamam der gibi sallaması yalnızca 30 sn sürdü. Şimdi Canı eve atma planı yapmam lazım. Erdem sokakta yatsa da olur.

HÖLLÖÖÖ ٩()۶
Şimdi şöylee aslında bu yoktu bir arkadaşım beni gaza getirdi diyebilirim ve umarım bu hikaye hoşunuza giderr <33
Her karakter için profil oluşturacağım mbti falan da olacak (mbti nedir bilmeyenler dont panic açıklama yapcağım elbette)
Şimdilik bu kadar
oy verin de biliiim sevdiniz mi ilk bölümü (2 oy benim sınırım 2 oydan sonra 2. Bölüm gelir;D) öptüm bb <3

POTA ALTI (gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin