./\ /\.
( • •) Sper să vă placă !
/- -\
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~7 ani în urmă ( într-un bar din Japonia) :
•Autor pov•
Karma :
Nu-mi vine sa cred că ma înșelat cu curva aia!
Prieten 1:
Mda ...
Prieten 2:
Ce zici de încă un pahar ?
Karma: Că bine zici.
*Toți au mai băut*
După ceva timp...
* Karma amețit observa cum un bărbat frumos a intrat în bar, și decide să îl înșele și el pe fostul iubit și merse spre el *•Ayato pov•
Stînd la masă cu Cerry am observat că un tip se apropie de mn și mă întreabă dacă sunt liber că sa mă distrez puțin cu el . Eu accept dar, nu îmi place să fac asta cu o persoană în stare de ebrietate deci decid sa îl duc în camera unde să îl las acolo , ...
*Pe drum spre cameră ( Ayato îl ducea pe Karma in brațe ) băiatul vomita pe mn eu enervînduma grăbesc pasul spre cameră unde îl dezbrac(pe el și pe mn) aruncînd hainele în cel mai îndepărtat colț al camerei *
Mă duc să fac un duș apoi cînd ies din baie simt o aroma foarte puternică și plăcută și văd că feromoni vin din spre băiatul care stătea deja treaz pe pat...
- O nu , nu îmi spune ... Ești un Omega ! Încerc să mă opun dorinței dar aroma mă înebunește și nu mai rezist , până la urmă cedez instinctului și mă arunc pe el ...
•Karma pov•
Mă simt bine și cald , ce e asta...cine se aude ... O voce de bărbat ?! Nu înțeleg ce vorbește... De ce simt niște feramoni de Alpha ?.... Încerc să îl văd cine e dar totul e ca prin ceață unica ce am putut auzi a fost doar cuvintele ,, E numai vina ta" apoi simt o durere in partea intima ceva care mă face să mă simt straniu ... Era o durere cauzata de ceva ce intra în mine, urmată de plăcere cea ce încet mă face să încep a mă extenua și a adormi ...
Next day
Mă trezesc singur într-o cameră de hotel și cu o durere de cap ....
Încerc să mă duc să fac un dus dar
picioarele nu mă țin și simt o durere inevitabilă in tot corpul ... Încerc să îmi reamintesc ce sa întâmplat aseară dar fara succes unica ce îmi reamintesc a fost doar 4 cuvinte provenite de la un bărbat cu părul albastru întunecat aproape negru, cuvintele auzite nici o data nu o sa le mai uit ,, E numai vina ta " e unica ce țin minte și că mi-ar trebui mai mult .
Cu chiu cu vai fac un duș și încep să îmi caut hainele la un moment observ niște haine curate lîngă noptiera și pe ele o hîrtie pe care scria ,, Ayato Otadashi sună-mă cînd te trezești și mai jos numărul (07*********) " ...Mda .... Oricum mersi pentru haine , de alt ceva nu am nevoie...
*După mă îmbrac iar hîrtia.... Am boțito și am aruncato în cea mai apropiata urna apoi am plecat acasă *
Am decis sa uit de incidentul ăsta și să îmi fie ca o învățătură ...Înapoi în prezent (adică la început de capitol am scris ,, 7 ani în urmă " adică el avea 18 și acum are 25 , nu știu dacă sa înțeles da oricum ...)
- Mami , mami mai repede că o să întîrzii la școală și nu vreau să întîrzii în prima zi!
Va urma...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CITEȘTI
Promisiunea ...|Yaoi| •Omegavers•
RomanceCartea este omegaverse adică totul se întâmplă într-un univers diferit doar că aici lumea se împarte pe 3 tipuri : Alpha Beta și Omega