Rezillik

2 0 0
                                    

Nihayet o gece bitmişti. Tabii sabah Beyza'nın çenesi hiç susmadı. Biri duyacak diye ödüm koptu. Yine sıradan bir gündü taki akşama kadar. Bu Beyza'yı öldüreceğimm. Beyza'nın çoook ısrarı üzerine çocuğu ona gösterdim. Tabii bulması çok zor oldu. Birde ne olsun Beyza'nın ortaokul arkadaşı çıktı!! Ne güzel! Bu Beyza dururmu Berk'in yanına gitti Berk tanıdı Beyza'yı sonra beni zorla yanına çağırdı ve utancımdan yerin dibine girdim. Çocukla öküz gibi çarpışmıştım nasıl yüzüne bakabilirdim ki? Yüzüme gülümsedi. Hemen Beyza'yı cimcikleyip ordan gitmeyi işaret ettim ama Beyza'da bir inat. Sinirlerimi bozdu kız ya. Çok konuştum : "aaaa Berk selam ben Beyza tanıdın mı ortaokuldan?" "Beyza tanımazmıyımm sümüklü beyza." Yuh bu biraz kaba olmuştu yani.! " ha ha ha aynen şişe Berk" Neden şişe dediklerini sonradan öğrendim okul gezilerinde tuvalet olmayan yerlerde hep şişeye işermiş hahahah. "Bak bu benim arkadaşım Hayat." "Evet-evet daha önce tanışmıştık kendisiyle." "Hııı maalesef tanıştık." Biraz soğuk yapıyım hoşlandığımı sanmasın şapşik. "Eee gençler bir yere oturup sohbet edelim ayakta kaldık." Üfff Beyza uzatıyorsun. Hemen arqya girdim tabii. "Benim odaya gitmem gerekiyor çok yorgunum da." Beyza ne desin "gece birini mi düşündünde uyuyanadın? Ağzının ortasına indirmemek için kendimi zor tuttum. " Ne alaka Beyza cım! Ben senin gibi boş işler yapmam.!!" offf pis bozylmuştu. "Tamam Hayat odaya git sen." Eeee Beyza bulaşma bana alırsın ağzının payını. Tam giderken arkamdan Berk bağırdı. Hani romantizim dizilerinde kız tam giderken arkasından erkek bağırıp kolunu çekip sarılır ya onu yapıcak sandım kiii "Hayat! Arkana peçete yapışmış." Demesiyle ırdan ışınlanmayı çoook istedim. Allahım rezillik. Ölmek istiyorum. Döndüğümde Beyza kıs kıs gülüyordu. Peçeteyi alıp ordan koşarak kaçtım. Odaya gelir gelmez ağlamaya başladım kahretsin rezil oldum çok pis rezil oldum.!!! Sonraki saatlerde gözüne gözükmemeye çalıştım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kelebek EtkisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin