1

8 1 0
                                    


Eskisi kadar özlüyor muyum? Eskisi kadar seviyor muyum onu? Bilmiyorum tek bildiğim birisi var ve ben onun peşinden sürükleniyorum. Okyanusun ortasında tek başınaymış gibi bağırıyorum ama sesimi kimse duymuyor. Bir şekilde devam etmek zorundayım nasıl yapacağımı bilmesem de buna mecburum. Nasıl acıyor ki bu kadar canım? Neden bir uçurumdan itiliyormuş gibi hissediyorum? Aslında cevabı biliyorum gereğinden fazla değer verdim gideceğini bile bile çok sevdim. Her gittiğinde gelebileceği biriydim. Sonra gitti her döndüğünde kabul ettim sevdim. Çünkü bu kadar canımı yakacağını düşünmeden sadece sevdim. Gelmesini bekledim geldi hiç bir şey yokmuş gibi devam ettim. Sonra yine gitti her defasında geldiğinde kabul ettim onu her defasında yeniden gitti. Vazgeç artık dedim gelmiyor işte neden zorluyorsun ki sonra unutmaya karar verdim denedim de ama her gece rüyalarıma girdi seni seviyorum diyordu bırakmayacağını söyleyip sarılıyordu gözlerim doluyordu uyandığımda gerçek sanıyordum çünkü seviyor sanıyordum sarıldı sanıyordum ama yoktu hiç olmadı. Neyse işte sevmedi beni biliyorum belki bende beni sevebilme ihtimalini seviyorum. Evet gerçekten seviyorum ama şimdi gidiyorum.

                                                                                                                                                                                                         Gitmek istediğim için değil,                                                                                                                                               Gitmek zorunda bırakıldığım için gidiyorum.

senden sensizliğeWhere stories live. Discover now