Bayılan üç genç yavaş yavaş ayılıyordu , endişeli dedektifler başlarında sabaha kadar nöbet tutmuştu ve yarım yamalak uykuyla duruyorlardı .Onlar uyurken çok şey olmuştu Jeongin biligisayardaki şifreyi kırmış ve formülü bulmuştu aynı zamanda laboratuvar da panzehiri bulduklarını söyleyince formülü boş verip panzehiri departmana yollattırmışlardı ve Taesung hariç üç gence de iğne yapılmıştı o zamandan beri uyudukları için korkmaya başlayan dedektifler sabah kalktıklarında uyanık gördükleri üç gençle rahat bir nefes almıştı .
-"Gelelim sana Taesung bey ölümün yakındır cenazen için özel isteğin falan var mı yanlışlıkla yapmayalım diye soruyorum ." dedi Minho arka cebinde panzehir iğne vardı ve ne kadar istemese de eninde sonunda onu bu adama enjekte etmek zorundaydı.
-"Dediğim gibi bu benim kendi seçimim ." dedi adam rahat bir şekilde
-"İntihar etmek mi amacın o kadar mı emindin antedot'u bulamayacağımız dan ." dedi Minho
-"Hayır bulacağınızdan emindim hatta bilgisayarda da o yüzden formülün kopyası var fakat onca olandan sonra panzehiri bana vermeyeceğinizden emindim ." dedi Taesung
-"Ne var biliyor musun , seni haksız çıkarmak için her şeyi yaparım ." dedi ve iğneyi adamın bacağına sapladı
-"Aman Tanrım bu cidden acıdı !" dedi Taesung ardından da kafası masaya düştü .
-"Bu işte tamam ." dedi kendi kendine ve odadan çıktı onu bekleyen yorgun bir Felix ve huysuz bir Arie vardı kapıdaki iki bebeği alarak arabasına bindi ve kendi evine sürdü.
Arie den beri Felix Minho'nun evinde kalıyordu, zaten Felix kendi evinde güvende hissetmediği ve Minho yüksekten korktuğu için daha büyük bir ev bakmaya başlamıştı Minho'nun da onunla olmasını istiyordu sadece nasıl söyleyeceğinden emin değildi ondan ciddi anlamda hoşlansa da hislerinin aşk olup olmadığına emin olamıyordu olmadan da bir şey söylemek istemiyordu .
Eve varıp öğlene kadar uyumayı planlıyorlardı ardından da Arie'nin evlatlık alınma işlemleri için çocuk esirgemeye gidecek ve son işlemleri yapacaklardı , ona kimlik çıkartacaklardı ikisinin de soyadı Lee'ydi bu çok güzeldi Felix'e göre hatta ilk duyduğunda evlensek soyadımızı değiştirmemize gerek kalmaz diye düşünmüştü ve ilk andan bunu düşünmek komik veya garip de olsa aklına ilk gelen buydu .
Felix ve Minho Karakoldan ayrılınca Chris ve Hyunjin de yorgun argın eve gitmişlerdi Hyunsung yeji , Chaeryeong ve Ryujin Felix'in evinde kalıyorlardı ki Lee ailesi rahat etsin . Bu yüzden evde yalnızlardı hemen üstlerini pijamalarla değiştirip uyumak için can atsalar da Hyunjin kendi odasında Chris de koridordaki banyoda duşa girmiş ve kalan evrak işlerini halletmişlerdi ardından ise yorgun bedenlerini çuval gibi yatağa atmış ve birbirlerine sarılarak uzun bir uykuya dalmışlardı.
Sabaha kadar Seungmin'in uyanmasını bekleyen Changbin uykusuzdu ve zaten günlerdir uyumadığı için bu işkence gibiydi , uyanan Seungmin'i sağ salim gittiğine emin olmak için evine bırakmış ardından da kendi evine giderek yarım kalan işlerini halletmişti işleri bittikten sonra yatağına bile gidemeden koltuğun üzerinde kendini uzun bir uyuya teslim etmiş ve günler sonra uykusunu alabilmenin mutluluğuyla hemen uykuya dalmıştı .
Jeongin'in şifreyi kırması ardından formül bulunsa da kullanılmamış ve çoktan hazır olan panzehir tercih edilmişti yine de sevgilisinin çabasını takdir etmiş ve binlerce kere yardımcı olduğu için teşekkür etmişlerdi . Bütün gün yorulan ikili geldiği gibi kendilerini yatağa atmış ve uyumak için çok çaba sarf etseler de uyuyamamışlardı .
-"Jeongin ? uyudun mu ?" dedi Jisung sevgilisinin göğsünde yatarken
-"Hayır uyuyamadım ." dedi Jeongin
-"Sana bir şey soracağım ." dedi Jisung ardından yatakta bağdaş kurarak ona döndü
-"Sor canım ." dedi Jeongin ona bakarak
-"Felix ve Minho'nun kızı çok sevimliydi değil mi , biz bir bebeğe bakacak kadar sorumluluk sahibi değiliz ama hep bir kedim olsun isterdim hayvan sahiplenelim mi ?" dedi Jisung reddederse üzülürdü ama bir şey de demezdi
-"Neden olmasın hem evin bebeği sensin ikinciye şimdilik gerek yok ." dedi ve sevgilisinin üzerine atlayarak onu gıdıklamaya başladı , Jisung kahkahalar atarken Jeongin de onunla sırıtıyor gözleri kısmaktan gözükmüyordu , bir süre sonra durduğunda Jisung yine soru sorma pozisyonuna geçmişti .
