Kalktığımda saat 6: 41'di. Hava yarı bulutlu yarı güneşliydi. Ya o gün sanki rüyamda birşey unuttuğumu farkettim. Şapkam!!!
Onu rüyamda unutmuştum eğer onsuz çıkarsam dışarı dileğim yerine gelmezdi. Zaten pek hazetmezdim şapkadan sırf bana gıcıklık olsun diye uyuduğumda koynuma giriyor sonra rüyamda başıma takılıyor ki dileğimle konuştuğumda dileğimin dikkatini çeksin. Ki bana koşul koşabilsin. Bi zamanlar şapkadan nefret ediyor muyum diye soruyordum kendime. Ondan nefret etmiyordum ondan iğreniyordum!!
Başım terliyor yaaa!
Baane!Gözlerimi ovuşturdum ne yapabilirim diye düşünmek için koltuğa çöktüm oda iyice eskimişti. (Kendi haline yansın baane)
Uyumak istedim ama sonra, bırak kalsın, sonuçta başıma bela😂 dedim.
Neyse çok güldüm.
Ama dileğim, dileğim ne olacak.
O lanet olası şapka yüzünden en büyük dileğim yerlere çalınacaktı.
En iyisi uyumak.
Hade uyuyak...
Bulutlarla sohbet ediyordum- ki aklıma o lanet şapka geldi.
Onu koyduğum yerden almam lazım dı. Koştum buluttan buluta. Çok şükür mantara yolu sorarken oturduğum taşın yanındaydı. Aldım onu e ama nasıl geri dönecektim...
Arkamı döndüm,sağa döndüm, sola ne yapacaktım? Ooofff hepsi o şapka yüzünden, şapka sağolsun bir işim yolunda gidemiyor☹
...4 saat sonra...Aklıma geleni yazıyorum hee arkadaşlar biraz hayal gücü lazımmış yeni anladım
Uyandım, lanet şapka baş ucumdaydı deli gibi sırıtıyordu sanki ben deliymişim gibi ya sabır***
Her neyse yapmam gereken şeyler var.
İlk önce gidip seçilmiş bulutun seçilmiş bir martı arkadaşı var onunla gizli bir işi halletmem lazım dı. Ondan sonra gerisi falan fistan işte görürsün bi rahat bırak artık beni be bıhtım yoruldum yazmaktan...
GÖRÜŞÜK SONRA BABAYYYArkadaşlar lütfen eklememi istediğiniz bir şey olursa yorumlara yazar mısınız rica etsem, ve bölümler yavaş yavaş gelecek beğeniyorsanız lütfen yıldızlarınızı esirgemeyin.( DUA GİBİ OLDU LAN KSKDKKFK😅)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Bir Delinin Notları
FantasyHayat en güzel delilik değil midir zaten... Gözlerin gördüğü bir yanıltıdır hep, Somut olan soyut değil miydi? Üzüldükçe deliliğe bir adım yaklaşmıyor muyduk? Gülücüklerimizde yakınlaştırmıyor muydu bizi deliliğe... Unutmayın biz deliden doğduk, ve...