taekook🔞

2.5K 78 74
                                    

ტკივილი
აი რას ვგრძნობ, ყველაფერი მტკივა, მთელი სხეული მტკივა. თვალები საშინლად მეწვის, თავი მისკდება. თავს საშინლად ვგრძნობ, ფაქტობრივად ოფლში ვცურავ.
მალე ტირილს დავიწყებ

- კარგი რა გუუ, უბრალოდ სიცხე გაქვს. მალე კარგად იქნები, არ იდარდო

- შენ რა იცი ჯინ, არ იცი რას ვგრძნობ, რას განვიცდი.

- დრამაქვინი ხარ ჯონგუკი!

- რატომ არ გესმის ცუდად ვაარ?! ძაალიან ცუდად

- თუ ეგრე ცუდად ხარ  ექიმთან წავიდეთ

-არააა, არაააა, არ მინდა ექიმი. კარგად ვარ, ჰაააჰ.

- არა ჯონგუკ კარგად არ ხარ, გაემზადე და წავიდეთ.
  თქვა ჯინმა და ოთახიდან გავიდა.

  ჯონგუკმა კარგად იცოდა, რომ უფროს ჰიონთან შეწინააღმდეგებას აზრი არ ჰქონდა, ამიტომ ძლივს ადგა და წასასვლელად გაემზადა, მიუხედავად იმისა, რომ ექიმების საშინლად ეშინოდა.

  ბიჭები უკვე მანქანაში იჯდნენ და საავადმყოფოსკენ მიდიოდნენ.
ჯონგუკი ერთადგილას ვერ ჩერდებოდა და თითებს ნერვიულად ათამაშებდა. ნერვიულობისგან სიცხეს უფრო აეწია და თავს კარგად ნამდვილად არ გრძნობდა.

   უკვე საავადმყოფოში იყვნენ და ჯინი ექიმთამ ვიზიტის ამბებს არკვევდა.

  - ესეც ასე ჯონგუკ, მესამე სართული, 356-ე პალატა, ექიმი კიმ თეჰიონი. წავედით

 
როცა კაბინეტის კარს მიადგნენ, ჯონგუკი უფრო ანერვიულობა. ეშინოდა, ძაალიან ეშინოდა.
ბავშობიდან არ უყვარდა ექიმები და საავადმყოფოები, ამბობდა, რომ სავადმყოფოში რაღაც არასასიამოვნო სურნელი ტრიალებდა. თანაც აქ ყველა ცუდად მყოფი ადამიანი ერთად იყი შეკლებელი.

  - დიდხანს უნდა იდგე, ასე ქვასავით გუკი? შედიი საკმარისიაა, ვერ ხედავ, რომ მალე წაიქცევი

  - ჰო, ჰო ახლავე შევალ, უფრო სწორედ შევიდოდი, მაგრამ თავს ბევრად უკეთ ვგრძნობ ჯინ, იქნებ წავიდეთ?

just some crazy sex stories👅Where stories live. Discover now