ადამიანი რომელიც ყველაფერში უიღბლოა! დიახ, ეს მე ვარ ჰვანგ ლეა. ვარ 21 წლის, დავიბადე ბუსანში და ახლა სეულში ვცხოვრობ.
არასდროს არ მიმართლებდა და ახლაც ასეა. გავიჩენდი მეგობარს ყალბი აღოჩნდებოდა. შეყვარებული მეყოლებოდა მღალატობდა. სამსახურს დავიწყებდი მაგდებდნენ. ნუთი ასეთი რამ შესაძლებელია?!**დილა**
დილით მაღვიძარის და ჩემი ძმის დამაყრუებელი ხმა მაღვიძებს. ჩემი ძმა გაიძახის "ლეა, ლეააა გველოო, კამეჩოო, კურდღელოო გაიღვიძე" და მაღვიძარას "ზზზზზზზზზზზზზზზ".
ზანტად ვდგები ლოგინიდან და თვალების ფშვნეტით ჩავდივარ დაბლა. სამზარეულოში ჩემი ძმა მხვდება რომელიც ჭამს.
*****
ჩემი ძმა ჰვანგ ჰიუნჯინია. ბიჭი რომელიც არ ვიცი როგორ ავღწერო ნამდვილი ღვთის საჩუქარია. ძალიან ხშირად ვჩუბობთ მაგრამ ამ ყველაფრისა ის ყველაფერზე და ყველაზე მეტად მიყვარს. მშობლები ადრეულ ასაკში დავკარგეთ ამიტომ ის იყო ჩემი დედაც და მამაც.
სხვათაშორის სკოლის პერიოდში ძალიან პოპულარული იყო როგორც მე ამიტომ შეგვარქვეს "სკოლის გულთა მყროველი ჰვანგები".აღიარეთ რომ ზედმეტად სიმპატიურია (😉).
******
ჰიუნის (ჰიუნჯინის) გაკეთებულ საჭმელს მივირთმევ რაც არც თუ ისე კარგია მაგრამ ამჯერად იყოს. თავს ვიწესრიგებ და გასაუბრებაზე მივდივარ.****
კომპანიაში შესულს ყველა თბილად მეგებება და უფროსის კაბინეტისაკენ მივყავარ. მეც მათ ვედევნები შიგადა-შიგ თვალს ოთახებს ვავლებ და მის ინტერიერებს ვსწავლობ.
მალე ჩემი უფროსის კაბინეტთან ვიდექი. ის თბილი ქალი რომელიც სამსახურზე მესაუბრებოდა და რომელსაც სო ერქვა ახლა მარტო დამტოვა და მითხრა წარმატებებიო.
კარზე დავაკაკუნე.
-გამარჯობა. -ვუთხარი უკან შებრუნებულ რომელიც ჩემსკენ ზურგით იდგა.
-გამარჯობა. -მითხრა მოხი ხმით. თავიდან შევკრთი რადგან ასეთი ხმა ჯერ არ გამიგონია.
-მე გასაუბრებაზე ვარ აქ მოსული.
-გასაგებია. -მითხრა და შემობრუნდა. ღმერთო.... ღმერთო ის ასეთი ლამაზი რანაირადა?
"არა! არა ! ეტყობა მეჩვენება მე არავითი არ უნდა მოვიხიბლო. "
ვეუბნებოდი ჩემს თავს მაგრამ ცხადი იყო რომ ეს ბიჭი ნამდვილად მიმზიდველი იყო.
-შენი ინფორმაცია და გამოცდილებები თუ შეიძლება.
-ჰაჰ, დიახ, რათმაუნდა.
-დაიწყე! -მითხრა ისევ ბოხი ხმით.
-მე ვარ ჰვანგ ლეა. ჩამოვედი ბუსანიდან და ახლა ვცხოვრობ სეულში. გამოცდილება მაქვს რადგან 2018 წელს ვმუშაობდი მატონი პაკების კომპანიაში მაგრამ როდესაც კომპანია გაკოტრდა სამსახურის დატოვება მომიწია.
-კარგი, თუ ყველაფერს კარგად გაართმევ თავს კარგი იქნება.
-დიახ.
-ხვალ მოდი! -მითხრა ისევ თავისი ჩვეული, ბოხი ხმით.
-დიახ.
-და ხომ! მე ფილიქსი ვარ. ლი ფილიქსი.
YOU ARE READING
𝖱𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇, 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾| 𝖫.𝖥
Romance„მხოლოდ იმ შეცდომას შეიძლება ეწოდოს ნამდვილი შეცდომა, იმ მარცხს შეიძლება ეწოდოს ნამდვილი მარცხი, რომლისგანაც ვერაფერს ვისწავლით" - ჰენრი ფორდი 𝐖𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐲: 𝐥𝐢𝐥𝐢