𝑇ℎ𝑒 𝑗𝑜𝑢𝑟𝑛𝑒𝑦 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑎𝑛 𝑒𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑙𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑖𝑡'𝑠 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑎𝑏𝑖𝑛 𝑏𝑎𝑔 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑜𝑢𝑠𝑙𝑦 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑎𝑡. 𝑇ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 ℎ𝑎𝑑 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔."You are planning to stay here or what?" Yoongi asked the female bringing her back from her thoughts.
"No, I am leaving." Y/n said as she took her small bag which contained her passport and some money.
𝐵𝑜𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑒𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑖𝑟 ℎ𝑜𝑠𝑡𝑒𝑠𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑟𝑣𝑖𝑐𝑒. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑌/𝑛 𝑠𝑡𝑒𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑢𝑔𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑑𝑒𝑐𝑜𝑟𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑖𝑟𝑝𝑜𝑟𝑡, 𝑖𝑡 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑤𝑒 𝑖𝑛 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘. 𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑛𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝑇ℎ𝑒 𝑖𝑛𝑓𝑟𝑠𝑡𝑟𝑢𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑒𝑙𝑒𝑔𝑎𝑛𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠𝑖𝑐 𝑑𝑒𝑠𝑖𝑔𝑛𝑠. 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜 𝑚𝑒𝑠𝑚𝑒𝑟𝑖𝑧𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑖𝑟𝑝𝑜𝑟𝑡 𝑑𝑒𝑐𝑜𝑟𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑒𝑥𝑎𝑐𝑡𝑙𝑦 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠.
𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑢𝑔𝑔𝑎𝑔𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑒𝑐𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑟𝑒𝑎, 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑤𝑒𝑙𝑙. 𝑆ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑤ℎ𝑦 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑙𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑠ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑡 𝑑𝑢𝑟𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑗𝑜𝑢𝑟𝑛𝑒𝑦. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑠 𝑖𝑓 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑦 𝐺𝑜𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑙𝑝 ℎ𝑒𝑟.
"Can you tell me where exactly we are? I mean which country or city?" Y/n asked the male which made the male startle at what the female asked.
"Don't tell me you just boarded the flight not knowing where it would land you? Yoongi asked surprisingly.
YOU ARE READING
The Baby Carrier || KTH ✓
Fanfiction𝑨 𝒋𝒐𝒖𝒓𝒏𝒆𝒚 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆. 𝑨 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒎. 𝑨 𝒔𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒔 𝒕𝒐 𝒂 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒎 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒍𝒊𝒗𝒆𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒕𝒖𝒓𝒆. ꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂ 𝘞𝘩𝘦𝘳𝘦...