„Napi rend"
Minden reggel vagy délelőtt kiírom az aznapi feladatot szépen, érthetően elmagyarázva. Ilyen feladatok lesznek az ismerkedés, a történetírás, a rajzverseny és a borítótervezés. Mindig elmondom a teendőt, a tudnivalókat és a határidőt. Az ismerkedés kivételével mind csapatprogram.
Este/ Délután játszani fogunk online. Minden játékhoz van kivitelezési elképzelésem. A játékokat, ha mindenkinek jó, Hangoutson fogjuk lebonyolítani, üzenetekben. Az időt mindig egyeztetjük, hogy hány órakor kezdődjön. Ezekkel is tudtok majd pontot szerezni a csapataitoknak. Nem kötelező, de ajánlott, hogy minden csapatból legalább egy ember képviselje a csapatot!
A végleges időpontunk
Augusztus huszonhetedikétől lesz harmincegyedikéig.
Egy pár jó tanács a csapatoknak, amit természetesen nem muszáj megfogadni, de hasznos lehet.
Először is én ajánlom, hogy legyen valami „fórumotok" ahol meg tudjátok beszélni a novellát vagy fanfictiont, a rajzot meg minden mást is.
A csapatkapitány próbáljon meg a lehető legtöbb programon részt venni. Apropó! Még az asztromacskáktól várok egy csapatkapitány nevet!
Végső sorban pedig ez nem tanács, de jó, ha tudjátok, hogy ha a határidővel nem álltok majd jól, akkor tudtok majd haladékot kérni.
Nem tudom, még mit mondhatnék, szóval jelezzétek, ha van kérdésetek, vagy hogyha valamit kihagytam!
YOU ARE READING
Internetes Wattpad Tábor
RandomHa már itt a nyár, de karantén van, táborozzunk együtt interneten, tartva a távolságot! Cover by: ARTemis_Covers