Téli Tábor 2021: bővebben

35 4 18
                                    

Sziasztok! Vágjunk is gyorsan bele a téli tábor megbeszélésének, mert sok az egyeztetnivalónk egyszerre. Végül meglett a 6 jelentkező (vagyis 6 jelentkező + 1 érdeklődő), bár még továbbra is jöhettek.
Az első dolog azaz, hogy el kéne dönteni a platformot. Idén feldobtam a Discord lehetőségét is, de maradhatunk a Hangoutsnál is. Kérlek, a jelentkezési határidő végig írjátok meg, hogy melyik lenne nektek jobb.
A második pont a csapatokra vonatkozik. Az igazságos csapatelosztás érdekében egy google űrlapot hoztam létre. Időközben ezt is elküldöm mindenkinek egyesével. Ez azért fontos, mert már nem egy tábor kezdődött káosszal azért, mert a csapatban lévők közül senkit sem tudtunk elérni az első napokban, vagy mert a csoportban senki nem tud rajzolni szerinte. Fontos, hogy őszintén válaszoljatok minden kérdésre.
Harmadjára pedig még mindig keresünk segítőt, akár táborozó is lehet, mert most egyenlőre csak az esti játékban kéne segíteni. Annyi van, hogy olyan jelentkezzen segítőnek, akire nyáron teljeskörű társszervezőként tudunk számítani.

Utoljára még annyit, hogy a téli tábor nem csak azt jelenti, hogy télen tartjuk, hanem téli témájúak lesznek a programok. Remélhetőleg így lesz annak is izgalmas dolog a táborban, aki már volt korábban, mert már 4 tábor van mögöttünk és már nagyon nehéz újból és újból másat hozni, pláne, hogy olyan kéne, ami online is megvalósítható. De azért mi nagyon várjuk már a tábort, és először megijedtem, mert azt hittem, nem lesz elég jelentkezőnk.


Internetes Wattpad TáborМесто, где живут истории. Откройте их для себя