♡︎𝑷𝒂𝒓𝒕-22: 𝑭𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒔𝒕♡︎

4.2K 207 103
                                    

𝐴 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑠𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑎𝑠 ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝐻𝑜𝑠𝑒𝑜𝑘'𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑌/𝑛'𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝐴 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑠𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑎𝑠 ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝐻𝑜𝑠𝑒𝑜𝑘'𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑌/𝑛'𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦. 𝑆𝑜𝑚𝑒ℎ𝑜𝑤, 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑗𝑜𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑐𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑠 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑠𝑜 𝑙𝑜𝑛𝑔. 𝐻𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑛𝑒𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑡𝑠 𝑏𝑒𝑡𝑤𝑒𝑒𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑎𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒𝑛𝑡.

"Hoseok hyung, do Y/n remember me?" Taehyung asked the older with some tears on his eyes.

"I don't know Taehyung. I don't even know if she remembers me." Hoseok said with his voice releasing sadness.

"How will Y/n react to it? Does she remember that she have a brother?" Hoseok asked as both the males were engulfed in a blanket of sadness.

"Don't worry hyung! Everything is going to be fine." Taehyung said placing his palm on the older's shoulder.

𝑆𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦, 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑟𝑒𝑐𝑒𝑖𝑣𝑒𝑑 𝑎 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑆𝑒𝑜𝑘𝑗𝑖𝑛 𝑤ℎ𝑜 𝑖𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑌/𝑛 ℎ𝑎𝑑 𝑔𝑎𝑖𝑛𝑒𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑐𝑖𝑜𝑢𝑠𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒. 𝐻𝑜𝑤𝑒𝑣𝑒𝑟, 𝑆𝑒𝑜𝑘𝑗𝑖𝑛 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑒𝑣𝑒𝑎𝑙𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑐𝑒 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝐴𝑠 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑓 𝑌/𝑛 𝑑𝑖𝑠𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑛 𝑎𝑖𝑟.

𝑊𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑤𝑎𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑦 𝑡𝑖𝑚𝑒, 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝐻𝑜𝑠𝑒𝑜𝑘 𝑟𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑠𝑝𝑖𝑡𝑎𝑙 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡𝑤𝑜 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑒𝑠𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡. 𝑂𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑚𝑒𝑒𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑙𝑜𝑠𝑡 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙 𝑐𝑜𝑛𝑛𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑚𝑎𝑙𝑒.

𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑠𝑝𝑖𝑡𝑎𝑙, 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑒𝑔𝑎𝑛 𝑡𝑜 𝑏𝑒𝑎𝑡 𝑎𝑡 𝑎 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑓𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑟𝑎𝑡𝑒. 𝐴 𝑙𝑜𝑡 𝑜𝑓 𝑒𝑚𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 ℎ𝑖𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑡 𝑖𝑛 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑜𝑢𝑠𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑎𝑠 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑎𝑠 𝑒𝑥𝑐𝑖𝑡𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝑊𝑖𝑡ℎ𝑖𝑛 𝑎 𝑐𝑙𝑖𝑐𝑘 𝑜𝑓 𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒, 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑤 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑝𝑒𝑟ℎ𝑎𝑝𝑠.

The Baby Carrier || KTH ✓Where stories live. Discover now