∞ ϟ 9¾ ♔ ⚯͛ △⃒⃘ ➵ ♆
Batmobil jet rychle jako kráva. Rychle jako ta nejrychlerší věc na světě. Asi si říkáte: a co je ta nejrychlější věc na světe? A má odpověď je: Nely batmobil.
To zkouřený auto frčelo rychleji než formule 1.
,,OMG JÁ TO MILUJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!" zařvala Bára na Anetu.
,,JÁ TAKY, KAAAAAAAAAAAAAAMOO!" zařvala Aneta nazpátek.
,,JÁ NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ, KÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁMO! JE TO SRAČČČČČČKAAAAAAAAAAAA!" zakřičela Sabina.
,,DRŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽ, HUBU, SABINO! TEBE SE NIKDO NEPTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-" chtěla odpovědět Anet, ale v tu chvíli do její hlavy narazil holub.
Sabina se v tu chvíli začala smát tak moc, až se z toho začala dusit na vlastním dechu.
Bára z toho, samozřejmě, také dostala záchvat smíchu.
,,Neli, tohle je fakt sračka. Nesnáším tyhle bat-sračky a je to fakt sračka. Zabiju tě a potom ti vyřežu oči z důlkuuuuuuAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-" promlouvala Nele do duše Maruna, když v tom Nela prudce s autem zahla a auto se omylem otočilo.
,,Jsi si jistá, že víš, jak se tohle.... auto má řídit?" zeptala se Anežka a nevěřícně se podívala na Nelu.
,,Ne." odpověděla Nela a silně šlápla na pedál. Auto se rozjelo ještě rychleji než před tím a
∞ ϟ 9¾ ♔ ⚯͛ △⃒⃘ ➵ ♆
,,Nazdar bazar, vy sračky." pronesla Bára, když vstoupila do toho slavného tábora, kvůli kterému všech pět fetek dnes ráno málem dostalo infarkt.
Nikdo Báru, kromě holek, s kterými tam přijela, neslyšel a tom proto, že ty zkuřky nepřijely na čas ale právě naopak. Přijely o dva dny později.
,,Tohle je fakt sračka. JÁ CHCI SPÁT." zamumlala rozespale Sabina a opřela se o Marunu, která to vůbec nečekala, a proto ty dvě v další sekundě ležely na zemi.
,,Ty vole." zasmála se Aneta a plácla se rukou do čela. ,,Ty jsi fakt debil, kamo."
,,Pojď, Anež." dodala Aneta. ,,Jdeme najít někoho, kdo nám řekne, kde se ubytovat."
Hned jak to dořekla, chytla Anežku za ruku a rozběhla se do tábora. Chudák Anežka za ní táhla, jako když Aneta za sebou táhla jejího oslíka, který byl přivázaný na provázku, který držela v ruce.
,,Um, kde je Nela." zeptala se Bára zmateně a rozhlédla se kolem sebe. Nelu neuviděla, ale uslyšela.
Před bránou tábora se najednou objevilo obří auto, Nely batmobil, které vydávalo hrozné vzduchy.
,,Sabino! Dej mi tu stovku, ty pičo. Já říkala, že se ještě pořád s touhle sračkou nenaučila parkovat." začala Maruna a k Sabině natáhla její ruku. Jediné co Sabina udělala, bylo plácnutí do Maruny ruky a poté si lehla na zem s tím, že se chce konečně vyspat.
Nela v tu chvíli přejela nějaký kořen a poté narazila do stromu. To jí ale nezastavilo a pořád se snažila zaparkovat.
Agresivně flákla do nějaké páky a najednou se ze stran jejího obřího auta objevila křídla, o kterých očividně ani Nela sama nevěděla, protože v tu chvíli vystrašeně vykulila oči a nevěřícně otevřela pusu.
,,Ty kundo zasraná! Pičo, debile, kokote, sračko zasraná, chcípni, ty zkuřko!" nadávala Nela a mlátila do random tlačítek a točila random páčkami.
ČTEŠ
Feťáci z Bradavic
FanfictionTuto fanfikci píšu, protože už to bude rok, co jsem si založila tento účet. Čím jiným to oslavit než tím, že napíšu totálně retardovanou fanfikci o mě a mých kamarádkách, že? Příběh se odehrává v Bradavicích. Nevlastním žádné z postav, které vytvo...