-"Jeongin ." dedi sevgilisine dönerek
-"Efendim sevgilim ." dedi kucağında yatan Jeongin
-"Sence ilerde evli mutlu çocuklu bir aile olur muyuz ?" dedi sevgilisinin saçlarıyla oynarken , odadaki loş ışık güzel yüzüne geliyor Jisung'un gözlerine bir manzara bahşediyordu.
-"Eğer istersen hemen yarın giderim nikah tarihi alırım evlatlık başvurusu da yaparım , evli mutlu çocuklu oluruz ." dedi Jeongin , Jisung kıkırdadı " Jisung evli mutlu ve çocuklu olmamamız için önümüzde hiç engel yok ." dedi
-"Yani benimle evlenmek isterdin öyle mi ?" dedi Jisung inanamaz gibi sorarak
-"Evet ." dedi Jeongin " Hatta sana bunu kanıtlayabilirim ." dedi ve sevgilisinin kucağından kalkarak başucundaki çekmecede duran lacivert kutuyu aldı ve sevgilisine uzattı .
-"Yoksa bu-"dedi Jisung
-"Evet evlilik yüzüğü , ikimiz için ." dedi Jeongin
-"Bu bir teklif miydi ?" dedi Jisung Jeongin'e dönerek
-"Evet ." dedi Jeongin
-"O zaman evet , seninle evlenirim Yang Jeongin ." dedi Jisung , Jeongin kıkırdadı ve Jisung'un yüzüğünü kutudan alarak parmağına taktı .
-"Peki sen benimle evlenir misin ?" dedi Jisung
-"Tabiki onur duyarım Han Jisung ." dedi Jeongin ardından düzeltti " Yang Jisung da oluyor aslında ." dedi ve sırıttı ardından kutuya uzanan Jisung yüzüğü aldı ve sevgilisini güzel parmaklarına taktı ardından da ellerini yan yana getirip nasıl göründüğüne baktı .
-"Çok yakışıyor eline de yüzük ." dedi Jisung ardından kıkırdadı " Benim yüzüğüm ." dedi
-"E ben yarın nikah tarihi alıyorum o zaman ." dedi Jeongin
-"Al ama yaz ortalarında olsun ki hava güzel olsun ." dedi Jisung
-"Peki sevgilim ." dedi ve sevgilisinin yüzüne onlarca öpücük kondurdu Jisung kıkırdayarak kaçmaya çalışırken Jeongin daha çok öpüyordu sanırım olanları aşıyorlardı bu iyiye işaretti .
Hyunjin ve Chris çifti neredeyse bütün gün uyumuştu ardından Hyunjin'in Chrisle uğraşmaları ve sabah ön sevişmesiyle geçen bir saatin ardından 16.05 de yataktan çıkmayı başardılar .Chris bir şeyler hazırlamakla uğraşmak yerine dışarıda öğle yemeği yemeyi hatta diğerlerini de çağırmayı teklif etmişti Hyunjin de kabul etmiş ve herkesi arayarak haber vermişti , hatta Jisung ve Jeongin'i bile aramıştı çünkü onların da ekiptenmiş gibi hissetmesini istiyordu .
Yaklaşık bir saat süren bir hazırlanmanın ardından ortak kararlaştırdıkları suşi restoranında buluşmuşlardı , En üst katı rahat etsinler diye kapattırmış ve karşılıklı olarak masalara oturmuşlardı. Onlardan sonra ilk gelenler Lee ailesiydi , ardından Changbin ve Yoongi peşlerinden Seungmin ve beraber geldiği menajeri Jimin en son da Jisung ve Jeongin gelmişti .
-"Çözülen davalara !" dedi Hyunjin elindeki soya sosu olan küçük kaseyi kaldırırken herkes bu yaptığına gülse de bebek olan bir masada alkol almak gereksizdi o yüzden daha sonra bu buluşmayı barda tekrar yapmak konusunda anlaştılar .
-"İlk olayı Minho ikinciyi de ekipçe çözdük Team Straykids ." dedi Yoongi , evet bütün karakol onlara bu ismi takmıştı çünkü onlar soğuk ve kaba davranarak sokak çocuklarını andırıyorlardı onlara göre , gerçekten Hyunjin ve Minho bunları söyleenleri dövmek istediğinde araya girmek hata mıydı diye düşünüyordu Chris .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bloody Valentine
FanfictionAşıklar için olan sevgililer gününde aşk için olmayan bir cinayet işlenir . Başkomiser Chris ve ekibi bu olayı aydınlatmaya ve katili yakalamaya çalışırken gün yüzüne çıkacak korkunç gerçeklerden habersizlerdir . [ Hyunchan - Minlix ]