3

4 1 0
                                    

Yine boş geçen bir gün işte sensiz ne kadar iyi olabilirse o kadar iyi. Zor biliyor musun orada olduğunu bile bile senden uzak kalmak kalbini kalbimde hissetmeme rağmen aslında bende olmayışını bilmek. Alışmaya çalışıyorum deniyorum elimden geleni yapıyorum da aslında ama fotoğraflarını, mesajlarını silsem de yüzünü, sesini, anıları nasıl silebilirim ki evet kolay değil tahmin ediyorsundur belki de üzüldüğün için üzüyorsun bilmiyorum. Her neyse üzüldüğün için de olsa nasıl bilerek üzebilirsin ki bir insanı bu kadar acımasız değildin sen benim tanıdığım insan bu kadar acımasız değildi günler geçiyor haftalar, aylar geçiyor sensiz. Sen yokken geçen her gün biraz daha sıkıcı biraz daha acıtıyor sen başkasının yanındasın şimdi belki değerini bilmiyor senin belki de onun için üzülüyorsun şimdi. Sana kıyamazdım ama umarım seninde canını yakıyorlardır zannetmiyorum ama umarım üzüyorlardır seni belki biraz da olsa anlarsın ne hissettiğimi senden gitmeye çalışıyorum sensizliğe alıştırmaya çalışıyorum kendimi. Birlikte olduğumuz zamanlar geliyor aklıma ne güzel inandırmışsın sevdiğine ne kadar aptalmışım. Gidişin eskisi kadar koymuyor olmak istediğin yerdesin belki mutlusun da bilemem. Mutlu ol ya da olma yanımda olmadıktan sonra ne ilgilendirir ki beni. Gidişin canımı yaktı evet yokluğun da yoruyor ama geri dönersen, tekrar geri dönersen aynı kişiyi bulamazsın belki bulduğun kişiyi sevmezsin de sen döndüğünde aynı aptal olmaz karşında. Çünkü sen yokken tek başımaydım ben her şeyi sensiz atlattım elimden tutmasını istediğim kişi başkasının elini tutarken ben düştüğüm yerden tek başıma kalktım artık ol ya da olma özlesem de acıtsa da olmayışın geri dönersen ben olmam en azından ben o tanıdığın ben olmam başkasını unutmak için benimle çıktığını söylemiştin ben seni o söylediklerine rağmen affetmiştim zaten geri dönmeyeceksin dönersende ben bıraktığın yerde olmayacağım.

senden sensizliğeWhere stories live. Discover now