Esküszöm jó itt lenni

5 0 0
                                    

- Ugh, fény. Szóval reggeledik. Pillantok még szinte vakon a félig felhúzott redőnyre amin a reggeli napfény szűrődött be. Kopogtatást hallok az ajtón, de mire felülnék az ágyra már a nővérem hangját hallom, ahogy közli:
- Kész a reggeli gyere.
- Jó mindjárt.
Puffogok idegesen miközben oda megyek a szekrényemhez szinte kúszva. Így első napra kettő ruha kombináció között gondolkoztam az egyik egy sima szakadt deréktól bokáig feszülős farmer nadrág, barna műbőr övvel, egy egyszerű adidas cipővel és egy fekete bő pulcsi-val. A másik egy fekete feszülős bőrgatya felsőnek pedig kicsit kirívóbb mellkasig érő baba kék poló ehhez illő baba kék tűsarkú egy-két aranyláncal és karkötővel. Egy 10 perc gondolkodás után felvettem a második opciót és a konyhába indultam, felraktam magamra egy kis szempilla spirált pirositó-val, majd húztam az elvileg jó tus-t és elindultam a konyhába. Amint a beléptem a helyiségbe a Cassy végig
nézett rajtam.
- Na de jól néz ki valaki te így már egyből öt fiúkát fogsz ide hozni vagy mi?
Nevet miközben látszik rajta, hogy büszke a huga stílus érzékére.
- Hát kitudja, de nyugi ha hozok is normálisak lesznek nyugi.
Ezután a mondat után le is ültem a gofrim elé és természetesen az összeset megettem. Ezután elmentem fogat mosni, összestedtem a cuccaim, elköszöntem éppen munkába siető nővéremtől és kettő lerc rohanás után felpattantam a buszomra. Miután a busz meg állt a nagyjából negyedik megállónál megláttam az új iskolámat ami felé meg is indultam. Az ajtó elött állt egy jól öltözött 50 év körüli nő. Meg is álltam sejtve ő valami tanár lesz.
- Jóreggelt.
Köszöntem neki jó gyerek mondjára amit ő egy mosollyal viszonyzott. Nem telt bele 10 perc és megérkezett úgy 15-20 velem egykorú amiből levontam, hogy ők lesznek az osztálytársaim. Akiket különösebben megfigyeltem egy kék szemű kócos szőke hajú lány volt,láttam még egy hullámosra vasalt szőkés barna hajú lányt stílusos szemüveggel ami mögött szürkés zöld szemei csillogtak, majd egy világos barna tipikus k-pop bandás hajjal rendelkező barna szemű emo-s stílusú fiú-t aki valljuk be elég helyes volt, róla viszont elterelte egy fuck-boy stílusú srác fekete körmökkel mivel megállás nélkül bámult. De nagy gondolataimat megszakította az ajtóbam álló nő hangja.
- Nos fiatalok most, hogy mindenki itt van bemutatkoznék. Miss Robinson vagyok az intézmény egyik tanárja és az osztályfőnökötök. A ti termetek a biológia terem lesz az órarendeket a teremben fogom kiosztani.
El is jutottunk a biológia teremig ahol lekelett ülni a valahova ugyebár, én kinéztem magamnak az ablak felöli sor utolsó elötti padját ahonnan tökéletesen tudnám a természetet kémlelni. Lendülettel el is indultam a helyemre majd megeröltetés nélkül le is ültem. Legkisebb meglepetésemre  az a fiú aki végig engem bámult leült a mögöttem lévő padhoz, bár nem látok hátra fogadni mernék, hogy utána is engem nézett. De szerencsémre a kócos szőke lány mellém sétált és kicsit rekedt hangon megkérdezte.
- Leülhetek melléd, mert a többiek nem túl szimpatikusak.
- Persze legalább nem kell egyedül ülnöm.
Le is ült mellém, de nekem elvette az a helyes fiú akire a szemüveges csajszi egyből szemet vetett és leült mellé az elöttem lévő padba. Ezután Miss. Robinson kiosztja az órarendeket és megszólal.
- A mai napon még nem lesz tanítás szóval nyugodtan ismerkedjetek, járjátok körbe az iskolát és hasonlók. Ebben a teremben ma nem lesz egyik osztálynak sem órája szóval nyugodtan lepakolhattok és mivel senki nem óhajtott napközi-t 14:00-kor mindenki távozhat. További szép napot.
Majd kisétált az ajtón. Ránéztem az órár ami 8:20-at mutatott, és mivel van még időm gondoltam elkezdek barátomat keresni.
- Amúgy mi a neved? Kérdezem a melettem ülő lányt.
-Alexa, Alexa Parker. És a tiéd?
-Michelle Andrew, és most mi ilyen barátok leszünk meg minden? Nevetek fel.
- Hát kénytelenek leszünk, mert a többiek furák. Nem amugy... asszem
- Akkor nem akarunk a büfébe menni, mert éhes vagyok.
Pillantok rá a nyitott ajtóra
- Dehogynem, jó ötelet.
