Her sabah olduğu gibi yine namazımı kıldıktan sonra huzur bulduğum İsm-i Azam Duası ve Cevşenimi okuyarak güne başladım. Kendime güzel bir kahve demleyip dersimin başına oturacakken her duyuşumda rahatsız eden telefonumun zil sesini duydum. Telefonumda 20'ye yakın numara kayıtlıydı ve arayan bunlardan hiçbiri değildi. Önemsediğim herkes kayıtlı olduğu için açma gereği duymadım. Kapandıktan sonra bir mesaj geldi, korktuğum bir mesaj.
"Aden, ben Oğuz. Telefonu açar mısın? Umarım hala aynı numarayı kullanıyorsundur."
Korkudan nefes alamayarak mesajı tekrar tekrar okudum. Korkum öyle bir hal aldı ki her geçen saniye beynim, el ve ayaklarım daha da uyuştu. Kalbimdeki acı daha da arttı. Allahım neden şimdi diye düşündüm. Neden yıllar sonra benimle konuşmak istiyor, ben her gün defalarca Rabbime ağlayarak tövbe ederken neden birden geldi? Keşke numaramı değiştirseydim diye kendime kızdım, sonra keşkenin yalnızca şeytanın işi olduğu aklıma geldi.
Sakinleşmek için kalkıp yeniden abdest aldım ve alnımı secdeye koyup ağlayarak yalvardım Rabbime. "Allahım biliyorum sen kuluna taşıyamayacağı yükü yüklemezsin ama nolur Rabbim geçmişimden koru beni. Geçmişimle yüzleşecek kadar güçlü değilim, nolur kalbimdeki sızıyı hafiflet. Ona benden uzakta hidayet nasip et Allahım, cennetinin en güzel yerlerine layık olmayı nasip et ona inşallah. Ama nolur bana yaklaşmasın, nolur Allahım..."
Yine Rabbim sesimi duydu ve gönlüme bir ferahlık yayıldı. Odamdaki gül kokusunu alınca ağlamaya başladım. "Şükürler olsun Allahım, beni gördüğün, beni kapına kabul ettiğin için şükürler olsun. Senin varlığını inkar ettiğim günlerim için affet beni yalvarırım Rabbim. Senden başka gidecek yerim yok, yolların en güzeli sana ulaşmak için olan Rabbim, bana İslamı nasip ettiğin için şükürler olsun, layık olmayı nasip et inşallah"
Sonra odama yine o iğrenç bildirim sesi yayıldı. Gözyaşlarımı silip baktığımda yeni bir mesaj geldiğini gördüm. "Aden, çok kötüyüm. Biliyorum geçmişinden kimseyle ne görüşmek ne de haklarında bir şey duymak istiyorsun ama sana ihtiyacım var. Nolur bir kere konuşalım, söz veriyorum sonrasında seni rahatsız etmeyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADEN
ChickLit"Aden, ben Oğuz. Telefonu açar mısın? Umarım hala aynı numarayı kullanıyorsundur." Korkudan nefes alamayarak mesajı tekrar tekrar okudum. Korkum öyle bir hal aldı ki her geçen saniye beynim, el ve ayaklarım daha da uyuştu. Kalbimdeki acı daha da art...