-TESTUL E POZITIV!!!!
-Fă mai multă liniște și dami hirtiile de la testul ADN , vreau sa le vad ...
- CE ? CUM POȚI FII AȘA LINISTIT ?!? AI UN FIIU DE CARE NU NE-AI SPUS NOUĂ SI CE E MAI IMPORTANT CÎND A FOST ASTA ? DE CE NU AI FOST RESPONSABIL DE LUCRURILE PE CARE LE-AI FACUT? CUM AI PUTUT SĂ LASI O PERSOANA INSARCINATA CU FIUL TAU SI NICI MACAR FINANCIAR SA ÎL AJUȚI ? ADICA L-AI VAZUT CUM ARATA ? SE VEDEA CA ERA OBOSIT ! TU CREZI CA SA CRESTI UN COPIL E ASA UȘOR ? MAI ALES PENTRU UN OMEGA ? ȘTII BINE CA ÎN JAPONIA NU SUNT PREA SUNT LOCURI DE MUNCA PUNTRU OMEGA ȘI SA MAI FII SI O MAMA SINGURA NU E ASA UȘOR! PSIHOLOGIC SI FIZIC NU E USOR ! DUPA FAȚA LUI SE VEDE CA NU O FI DORMIT BINE DE VREO LUNA!
-LINISTE!Crezi că sunt prost și nu știu de lucrurile astea dar nu este precis că a fost singur și nu a fost cu nimeni! Așa că cu ocazia asta am niște cereri de la tine ...
1. Să îmi aduci dosarul lui personal cu toate datele lui
2. Sa afli dacă a mai avut vreun Alpha in ultimi 7 ani
3. Să îmi aduci o cafea
4. Să găsești unde lucrează și unde trăiește-Ok ... Ține dosarul , l-am căutat și găsit dosarul lui înainte de a veni la tine , fiind șocat de cele întîmplate , de acolo am aflat că e omega , daca sincer după privirea și comportamentul lui credeam că e un beta sau chiar un alpha , privirea lui mia dat fiori și cînd am citeam dosarul lui am aflat și unde trăiește și că nu are înregistrat în dosar nici un loc de muncă adică ...
-Nu lucrează nicăieri...
-Bingo ! Și cel mai tragic am mai aflat că nu are părinți și nici rude fiind că cu 14 ani în urmă a fost un accident de mașină și din cauza asta a murit părinții lui biologici și a uitat trecutul lui ... Dar cea ce nu știu e de ce trecutul lui pina la 11 ani a fost ascuns confidențial ...
- Mersi pentru informatie dar mai bine fă o inilnire dintre cei 5 lideri
- Nu puteai doar sa spui sa îi chem și pe ei ... Off ... Îți place ție totul sa complici...
- Ok,ok doar du-te odată!!!
- Off , plec ...
•Ayato pov•
Nu îmi vine să cred , sunt .... Sunt un tată , sa mă gândesc mai bine eu am mai avut relații dar dintre toate persoanele cu care m-am culcat el a fost mai unic . . . ACUM CE SA FAC?
Ce fac cu copilul ? Cu el? Oare o sa fie de acord sa îmi de-a copilul ? Sau să îl las la el și să îi dau doar în fiecare lună o sumă mare de bani ? CE MA FAC? Nu e o problema in copil , eu chiar iubesc copiii dar problema e in statutul public și în decizia lui Karma oare o sa fie de acord sa fie iubitul sau chiar mai bine zis soțul meu !?!?? Nu prea cred dar , știi cum se zice speranța moare ultima ... Să spun sincer el e atragator și arată destul de cute ...
CITEȘTI
Promisiunea ...|Yaoi| •Omegavers•
RomanceCartea este omegaverse adică totul se întâmplă într-un univers diferit doar că aici lumea se împarte pe 3 tipuri : Alpha Beta și Omega