Sirius netrpělivě čekal na smluveném místě. Přišel o dobrých patnáct minut dřív, aby se stih uklidnit, ale čím blíž se schůzka blížila, tím víc byl nervózní. Přemýšlel dokonce, že by se proměnil ve psa, aby v sobě emoce trochu utlumil – a taky se trochu vydováděl ve sněhu, což ve svém drahém hábitu jinak nemohl –, ale dokud netušil, jaké úmysly manžela své sestřenice vedou ke schůzce, tak nechtěl své tajemství prozradit.
Divil se, že s tou schůzkou vůbec souhlasil, proto zůstával obezřetný a hůlku měl po ruce. Věděl, že Lucius vstoupil mezi Smrtijedy a věděl, co jsou zač. Ale nedokázal skrýt svou obsesi. Po mladém aristokratovi toužil už dlouho. A neskutečně záviděl Narcisse, že ho dostala zrovna ona.
Jakmile se Lucius za ním přemístil, stiskl hůlku mezi prsty. Srdce mu divoce tlouklo a dlaně se mu potily. Na tváři však nechával svůj typický hravý a mírně přezíravý úsměv. Lucius naproti tomu nechával svou tvář ledově chladnou jako vždy. Až dokud nepřišel až k němu.
Sirius mu pohlédl do stříbřitých očí a nadechl se k pozdravu. Dál se nedostal. Lucius ho chytil za ramena a políbil ho.
„Nemýlím se v důvodu schůzky, že ne?" zašeptal Lucius smyslně, když se mírně odtáhl. Sirius byl tak překvapený, že zvládl jen zavrtět hlavou. „Výborně. Tak by bylo vhodné nějaké soukromí, že?" zavrněl a chytil ho za ruku, aby se s ním přemístil.
„Jdeš na to hopem," zkonstatoval Sirius, ale neprotestoval ani v nejmenším. Nechal se přemístit do nějakého pokoje, kde to neznal, ale stejně ho zajímala jen obrovská postel.
„Nemá cenu chodit okolo horkého kotlíku," opáčil Lucius a hladovým výrazem. „Dnešní noc si užijeme. A když se nám to bude líbit, tak se uvidíme na vánočním večírku u nás na panství znovu. Souhlasíš?"
Sirius v duchu nadšeně štěkl na souhlas, a kdyby byl proměněný ve psa, vrtěl by ocasem. „To zní přijatelně," zavzdychal. „Ale teď dost řečí. Ukaž, co schováváš pod hábitem," zasmál se a shodil ho do peřin.
A Lucius se nebránil.
ČTEŠ
Na křídlech Vánoc (HP, Avengers, LotR - rare shippy) 2021
Fanfiction24 adventních povídek různých délek, převážně ve formě drabble. Mišmaš párů, HP, Avengers, mžná i nějaký crossover. Začínáme 1. 12. 2021 Za cover velmi děkuji @Blanch-Slash 💜