Chapter 3

86 14 5
                                    


טאהיונג מיקם את העיפרון בין אצבעותיו ומרח את העופרת על הדף בצורה מעגלית, שהפכה אט אט לסקיצה דמות גברית חיננית ומושכת. "אאווו טאה~" קול ערמומי מילא את החדר בנוכחות, גורם לצייר הצעיר להסמיק. "היונג, מה הביג דיל? ..אתה זה שמצייר גברים בעירום!!" הוא עקץ את הבוגר ממנו ולחיו הפכו אדומות אף יותר. "אני גם מציג את זה בגאווה" ג'ין ציין, קרץ וחייך בסיפוק, מפזר את שיערות ראש של הקטן והתיישב גם הוא על כיסא מרופד מול בד קנבס חלק ונקי.

"אתה זוכר שישבנו שם והכרחת אותי להתאמן על קווים ישרים?" חום השיער גיחך כשהזיכרון עבר היכה בו והצביע על שולחן פינתי קטן מזכוכית עבה. ג'ין הנהן את ראשו בשתיקה, לקח עיפרון בעובי בינוני וחרט קו אלכסוני על הבד. "ברור שאני זוכר.. היית בעל פתרונות יצירתיים בהחלט.. רק שכחת שאני מזהה שימוש בסרגל". ג'ין היה צייר מפורסם ובעל שנות וותק בהרבה יותר מטאהיונג, בגיל צעיר יחסית הוא פתח את הסדנה הנוכחית - בה לימד ציירים מתחילים על תורת הציור והצבע. טאהיונג בן השבע עשרה, בחור חמוד ותמים נשלח אליו לאחר שהתגלה כאומן בעיני אחד מבעלי המניות של התיכון האזורי שלמד בו. אותו נכבד עשה סיור בקורסים שסבסד לתלמידים, ראה את הציור המפעים של הנער, לא יכל להתעלם מכישרון כזה ושלח אותו ללמוד אצל חברו – הצייר המדופלם קים סוק ג'ין.

"ג'ין היונג" טאהיונג תפס את היד של האחר ומנע ממנו להמשיך בשרבוט על הבד. "מממ?" הגבר רחב בכתפיים תהה והגניב מבט לתלמיד שאהב כמו אחיו הקטן, לא מפסיק בשרבוט הקשקושים עד שתוצאת קווי בסיס של דמות גוף גברי חשופה לגמרי – סוג האומנות שהתמחה בה. "יש לי קונספט לציור.. הבעיה היא שאני מנסה לעשות מחקר ולהבין מה פשר התחושה שעולה בי כשאני חושב על זה, מנסה להעביר את זה לסקיצה בדף וזה פשוט לא זורם לי", "טאה.." הבוגר קטע את הרצף, "אומן לא רק צריך לדעת ולהבין איך מרגיש בן אדם בסיטואציה מסוימת, כדי להגיע למקסימליות אתה צריך לחוש את זה על הבשר שלך או לעבור את זה עם מישהו שחשוב ויקר לליבך".

"היונג.." טאהיונג התחיל לומר אבל עצר בשנית כששמע קולות בוקעים מעבר לדלת חדר העבודה וממלאים את רחבת לובי הסדנה. "נאמג'ון הגיע.." ג'ין אמר בקול נרגש ועיניים נוצצות, הוא שמט את העיפרון ברנדומאליות על הרצפה, הוריד את הסינר החד פעמי השקוף שהיה לגופו ויצא מהחדר הציור הגדול. נאמג'ון מציל חייו ומגלה הכישרון של הצייר המתחיל הציע נישואים לחבר שהכיר במשך עשור – ג'ין. טאהיונג התלמיד הופתע כשקיבל בפתאומיות את ההזמנה לחתונתם הגאה של השניים מבלי לדעת שהם יצאו ממש מתחת אפו.

טאהיונג עזב את חדר הציור הגדול ונכנס לחלל הלובי שעוצב בקו נקי ומעודן. ג'ין עמד על קצות אצבעותיו ונשק ללחי בעלו במתיקות וגעגוע. טאהיונג נכנס בטיימינג לא ממש טוב, גורם לשניים להפסיק ממעשיהם שהתחילו להתחמם והותיר אותם עם מבטים נבוכים. "היי, נאמג'ון היונג" חום השיער קד ובירך את המשקיע האדיב שהיה ממש כמו אח גדול בשבילו. "אוקיי! כמה קשה זה כבר יכול להיות?" בחור לבוש בחליפה שחורה נכנס לסדנה של הזוג קים הטרי בטריקת דלת ובקול רועם. "אתה יודע מה.. לא צריך.. אני אסתדר" הבחור חלץ את נעליו, נעצר וחייך כשמבטו נפגש בשל טאהיונג. "ג'ונגקוק?" חום השיער מלמל בשקט וסרק את הגבר שמולו כלא מאמין.

GamE OveR | vkookWhere stories live. Discover now