Cap.2,,Sunt sigur că o să ne mai întâlnim"

44 5 0
                                    

•Luca pov•

M-am trezit mai devreme decît mama așa că am zis so trezesc și pe ea , mama lucrează mult dar nici odată nu uita să îmi ofere atenție , mă iubește știu că lucrează pentru mine zi și noapte de acea mă strădui să nu fac probleme ... Eu pe tata nici odată nu l-am văzut , mama a spus că el a murit cu mulți ani în urmă ... Eu chiar as dori un tată dar o am pe mama care îmi dă iubire in de ajuns, dar eu vreau un tată pentru ca să aibă grijă de mama , ea prea mult muncește de acea mereu e obosită și oricum ...

-MAMĂ SCOALĂ!!! A LUAT FOC CASA!!!
-Mmmm încă 5 minut-CE?!?!
- Mai ușor , am glumit ...
-Luca! de cîte ori ți-am spus să nu mai faci asta .
-Dar tu nu te trezeai și o sa întîrziem .
- CE ?!? De ce nu mai sculat mai devreme , mai e și prima zi de școală ! Hai sa ne grăbim ...

*Ei se îmbracă etc*

°Între timp sa va fac cunostință , da el e Luca și el e fiul lui Karma , după acel incident el a rămas însărcinat și cum nu a avut curajul să îl găsească pe acel om el a decis să crească copilul de unul singur°

•Karma pov•

-Ești gata ?
-Da .
-Nimic nu ai uitat?
-Nu
- Bine hai sa ne grăbim avem de alergat 3 străzi apoi să luăm autobuzul .
-Ok
-La drum...

Alergînd cu Luca eu m-am oprit fiind că cineva ma apelat și i-am spus lu Luca sa stea lîngă mine că deja ajunseserăm .

•Luka pov •

Mami mia spus să mă opresc că deja trebuie sa așteptăm autobuzul cît timp mami vorbea pe telefon am văzut o mașina roșie și mă uitam la ia cînd din greșală un domn ma împins un pic cînd m-am întors să mă uit am văzut 4 bărbați și o femeie ,
bărbatul care mă împins din greșală sa apropiat de mine și mi-a spus,
,, Scuze că te-am împins micuțule dar unde sunt părinții tăi ? "
Acel bărbat era înalt și bine aranjat avea părul albastru întunecat aproape negru și era foarte amabil dar cînd m-am uitat în spatele lui toți acei oameni arătau foarte serioși și privirile lor mă înspăimântau și îmi dădeau fiori ,eram speriat fără a spune nimic m-am apropiat de mama și am traso de hanorac , mama sa uitat la mine și  mă luat în brațe ...

•Karma pov•

Vorbind pe telefon simt cum ceva mă trage de hanorac mă uit în jos și îl văd pe Luca speriat și îl iau în brațe că să îl liniștesc apoi trag o privire spre persoanele care l-au adus pe Luca în așa o ipostază, și văd 5 persoane, dintre care una era mai aproape de noi decît celelalte, mă mai apropii de el și îl întreb ...

- Aveți ceva probleme cu fiul meu ?(spun eu cu o voce enervată și cu o privire rece )
- Nu, dar cred că ar trebui să aveți mai bine grijă de fiul dumneavoastră.
- Cred că nu trebuie sa iau un sfat de la o persoana străină care își permise sa se bage în viața unor alte persoane și în plus că acea persoana nu poate să fie adecvat cu alte persoane , că sa fost tu adecvat pai nu speriai un copil intratit încît să tremure.
-Tu măcar știi cine sunt eu ?!?
- Nu știu și nici nu mă interesează , dacă o să fii amabil sa îți ceri iertare bine daca nu păi îmi pare rău că așa persoane exista in societate !

Și mă întorc și plec , dar cînd dau sa plec el mă apucă de mînă și își cere iertare atunci Luca se dă jos de la mine din brațe iar acel bărbat îi înmînează lui Luca ceva și mai vorbește ceva cu Luca dar din păcate nu am putut auzi și apoi pleacă spunînd ,, Sunt sigur că o să ne mai întâlnim " apoi și noi plecam.

•Ayato pov•
Mergînd spre companie (de data asta pe jos fiind că mă pictisiseram deja de toate transporturile și etc.) Dar ca sa esim Mateo a căutat cel mai nepopulat raion  din apropiere că sa putem merge liniștit pe strada , și mergînd din greșală mam împiedicat de ceva mă întoarc și am văzut un puști micuț de vreo 7 - 6 ani și apoi cînd el se întoarse spe mine pai ceva ...ceva ... mă făcuseră sa îmi amintesc de el ... Da de persoana cu care 7 ani în urmă am petrecut acea noapte, mi-am adus aminte de ochi lui erau la fel iar apoi cînd îi văzusem mama pai amintirile acelei nopți mi se derulau in cap ... Ce pot sa zic el sa mai schimbat a deveni parca mai... mai rece și amenințător dar cea ce mă tulbura erau întrebările : Al cui este copilul ? De ce atunci nu ma sunat?
Oare e copilul meu ? Chiar și dacă nu,  vreau ca aceasta persoana sa devină a mea ... Așa că după ce am schimbat niște vorbe cu el , puștiul a coborât din brațele lui și i-am dat o carte de vizita cu numele și telefonul meu și cît să nu observe i-am luat 2 fire de păr pentru un test (dc nu?)și l-am întrebat: unde e tatăl tău? el mi-a spus că nu are unu și l-am mai întrebat cîți ani are? , el mi-a spus că are 7 ani  apoi am plecat , mulțumit ... După o vreme în care m-am gândit l-am chemat pe Kairo și i-am spus să îmi facă un test ADN pentru mine , știu că pot să am încredere în el dar ce era mai important vroiam sa aflu daca e posibil sa fie el fiul meu ...

Peste câteva zile...

AYATO, AYATO!!! Mă strigă Kairo , Testul e ...

VA CONTINUA...
______________________________________

Ce ziceți despre acest capitol???
Cum a fost? Sper sa va placa , hai pa vă pup

                                                        (◍•ᴗ•◍)♡

Promisiunea ...|Yaoi| •Omegavers•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum