♡︎𝑷𝒂𝒓𝒕-11: 𝑮𝒐𝒍𝒅𝒆𝒏 𝑫𝒂𝒚𝒔♡︎

4.5K 228 152
                                    

𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑏𝑎𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑎𝑤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑏𝑎𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑎𝑤. 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑒𝑥𝑡𝑟𝑒𝑚𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒𝑛𝑡 ℎ𝑎𝑑 𝑠𝑦𝑚𝑝𝑎𝑡ℎ𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑔𝑖𝑟𝑙. 𝐽𝑖𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑒𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑒𝑐𝑒𝑝𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠. 𝑇ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑐𝑡𝑜𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑡𝑚𝑜𝑠𝑝ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑟𝑓𝑢𝑙 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑒𝑒 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑠𝑠𝑖𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑡𝑚𝑜𝑠𝑝ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑢𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑡𝑒𝑛𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑑𝑛𝑒𝑠𝑠. 𝑆ℎ𝑒 𝑖𝑚𝑚𝑒𝑑𝑖𝑒𝑡𝑙𝑦 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑡𝑜 𝑎𝑠𝑘 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑑𝑢𝑟𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑏𝑠𝑒𝑛𝑐𝑒.

𝑊ℎ𝑒𝑛 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑖𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡𝑒𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑌/𝑛 𝑑𝑢𝑟𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑏𝑠𝑒𝑛𝑐𝑒, 𝐽𝑖𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑓𝑒𝑒𝑙 ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑠ℎ𝑒𝑑𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠. 𝐼𝑚𝑚𝑒𝑑𝑖𝑒𝑡𝑙𝑦, 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑢𝑠𝑏𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑖𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑖𝑛 𝑎 𝑦𝑒𝑠.

"Where are you going Jiyoung?" Jimin asked the doctor while she was about to go somewhere.

"I need to go Oppa! Y/n needs me. I will come back soon." Jiyoung said and left the area announcing everyone that being a doctor, its her formost duty to treat her patient first and then celebrate her wedding.

𝑊ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑, 𝑡ℎ𝑒 𝐾𝑖𝑚𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑌/𝑛 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑠𝑝𝑖𝑡𝑎𝑙. 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑝𝑎𝑖𝑛, 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑛 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑂𝑇 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑤𝑎𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝐾𝑖𝑚𝑠.

𝑆𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐷𝑟.𝐽𝑖𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑦𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑏𝑠𝑡𝑟𝑒𝑡𝑖𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑟𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑌/𝑛 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑂𝑇. 𝐴𝑒𝑟𝑒𝑢𝑚 ℎ𝑎𝑑 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝐽𝑖𝑛 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑒𝑟 𝑙𝑖𝑓𝑒 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑂𝑇. 𝐵𝑜𝑟𝑎 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎𝑙𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑜𝑛𝑔.

The Baby Carrier || KTH ✓Where stories live. Discover now