Az ufó és a királylány

70 10 6
                                    

Ma volt egy játékunk, ami arról szólt, hogy én írtam random, egymáshoz nem kötődő szavakat, és azokból kellett mondatonként megírni egy történetet. Én ezt a történetet kiegészítettem, és íme itt az iromány:

Egy távoli királyságban élt egy árva és egyke királylány. Csodaszép volt, de kérője nem akadt, mivel országában nem volt senki. Ez elszomorította. Hiába voltak gyönyörű vörös fürtjei, és ragyogó zöld szemei, magányos volt. Egy szerencsés napon egy ufó landolt a kertjében. Kilapította a testével a virágait, de ez nem zavarta a királylányt, ő az ufóért aggódott.

Hamar felépült az érdekes teremtmény. Jó barátok lettek a királylánnyal. Kedvenc elfoglaltságuk az volt, mikor a hatalmas medencéjükben lebegtek a vízi matracukon. Ennek egyik oka az volt, hogy egyikük sem tudott úszni.

Egyszer egy messzi országból érkezett hozzájuk egy király, akinek kísérője egy vén gróf volt. A királylány kedves volt velük, de ők ezt nem viszonozták. A barátok bánatára kilyukasztották a matracot egy ollóval. Mindketten elkeseredtek. Ekkor kámforrá vált a két férfi. Pánikolni kezdtek, mikor az ufó adott a királylánynak egy fülhallgatót, aki azzal próbálta betömni a lyukat. Sikertelenül. Majd celluxszal javították meg kedvenc tárgyukat.

Egy szép napon a királylány szülinapjára ébredtek, mikor kaptak egy új matracot az ufó űrlény barátaitól. Nagyon megörültek. Az őrült sztorit kitette Wattpadra, majd alaposabban szétnézett az alkalmazáson, és már le sem tudta tenni. Egész nap csak olvasott. Az íróneve Ufóharc04 lett. Majd az ufónak eszébe jutott pár dolog, amit lehetne javítani a Wattpadon, ezért írt a Wattpadnak. Ekkor eszébe jutottak barátai, és nekik is írt egy levelet. Megköszönte nekik a matracot, és kérte tőlük, hogy kövessék be Wattpadon.

A Wattpadosok meglepő módon válaszoltak és Hangoutson beszélték meg az ötletei részleteit. Az ufó nagyon elfáradt a levelezésben, és éhes lett. A királylány főzött neki egy tál milánói makarónit. Az ufó a megszállottja lett az olasz tésztának, a kedvencévé vált. Még éjfélkor is ezt tömte magába.

Majd felnézett Wattpadra, ahol talált egy Harry Potter fanfictiont, ami nagyon megtetszett neki, ezért kiolvasta az egész sorozatot. Ekkor csak arra vágyott, hogy találkozhasson a bátor fiúval. Vágya hamar valóra vált, mikor kiderült, hogy Harry Potter imádja a kis ufó és a királylány kalandjait, és minden fejezetet kétszer elolvasott az ufó irományaiból, ezért Harry meglátogatta, és autógrammot cseréltek.

Azóta is boldogan élnek a világvégi palotában. Az ufó, a királylány, és a griffendéles fiú, Harry Potter.

Internetes Wattpad TáborTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang