1.bölüm

335 8 2
                                    

Jin~

Namjoon ile bahçemizde oturuyorduk.Ben onun omuzuna yaşlanmış bir şeklideydik aşkı olduğum adamla evleneli 6 yıl olmuştu.Evliligimizin 1.yıl dönümümüz de hamile olduğumu öğrenmiştik.Oğlumuz olduğunu öğrenince daha çok sevinmiştik. Oğlumuzu sevgi ve ilgi ile büyütmüştük. Şimdi de oğlumun evlenmesini istiyorduk çok çabuk büyümüştü benim oğlum.Buraya doğru koşan jimin'ı görmüştüm.Yine yakalanbaç oynuyorlar. Jimin'in arkasından yoongi gelmişti.Onların bu haline gülmüştüm.Jimin hızla bizim yanımıza geldi.Nefes nefeseydi.Sandelyeye oturdu
Nam"bide çocuk yapacaklar" gülüşüm biraz daha büyümüştü.Yoongi de jimin'ın yanına gelip oturdu.Nam"bide çocuk yapamayı düşünüyorsunuz" jimin güldü yoongiyi işaret ederek Jim"kendisi çocuk hyung" daha da çok gülmüştüm Yoon"ben düşünüyorum hala hyung".Jimin direk yoongi ye bakmıştı,galiba bu akşam yoongi ölecek.Jim"görcen sen" Yoon"göriyim bebeğim".Onların aşkı güzeldi.Yoon"tae nerede hyung?" Nam"içerde".İçerden sesler geliyordu.Tae"ama hoseok'u hyung" Hoseok"olmaz".Ne oluyordu,yine ne istiyordu tae.Hoseok'u yanıma gelmişti kulağıma Hoseok"efendim oğlunuz biraz delirmiş".Ne dediğini anlamamıştım. Hoseok'u kulağımdan ayrılıp namjoon'a döndü.Hoseok"efendim oğlunuz delirmiş" Nam"yine mi?" Jin"ne oldu ki?" Hoseok"sizden izin almaktan korktu için bana geliyor".Neden böyle yapmıştı tae. Anlamamıştım.Dudağımı büzdüm.Jin" tae bebeğim gelir misin?".Oğlumun derdini şimdi anlayacaktım.Tae dediğimi yapıp yanıma gelmişti.Tae"baba" Jin"ne istiyorsun bebeğim?" Tae"şey baba ben hoseok'u hyung yardım et" Hoseok"kendin söyle ben içeri gidiyim".Hoseok'u içeri gitmişti.Jim"ne oldu tae?" Tae"şey namjoon babam'ı alabilir miyim?" Jin"namjoon".Namjoon'a baktım.Nam"söylerim".Namjoon omuzundeki beni kaldırıp ayağa kalktı tae ile namjoon bizden uzak bir yere gitmiştiler.Yoon"yine ne istiyecek acaba"
Yoongi haklıydı.Tae genellikle namjoondan birşeyler isterdi şimdi ne istiyecekti.Merak etmiştim biraz

Namjoon~

Jinlerden uzak bir yere gelmiştik.Tae döndüm.Nam"söyle bakalım ne istiyorsun?" Tae"baba ben kardeş istiyorum".Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı biraz şaşırmıştım.Taehyung genellikle benden para vb gibi şeyler isterdi şimdi kardeş istiyordu.Nam"bunu neden Jin baban bilmemeli?" Tae"Jin babam istemeye bilir".Sırıtım,son zamanlarda jin ile tae'ye kardeş yapmayı düşünüyorduk.Nam"düşünüyorduk zaten" Tae"yaparsınız yani".Elimi tae'nin omuzuna attım.Nam"yaparız koçum".Tae güldü,tae de benim yaptığım hareketin aynısını yapmıştı.Tae"eyvallah babam".Gülmüştüm.Oğlumla genellikle böyle anlaşıyorduk.Nam"hadi koçum yürü".Tae elini çekip hemen jin'in yanına gitmişti.Salak çocuk.Bende beklemeden jin'in yanına gittim oturdum.Jin bana merak dolu bakışlar atıyordu,bende ona oda da konuşuruz bakışı attım.

Jin~

Yoon"hadi bebeğim gidelim".Jimin gitmemek istiyormuş gibi sandelyeye yayıldı.Yoongi güldü.Tae"kalın".Tae haklıydı kalabilirlerdi.Jim"evet hayatım kalalım" Yoon"ama bebeğim".Jimin yoongi'ye köpek bakışlarını yolladı. Köpek bakışı işe yarıyordu.Yoon"peki".Yoongi hemen ikna olmuştu.Yoonginin bu haline gülmüştüm.Tae"o zaman bu akşam iki can oluşur".Tae'nin ne dediğini anlamıştım.Tae kardeş istiyordu ve bana söylememişti.Namjoon daha demin öğrenmişti galiba.Zaten son zamanlarda namjoon ile konuşuyorduk bu konuları.Jimin tae'nin dediğini anlamıştı ve ona kötü kötü bakıyordu.Jimin'in bakışlarından korkmuştum.O benim oğlumu dövebilirdi hatta daha beterini yapabilirdi.Jin"oğluma öyle bakma".Namjoon bu halime gülmüştü. Jim"reglim oğlum ben ve hyung sende hemen oğlunu koruyorsun" Yoon"bir babanın yapması gereken iş".Bu benim hakkımdı o benim oğlumdu.Ona benden başka birisi kötü bakamazdı.Ona birşey olmasını istemiyordum.Jin"babayım ben anlamasın sen beni" Jim"bende baba olabilirim ama şuan olmaz".Aslında jimin de istiyordu çocuk ama regl döneminde yapmak istemiyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oy lütfen 🥺🥺

Prens'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin