10. Vhodné ambice (Rita/Dolores)

319 45 7
                                    


„Copak se stalo, drahoušku?" ptala se Dolores hned, jakmile její mladá přítelkyně dorazila domů. Odložila růžový šálek s kávou, upravila si mašli ve vlasech a mávla hůlkou, aby připravila druhý šálek, jedovatě zelený, pro Ritu.

„Ale, nic zvláštního. Napsala jsem článek o procesu se Smrtijedy a do redakce mi dorazila hromada huláků od jejich rodin," řekla Rita s pokrčením ramen, políbila ji a posadila se tak, aby si o ni mohla opřít tvář. „Nic, co by ti mělo dělat starosti."

„Zařídím to. Sice ještě nejsem náměstkyně ministra, ale vliv už mám dostatečný. Tobě nikdo vyhrožovat nebude," zavrčela Dolores a majetnicky si přitáhla ženu k sobě blíž.

„Nemám o tobě nejmenší pochybnosti, zlato," zavrněla a pohladila ji po paži. „Ale nebudeme si s tím kazit Vánoce. Tohle počká až po svátcích. Vzala jsem si dovolenou. Mohly bychom na pár dní vyrazit někam pryč, co ty na to?"

Dolores přikývla. „To je dobrý nápad. Mohly bychom si udělat výlet do Bulharska. Slyšela jsem, že Karkarova propustili. Ale třeba by nám mohl říct něco, co se bude hodit později, hm?" navrhla zamyšleně.

„A jak se k němu dostaneme?"

Tajemně se usmála. „To nech na mně, drahoušku. Kornelius má vhodné ambice, které je třeba využít. Budeš to mít jako jeden z vánočních dárků. Exkluzivní rozhovor. Budeš ještě slavnější než teď. A do budoucna..." V očích se jí zlověstně zablýskalo.

Nemusela dodávat už nic dalšího. Rita jí rozuměla. Cítila to stejně.  

Na křídlech Vánoc  (HP, Avengers, LotR - rare shippy) 2021Kde žijí příběhy. Začni objevovat