Aslında anneme sormama bile gerek yoktu. Dünden hazırmış gibi olmasın diye düşüneceğimi söylemiştim.
Namjoon hyung toplantının yarın olacağı hakkında mesaj yollamıştı.
...
Namjoon hyung= Jeongguk sana konum yerini atıyorum. Gelip gelmemen sana bağlı biz her türlü seni bekliyor olacağız o yüzden stres olmana gerek yok. Önünde kocaman bir gece var düşün lütfen.
Kabul edeceğim.
...
Cringe watty kızları gibi alarmıma lanet ede ede uyandım. Bugün toplantı olduğu kafama dank etti.
Jeongguk= Aishhhh.
Hızlıca kaliym derken ayağım yorgana takılmıştı yorganla beraber yer çekimine karşı koyamamıştık.
Hiçbirşey olmamış gibi kalkıp gardırobuma koşmuştum.Takım elbise mi gitmeliydim yoksa rahat birşeyler mi yoksa şık birşeyler mi yoksa o geçen yaptığım balenciagalı kombin mi??
Lanet ede ede kaderimi kabullenmiş gibi yere çöktüm. Odaya annem girdi hatta girdi diyemem ışınlanmayı buldu herhalde.
Annem= Ne bağırıyorsun ya bişi oldu sandım. Kafayı mı yedin sabah sabah ztn bir iş yapmıyorsun uyusana.
Bir iş yapmıyorsun lafını bastıra bastıra söylemişti. Ama bilmiyordu ki biricik oğlu dün iş teklifi almıştı. Şimdilik anneme birşey söylemeyeceğim başımın etini yiyebilir.
Jeongguk= Anne öğretmenimle görüşmem var bugün.
Sonra hızlıca elimle ağzımı kapatmıştım çünkü bu çok büyük bir yalandı. İlk senede eşek gibi çalışıp tıp kazanmıştım. Ama tabi asıl istediğim meslek değildi bu. Hani akraba zoru olur ya benimkide ondan. Akşamları müzik kursuna gider orda müzik bestelerdim. Akşamları bu rutini yaptığım için ders çalışmaya fırsatım kalmıyordu bazen o sınıfta sabahlara kadar şarkı besteleyip akorluyordum. Böyleliklede sınıfta kalmıştım. Sonrada ara verdim ztn. Sonra o gün kafede birşey olmuş onu hatırlayamıyorum. Hızlıca arabama atlayıp sinirle ordan ayrılmıştım. Dalgın olduğum için kaza yapmışım. 1 2 yıl kadar geçmişim hakkında hiçbirşey hatırlayamamıştım ama zamanla yavaş yavaş herşey raya oturmuştu. Ama hala kiminle kavga ettiğimi yada neye sinirlendiğim ve neden o kafede bulunduğumu hatırlamıyordum. Sadece oraya gittiğimi hatırlıyorum gerisi yok...
Kafamdan bunlar geçerken annemin elime kıyafet tutuşturmasıyla kendime geldim.
Annem= Oğlum benim canım bitanem hadi git bunları giy biraz saygın ol öğretmenine iyi bir izlenim bırak.
Jeongguk= Anne ben şey-
Annem= Aishh dırdır etmeyi bırakıp hazırlan bekletme öğretmenini.
Sonunda anneme karşı pes edip elime tutuşturduğu kıyafetleri giydim.
Hafif makyaj yapıp saçlarımı saldım. Şimdi gitmeye hazırım.
Namjoondan:
Pdnnim= Gelmeyecek galiba geç kaldığına göre.
Namjoon= Pdnnim birkaç dakika daha bekleyelim lütfen.
Pdnnim= Peki evlat senin adına birkaç dakika daha bekleyelim bakalım.
Tam ümidi kesmişken kapı tıklatıldı.
Asistan= Efendim Jeongguk adında bir beyefendi geldi. Sizi sorup duruyor toplantıda diyorum acele ettiriyor.
Pdnnim= Toplantım onla bırak gelsin.
Asistan= Çok özür dilerim efendim. Hemen çağırıyorum.
İçeriye saçları terden alnına yapışmış soluklanan bir afet girdi.
Hayır Namjoon kankanın platoniğine aşık olamazsın hayır hayır.
Jeongguk= Geç kaldığım için özür dilerim trafik yüzünden geciktim.
Pdnnim= Problem değil gel Jeongguk.
Yanıma oturdu.
Pdnnim= Biraz cvni inceledim. Gerçekten tıp mı okuyorsun??
Jeongguk= Hayır efendim düşüncelerimi toparlamak için okula bir süre ara verdim.
Pdnnim= Hmm anlıyorum. Tıp kazandığına göre zeki bir çocuk olmalısın. Hem yakışıklı hem zeki tam aradığım adam. Bugün sana bir menajer ayarlıyorum. Yapman gereken tek şey bu sözleşmeyi imzalamak. Hareketlerinin tümündem haberim olacak günlük rutinini ben listeleyeceğim. Onun dışında bunlara uyarsan büyük miktarda para alacaksın sözleşmede yazıyor bunlar ztn. Markalar sana sponsor olursa gelecek paraları saymıyorum bile.
Jeongguktan:
Sözleşmeyi elime aldığım zaman gördüğüm miktarla göz bebeklerim büyüdü.
(İçinden) Woaahh ne kadar çok sıfır var.
Gerisine bakma gereği duymayıp imza attım.
Pdnnim= Yeni işin hayırlı olsun Jeongguk.
...
245.67/3.455
Ggukjeon= Hyung düşünürken bile çok karizmatik görünüyorsun.
A= Lan jungkook rap monstera mı yavşıyor yoksa bana mı öyle geldi.
--> W= Bende aynı şeyi düşünüyorum.Wwh= Lan lan lan bensiz mi buluştunuz heeeğğğy.
K= V koş Jungkook elden gidiyeh.
--> V.kim= ')
--> K= Ortalık çok karıştı lan şimdi Jungkook ra monsterdan mı hoşlanıyor??
--> Z= Aghh @K bir bilsem bende.X= Taekook damarım kan ağlıyor.
--> H= #taekook 😔✊🏻V.kim= Ciddi olamazsın Jeongguk lütfen bunu bana yapmadım de.
(mesaj silindi)Rapmon= (Sanırım sana aşık oluyorum Jeongguk)
Seni yakaladım mı birsürü foto çekicem.
--> Ggukjeon= Heyecanla bekliyorum @Rapmon
--> S= Hasss.Evvet bölüm bu kadardı umarım beğenmişsinizdir. Acaba Namjoonun hisleri ne olacak. Gelecek bölümde görüşmek üzere 😚