Ki sétálunk a teremből, majd a lépcső felé vesszük az irányt. Elkezdtem futó lépésben menni mire Alexa is követett. Leganagyobb lendületetemmel befordultam és elindultam volna a lépcsőn, de Alexa nekem csapódott és, mint a víz lefolytunk a lélcsőn. Ezután pedig a lépcsőfordulón a feküdve szakadtunk a röhögéstől.
- Hallod szerintem lesznek még ilyen akcióink.
- Én benne vagyok, de akkor a gerinc törésemre az orvost te fizeted.
- Megegyeztünk.
Csapok rá egyet Alexa hátára jelezve, hogy álljon fel.
- Ne gyere te hülye.
Segítem fel újdonsült barátnőmet. Aki fel is pattant. Leértünk a büféhez én egy vajas croasant ő pedig egy kakaós csigát vett. Leültünk egy közeli asztalhoz és beszélgetni kezdtünk.
- Amúgy te hova valósi vagy?
- Én Londonból jöttem csak a szüleim elválltak anyum pedig kibírhatatlan személyiség és a nővéremmel ide költöztünk.
- Jesszusom hát szar lehet.
- Az is, de most abban bízok, hogy ilyen barátokat találok, mint te.
- Még így gyorsban én amúgy itt születten itt lakok családkával 30 perc séta körülbelül. De ez most mindegy egy dolgot kell leszögezned akárki lesz a barátod én leszek az első oké?
- Rendben.
- Esküdj meg!
Szól rám szigorúan, de mégis humorosan.
- Jó, jó nyugi. Esküszöm, hogy találok akármilyen barátot Alexa lesz az első.
- Na azért!
Közben megettük mindketten a kajánkat és iskola felfedező körútra indultunk ami sikeres volt. Ránéztem a telefonom órájára ami 13:47-et mutatott, ami azt jelenti mindjárt szabadulhatok. Alexa-val vissza mentünk a cuccok-hoz össze pakoltuk őket és a kijárat felé indultunk. Mielött haza indultunk volna bejelöltük egymást Messenger-en, Snapchat-en, Instagram-on és Tiktok-on.
- Na jól van szia te paraszt.
Köszöntem el tőle illedelmesen.
- Csá buzim.
El is indultunk haza felé. Még a sarkig beszélgettünk, de ő tovább haladt én pedig felszálltam a buszra. Amikor az ismerős környéken megláttam a lakásunk ahova fel is sétáltam. Amint benyitottam Cassy fogadott a kanapén telefonozva.
- Na mi volt?
Pillantott fel rám.
- Na egy csajszival össze barátkoztam Alexa-nak hívjak. Ma egésznap vele voltam és még le is folytam vele a lépcsőm.
- Mit csináltál?!
Fordul felém szúrós tekintettel.
- Öhm mindegy, nem számít. Szóval Alexa-val padtársak vagyunk szóval nagyon jó. Van egy gyerek aki borzasztó jól néz ki szóvla majd holnap Alexa-val is megosztom.
- Uuuu
Húzza Cassy gúnyos pervert mosolyra az arcát.
- Hagyj már!
Ordítok rá mire mindekettönkből kitör a röhögés, de egy 5 perc után sikerül megnyugodni.
- N-na szóval és valami fuckboy stílusú gyerek folyton engem bámult. Már kicsit para is volt.
- Hát jólvan akkor sikeres volt a napod?
- Asszem igen.
Ezután elvonultam a konyhába kézsítettem magamnak. Melegszendvicset amit persze már tűz forrón megettem bruh. Majd elővettem összes hasztronómiai tudásom és neki álltam
🍪csokis kekszet🍪 gyártani. Kikevertem a tésztát, hozzá adtam a csoki darabokat. Beraktam az elő melegített sütőbe ami nem hagyott 15 percig telózni, mert egyből kész lett, kipakoltam egy tányérra amivel indultam Cassy-hez. Benyitottam de ő már bealudt ezért az éjjeli szekrényére raktam majd kimentem. Vissza érve a konyhába ettem párat, ezután felmentem a szobámba és össze pakoltam a táskám. Elmentem mosdóba és lemosni a sminkemet ránézve a nappali órájára már 21:49-et mutatott szóval kényelmesem elhelyezkedtem ágyamon és Alexa-val kezdtem beszélgetni

Messenger

Te: Szia bánat
Alexa: Sziaa
Te: Várjál zavar az Alexa beállítok valami becenevet
Alexa: Jó, de én is
          Alexa-nak ezt a becenevet                              állítottad be: Bogyókám
Bogyókám: Rohadj meg... 😀🖕
Te: Jó akkor állítsd be te is
          Bogyókám ezt a becenevet állította be neked:
My Sexy Lady💕🍑
Bogyókám: Na? Na? Milyen?
Te: NAGYON TETSZIK!
       DE HALLOD AKKOR MOST
       ELVESZEL FELESÉGÜL?? 😍😍
Bogyókám: Persze💍
Te: Akkor most, hogy házasok vagyunk elmegyek aludni mert már 22:14 van szóval JÓÉJT SZIVEM😍💗
Bogyókám: JÓÉJT BABÁM HOLNAP TALI💕🍑💍

Feltettem a telefonom töltöre, majd betakaróztam és mostmár házas asszony ként aludtam el.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 11, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Mert Isten őt adta! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora