11. Kapitola - Okupanti Bradavic.

12 3 0
                                    

ϟ ͛ △⃒⃘

Září už bylo u konce a s tím nastupoval říjen. S říjnem přišlo i trochu chladnější počasí a také Anety narozeniny. Anet své narozeniny neslaví a nemá ráda, když ji to holky připomínají. Připomíná jí to jejího bratr, kterého se shodou okolností úplně nenávidí. Možná by se dalo říct, že na to holky možná i zapomněly. Anet to bylo úplně jedno a vůbec by jí to nevadilo.

Také tento rok ještě nezačal famfrpál. Holkám to přišlo divné a chtěli zjistit proč. Celé dny otravovaly profesorku Hoochovou, která jim na to nic neřekla a jen to nějak zamluvila. Toto se zvlášť nelíbilo Báře, která se tento rok chtěla zkusit  dostat do havraspárkého famfpálového mužstva. Jediné, co věděli, že se něco má stát. Ale co? To bohužel nevěděli. Strkaly nosy do věcích do, kterých jim nic nebylo a dělat to neměli, ale toto jsou hyperaktivní krávy a ty se jen tak něčeho bez odpovědi nepustí.

Jejich teorie se potvrdila, když na velkou zeď pod mramorovými schody objevila vývěsní tabule. Tabule bradavické studenty velmi zaujala a také vyvolala spoustu otázek. Studenti se před tabulí na sebe tlačily, tak krávy nemohly nic vidět. Bára, nejvyšší k z nich, si stoupla na špičky a ceduli jejím kamarádkám nahlas přečetla.

,,TURNAJ TŘÍ KOUZELNICKÝCH ŠKOL

Delegace z Krásnohůlek a z Kruvalu přijedou v pátek 30. října v šest hodin. Vyučování skončí o půl hodiny dříve. Studenti si odnesou brašny a knihy do ložnic a shromáždil se před hradem, aby před slavností na uvítanou pozdravili naše hosty."

Bára dokončila její proslov a na holky se překvapeně podívala. Ty vypadaly ještě více nadšeně než ona sama. Aneta začala radostí skákat do vzduchu a tleskat rukama. Nela s Bárou se na sebe nastejno podívaly a chápavě přikývly.

,,To je už za týden!" řekla Maruška, stojící na špičkách. Nemohla věřit tomu, co právě slyšela a chtěla se ujistit, že je to pravda. Turnaj tří kouzelnických škol. V Bradavicích. To je až moc úžasné na to, aby to byla pravda.

,,Musíme se přihlásit!" vykřikly Bára a Nela najednou. Aneta se Sabinou okamžitě přikývly a po chvíli se k nim souhlasu přidaly i Maruška s Anežkou. Toto si nemůžou nechat ujít! Toto je nejlepší příležitost v jejich životě. Kolikrát se jim přeci naskytne takováto příležitost, která jim doslova říká, že si ji nesmí nechat ujít.

,,Počkat-"  řekla Anežka po chvílí nadšení. Zmiňované nadšení okamžitě zmizelo, když ji něco došlo. ,,Cedric určitě bude také chtít přihlásit. Oproti němu nemáme žádnou šanci." povzdechla si Anežka při zmínce o její bratrovi.

,,Ať si Cedric nasere. My jsme o sto procent lepší!" zakoulela očima Sabina a mávla rukou. Anežka se trochu zasmála, ale myšlenku stále z hlavy nevypustila. Tento rok až moc nad vším přemýšlí. Už ji to pěkně začíná štvát. Měla by s tím, co nejdříve přestat.

Vývěsní tabule tak silně zapůsobila na studenty Bradavic, že další týden se nikdo nebavil o ničem jiném. Ať krávy šli kamkoliv, všichni všude mluvili jen o turnaji tří kouzelnických škol. Mezi studenty se drby jako nakažlivé bacily: kdo se chce do turnaje přihlásit, o co se bude soutěžit nebo v čem budou spočívat úkoly.

Hrad byl také neobyčejně čistý. Vše bylo dočista uklizeno a na svém místě. Celý profesorský sbor také působil nervózním dojmem. Nikdo netuší jak, ale profesorce McGonagallové se povedlo přesvědčit Vysmátého Marka, aby pro jednou přestal dělat ty jeho pranky a všude dělat nepořádek. Opravdu by Anetu zajímalo, jak se jí to povedlo. Aneta měla stále smůlu, protože nože po ní házet nepřestal. Život je krutý, bohu dík.

Feťáci z BradavicKde žijí příběhy. Začni objevovat