<15>

148 17 0
                                    

-Sevgililer günü-

- 00.25 - 01-24 - 

Jeongin onu arayan sevgilisini bir kaldırıma oturmuş ağlarken buldu elleri ve üstündeki tişörtü kan olmuştu onu görünce ağlaması şiddetlendi ve sevgilisine sarıldı , Jeongin neler olduğunu anlayamamıştı ama korktuğu tek şey sevgilisinin başına bir şey gelmiş olmasıydı .

-"Jisung konuş benimle sorun ne ?" dedi Jeongin sevgilisinin yüzünü avuçları arasına alarak , Jisung onun gözlerine bakmamakta ısrar ediyordu kan bulaşan ellerini sevgilisinin güzel ellerinin üstüne koydu .

-"B-en Be-n.... " dedi ağlamaları arasından 

-"Her ne yapmış olursan ol bana anlatabilirsin ." dedi Jeongin 

-"Be-n onu öldürdüm Jeongin o-nu öldürdüm ." dedi Jisung titreyerek , Jeongin kimden bahsettiğini anlamamıştı 

-"Kimi öldürdün bir tanem , neler oldu ." dedi sakince , sesinin aksine içinde volkanlar patlıyordu korkuyordu ,  ölümüne korkuyordu .

-"Kim Woojin ." dedi Jisung ardından ağlamaya devam etti .

-"Hadi canım gel üstünü başını değiştirelim ." dedi ve sevgilisini arabaya bindirdi bagajda olan yedek tişörtlerinden birini giydirdi ve arabadaki suyla kanlı ellerini yıkadı , ardından da 7/24 açık olan bir kafe buldu ve en sakin olan kata çıkıp oturdu ardından sevgilisinin anlatmasını bekledi .

-"Eğ-er beni istemez-sen an-nlarım ." dedi Jisung titreyerek , düşündüğü şeyler Jeongin'e göre saçmaydı ne yapmış olursa olsun sevgilisini bırakmayacaktı.

-"Jisung saçmalamayı keser misin neden seni istemeyeyim ." dedi Jeongin sevgilisinin titreyen ellerini tutarak

-"Sonuçta ar-tık kat-ilim ben ." dedi Jisung ağlayarak

-"Hadi hayatım bana neler olduğunu anlat ki çözüm bulalım ." dedi Jeongin 

-"O yani Woojin, b-b-ana...." dedi Jisung bunu ona nasıl söyleyecekti bunu söylemek yerine han nehrine atlamayı tercih ederdi -"O b-ana cinsel is-stismarda bulundu ." dedi Jisung ardından hiç yavaşlamayan gözyaşları mümkünmüş gibi daha da akmaya başladı Jeongin'in ellerini tuttu ve onu bırakmamasını söyledi

-"Jisung bu senin suçun değildi , lütfen kendini suçlamamalısın ." dedi Jeongin dolu gözleriyle sevgilisinin zaten olan anksiyetesinin yerine bir de bu gelmişti şu an ne kadar kötü hissettiğini sadece tahmin edebilirdi .

-"Beni bırakmayacaksın değil mi ?" dedi Jisung 

-"Tabi ki hayır Jisung lütfen bu düşünceleri at kafandan ." dedi jeongin ardından sevgilisine sarıldı .

Jisung bir süre ağlamış ardından Jeongin'in omzunda uyuyakalmıştı Jeongin kafe den çıktı ve sevgilisini arabaya yatırdı ardından da kapıyı kapattı ve ambulansı arayarak aldığı adrese yönlendirdi ve adını soran kadına cevap vermeden telefonu kapattı . Jisung onu aradığında evde hazırladığı tüm o şeyleri kaldırması için bir arkadaşını aramış ve şimdiye bitirmiş olması için dua etmişti . Eve girince evde kimseyi bulamamış ve sevgilisini yatağa yatırarak tüm gece gözünü bile kırpmamıştı .

- 11 .00 - 00.00 -

Jisung bir hışımla evden çıktı ve arabasına binmeden taksiyle öğrendiği adrese gitti nefret doluydu ve iğreniyordu bu oyuna kandığına ve başına bunlar geldiğine  öfkeliydi kendine ve o pisliğe öfkeliydi . Apartmana girdi ve bildiği kata çıkarak kapıyı çaldı sırıtarak kapıyı açan iğrenç insan müsvettesini görmezden gelerek içeri girdi.

My Bloody Valentine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin