Ggukjeon= Hyung hyung heeey.
V.kim=
Tüm gece fotoğrafına bakarak uyumuşum. Telefonum açıktı :( |Ne var sabah sabah Jeongguk. Bu neyin heyecanı?
Ggukjeon= Ohh rahatsız ettiysem özür dilerim.
V.kim= Önemli değil uyanmıştım zaten.
Ggukjeon= Şey hyung sizde müsaitseniz buluşalım mı?? Sizle tanışmak istiyorum. 😇
V.kim= Müsait değillerse bile artık Müsaitler :)
Herşeyi ayarlamıştık. Luan ne giyeceğime karar vermiyordum.
Jeongguk= Offf giyecek hiçbirşeyim yok.
Bogum= Yuh kook seninde kıyafetin yoksa. Senin seçeceği yok çekil kenara.
Bogum askılıktaki kıyafetleri karıştırmaya başlamıştı.
Bogum= Heh buldum.
Çantasız hayal edin.
Jeongguk= Olmuş mu?
Bogum= *ıslık çalar. Çok iyisin kook aşık oldum sana.
Jeongguk= Ay hoştt ulan. Ben gidiyorum Yoksa namus elden gidiyehh.
Kafeye varmıştım. Geri mi dönsem acaba işim var diye. Gözlerim kafenin üst katındaki terasa kaydı. Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla onlardı. Fotoğraftakilerden daha afet duruyorlardı. Taehyungu görsem geberirim sanırım. Sonunda kendimi ikna edip girmeye karar verdim.
Jeongguk= Başarabilirsin kook.
Üst kata geldiğimde hoseok bana el salladı.
Hoseok= Burdayız Jeongguk.
Heyecanımı belli etmemek amacıyla yavaşça masaya adımladım. Taehyung benim adımı duymasıyla kafasını bana çevirmişti. Ahh sanırım bayılacağım bu güzellik kalbime çok fazla. Onun yanında bir hiçim belkide asla olmayacağız...
Jin= Eee naber Jeongguk. Gözüme güneş geldi sanmıştım. Meğersem senin ışığınmış bebeğim.
Bunu demesiyle kızarmıştı. Başıma yavaşça aşağı eydim. Diğerleri koyu bir sohbete dalmıştı. İkimizde bilmiyorduk konuya nereden başlayacağımıza. Bu düşüncemi bölen taehyungun sesi oldu.
Taehyung= Saçlarına dokunabilir miyim?
Jeongguk= Ha?
Taehyung= Yani fazlasıyla yumuşak duruyorlar o yüzden sordum.
Jeongguk= Ş-şey tabi.
Aaay niye kekeliyorum ben. Kendine gel kook sadece iddiaya odaklan.
Elini saçlarıma atıp hafifçe saç derime masaj yapıyordu. Hemde acımayacak şekilde saçlarımı çekiyordu.
Burada olmaz kook. Sakin ol nefes al huh nefes ver. Veremiyorum ne ölucem mi yani. Nefes alamadığım için öksürmeye başladım. O sırada tüm dikkati üstümüze çektik sanırım. Biraz şaşırmış görünüyorlardı. Ama taehyung bundan hiç rahatsız değilmiş gibi görünüyordu. Buluşma bitene kadar saçımla oynamıştı. Sanırım bir daha asla saçımı yıkamayacağım ah taehyung ahh...
Çok eğlenmiştik. Ayrılma vakti geldiğinde hepsine teker teker sarılmıştım. Sıra taehyunga geldiğinde nabzım 38373838 atıyordu.
Beni kendine çekip güçlü bir şekilde sarılıp kokumu içine çekmişti. Bende aynı şekilde onu bir daha görene kadar nasıl dayanacaktım.Taehyung= Fısıldayarak* bundan sonra daha sık görüşelim Jeongguk.
Jeongguk= Ş-şey tabi.
Ayrıldığımıza lanet ede ede eve yürüyordum. Telefonuma mesaj geldi.
Bogum= Eve gelme.
Jeongguk= Ha?
Bogum= Nerenle anlıyon gelme işte.
Jeongguk= Yine ne boklar yedin.
Bogum= Önce oturacak bir yer bul sakin ol. Son olarak hayatımı garantiye alarak söz vermeni istiyorum.
Jeongguk= Bogum siktigimin şeyini söyleyecek misin artık!?
Bogum= Evini yaktım. Huhh.
Jeongguk= Bokum siktiim seni.
Koşa koşa evimin oraya yöneldim. Mal bokum yüzünden tüm apartman aşağıdaydı ve daireden duman çıkıyordu. İtfaiye neyse ki söndürmüştü.
Jeongguk= Evi yak sonra git. Yok böyle seni ilk gördüğüm yerde...
Sokağın sonundaki banka oturmuş be yapacağımı düşünüyordum. Gözümden bir damla yaş düştü o sırada telefonumun sesiyle göz yaşlarımı hemen silip cevapladım.
Jeongguk= E-efendim hyung.
Taehyung= Jeongguk ağlıyor musun sen??
Jeongguk= Ne ş-şey hayır. Belki biraz??
Taehyung= Konum at geliyorum.
Bacaklarımı kendime çekip kafamı bir çocuk gibi bacaklarıma gömmüştüm. Birinin beni sarsmasıyla gerçek dünyaya döndüm.
Jeongguk= Hyung??
Hızlıca beni kendine çekip sarılmıştı.
Taehyung= Sana birşey oldu diye çok korktum jeongguk.
Göz yaşlarım tekrar kendini serbest bırakmıştı.
Beni evine davet etmişti. Ne kadar reddetsemde sonunda pes edip kabul etmiştim.
Beyaz lüks bir villanın önünde durmuştuk.
Jeongguk= Hyung burası senin evin mi?
Cevap vermemişti. Sadece kapıyı açıp gir işareti yapmıştı. Tam bir köpek gelip üstüme atlayacaktı ki son anda taehyungum beni kendine çekmişti.
Taehyung= Sakin ol yer cücesi. O benim yeni arkadaşım.
Küçük tavşanım|Evet bu bölümü burada sonlandırıyorum. Bölümlerin kısa olduğunun farkındayım bu fice uzun bir süre ara vermiştim. Bu bölümden sonra daha uzun ve daha keyifli bir bölüm olacağını temin edebilirsiniz. Seviliyorsunuz ✨🌻🤍