Bak bak Melih 🛫 kalkıyor
Ggukjeon= Şu 1a daki kızlar
ömrümü bitirdi 10 yıl
yaşlandım amkWwh= Ay ay hatırlatma onlarla karşılaşmamak için anamın kutsal ruhunu ortaya koyuyorum
Ur_hope= İWJSĞWJSĞWHSĞWJS9SJSP
HARBİ LAN ORTADA OPPAMDA OPPAM DİE GEZİYOR ENİALERS_ga= Capslock kapat lan gözüm sikildi
Rapmon= DİE yazınca havalı olmuyorsun hope
Ur_hope= Ay yine geldi hoştt uleğğn
Pjm= Yoongi oppammmmm 😼
S_ga çevrimdışı
Wwh= Olm yazık lan kaldıramadı çocuk wiwhwğwhwğwjwpe
Ur_hope= Wwh die random atmayanda ne bilim yani
Wwh= Kess randomumu kıskanma
...
Taehyungdan ses yoktu en son dün çevrimiçiymiş. Normalde çoktan uyanıp bana günaydın mesajı yazması gerekiyordu.
Birkaç saat bekledim hatta onlarca mesaj yazdım hiçbirine geri dönmedi.
(Taehyung & Jeongguk)
Jeongguk= Hyuuuung.
(11.16)Jeongguk= Teyungshhiii
(12.30)Jeongguk= Hyung endişelenmeye başlıyorum
(13.29)-10 cevapsız arama-
Jeongguk= Evine geliyorum.
(14.57)...
Hızlıca anahtarları alıp hyungumun evine sürdüm. Kafamda o kadar çok senaryo geçiyordu ki...
Ne ara geldiğimi anlamadan kapısına alacaklı gibi vurmaya başlamıştım. Endişeliydim kalbim sanki göğüsümden çıkacak gibiydi. Onsuz yapamayacağımı haykırıyordum için için. Gülümsemesinde hayatımı bulduğum adamı kaybetmekten korkuyordum. Ya bir daha o güzel gülümsemesini göremezsem, ya bana parıldayan gözleriyle bir daha bakmazsa yaşayabilecek miydim?
Bu aşk mıydı??Kalbimde bu sözler yankılanırken yorgun bir şekilde kapıyı açmıştı. Var gücümle ona sarılmıştım. Dengesini sağlayamamıştı. Normalde güçlü olan adam şimdi rüzgarda sallanan bir dal gibiydi her an kırılabilecek bir dal...
Jeongguk= Aghh Taehyung senin için çok endişelendim. Hasta mısın ha neyin var??
Bilincini yitirmiş göğüsüme yaslanmıştı. Ateşi vardı onu yatağına yatırıp ıslak bez hazırladım. Tüm gün boyunca kendine gelememiş sürekli olarak her 10 dakikada bir tüm vücudunu soğutmuştum. Saat kaçtı bilmiyorum ama bende en son uykuya teslim olmuştum.
Sabah -09.45-
Elimde hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi aralamıştım.
(Neler geçiyor aklımdan tövbe qpsuwpwhwğhw)Parmaklarıyla tenime hafifçe dokunuyordu.
Jeongguk= Aghh teyung uyandın sonunda. Geberip gitçen sandım
Teyung= Doğruyu söyleyin lan gebermem işinize gelirdi dimi
Jeongguk= Şey orası öyle tabi.
İkimizde ufak çaplı bir kahkaha atmıştık.
Taeden=
Kahkahası uzun sürmemişti. Sanki parmaklarını ilk defa görmüş gibi oynuyordu. Onu tanıyorsam sadece endişeli olduğunda kafasını eğip parmaklarıyla oynardı.