<27>

89 12 1
                                    

Emniyet kemerini çözmüş ve gerilmesi sebebiyle onu basan arabadan inmişti. Yüzüne çarpan ılık hava ile derin bir nefes almış ve uçuşan siyah saçlarını geriye doğru taramıştı . Peşinden arabadan inen adama baktı , hemen hemen onunla aynı boylarda , ondan daha kalıplıydı.

Normal insanlar eminim ki adımları ve bakışları altında eziliyordu , fakat Hyunsung onlardan değildi . Sinirli gözlerini karşısındaki adama dikmişti , fakat o çok da umursuyor gibi durmuyordu .

Changbin'in onu getirmesi gereken yerde davaya atanan Savcı olan Seo Daejung ile gelmişti bütün yolu . Changbin'in aksine oldukça ciddi ve soğuk bir enerji yayan adamla geçirdiği bir buçuk saat onun karakterinde birine fazla gelmişti açıkçası. Gerçekten abi olarak bütün ciddiyeti o almış olmalıydı aileden .

-" Burası mı güvenli ev ?" Dedi yeni fark ettiği şey ile , burası küçük müstakil pembe panjurlu önünde çiçekleri olan şirin bir evdi

Hyunsung'un hayalindeki gibi süper korumaların koruduğu kuş uçmayan kervan geçmeyen bir yerde de değildi . Oldukça sakin bir mahallede , Muhtemelen birinin büyükannesinden kalma bir evdi .

-" Evet ." Dedi adam kısaca -" Ne hayal etmiştin bilmiyorum ama araya karışmak esas olduğu için dikkat çekmeyecek yerleri tercih ediyoruz ." Diye de ekledi

-" Muhtemelen ismi Mina olan seksenlerinin ortalarında tonton bir büyükannenin evini mi seçtiniz bunun için de ?" Dedi dalga geçerek , Savcının bakışları ona döndüğünde tüylerinin diken diken olduğunu hissetmişti

-"Sistem uzun süredir bu şekilde işledi ve işe de yaradı . Bırak da devlet bildiği gibi işini yapsın ha ?" Tek kaşını kaldırıp meydan okurcasına karşısındaki gence bakmıştı , fakat sesini çıkarmaması ile önüne dönmüş ve ceketinin cebinden çıkardığı anahtar ile eve yürümüştü

Hyunsung durduğu yerde gerginlikten tuttuğunu fark etmediği nefesini verirken Daejung çoktan eve girmişti bile . Genç avukat da Savcının peşinden koşarak içeri girmiş ve kapıyı kapatıp kilitlemişlerdi . Hyunsung bulduğu koltuğa oturmuş Savcı ise pencereleri kapatıp perdelerini çekmişti .

Ön ve arka kapıyı kilitlemiş ardından elindeki küçük kırmızı kilitli bir kutu ile geri gelmişti , Bir kenara , rahatça erişilebilecek bir kenara bırakmıştı kutuyu . Hyunsung bunun ne olduğunu anlamamıştı ama tahminleri vardı . Yine de boş verdi . Önlerine Avukatlık bürosu tarafından getirilen dosya yığınına baktılar . Savcının davaya atanması demek dava ile yakından ilgilenecek olması demekti bunu kendi ofisinde de yapabilirdi fakat Hyunsung'a göz kulak olması gerekiyor gibi hissediyordu . Duyduklarına göre canını tehlikeye atma potansiyeli yüksek biriydi . Kardeşinin arkadaşı olan bu küçüğü daha önceden tanıyor ve taşkınlıkları ile biliyordu , bu sebeple duyduklarına kulak vermeyi seçti .

Takım elbisesinin ceketini çıkarmış ve koltuğa bırakmıştı . Kravatını gevşetmiş bir iki düğme açarak nefes almak istemişti . Bu süreçte gözleri onda olan Hyunsung'un da farkındaydı. Genç sanki kusur arıyormuş gibi Savcıyı süzüyor bulmak ve başına kakmak için tetikte bekliyordu . Savcı bunu umursamadı, ciddi tavrı yüzünden onunla uğraşan ve kendi kendine rakip edinen bir çok insanla karşılaşmıştı şimdiye kadar . Hiç birini de umursamamıştı elbette .

İkili önlerindeki faili meçhul cinayetlere bakmaya başlamış , katille uyuşan düzenlere dikkat ederek dosyaları didik didik etmeye başlamışlardı . Bir iki olası kurban gözükse de bundan emin olamıyorlardı , çünkü şu anki gibi çift olarak öldürülmemişlerdi . Emin olamasalar bile katilin deneme yapmak amaçlı tek bir kişiyi  öldürdüğü ve yöntemini bulduktan sonra da çiftlere yöneldiği ihtimal dahilindeydi . Eğer bu ihtimale dayanarak ilerlerlerse de bu faili meçhul iki kişiyi de katilin kurbanları olarak listeye alabilirlerdi . Hiç bir görgü tanıdığı olmaması da işlerini kolaylaştırmıyordu , bazen görgü tanıkları cinayetler için kilit nokta olabilirken hem de .

Bütün gün farklı dosyalardaki farklı faili meçhul cinayet yöntemlerini incelemişlerdi . Katilin profilini çıkarmış , görgü tanığı ifadelerinden ipuçları bulmayı ummuşlardı , fakat adam sanki hiç var olmadan birilerini öldürüyor gibiydi . Hyunsung sinirle elindeki dosyayı önündeki sehpaya bırakmış ve oflamıştı. Sanırım YoungJae ile birlikte  bazı şeylere olan toleransı da ölmüştü. Savcı genç avukata dönmüş gözlüklerini masaya bırakarak odağını ona vermişti .

-" Katil sizinle ilk defa ne zaman iletişim kurdu ?" Hyunsung duyduğu ses ile kafasını kaldırıp onu kast eden adama bakmıştı

-" Görgü tanıkları ile konuştuktan sonra sanırım ." Dedi emin olamayarak , hafızasını zorlamaya başlamış bunu yaparken de farkında olmadan kaşlarını çatarak yüzünü garip bir şekle sokmuştu

-" Bu katilin görgü tanıklarını bildiğini veyahutta onlardan biri olduğunu işaret edebilir ." Dediğinde Hyunsung ağrıyan başı ile şakaklarını ovdu , saatlerdir çıt çıkarmadan ve yorum yapmadan çalışmak yeterince zor değilmiş gibi karşısındaki adam onu sorguluyordu

-" Bunu biz de düşündük fakat mümkün gibi durmuyordu ." Dedi ardından sakince kendini açıkladı -" Kurbanların aileleri oldukça ilgisiz veya vazgeçmişti . Hepsiyle görüşemedik bile , Görüştüklerimiz de olayları hatırlayınca fenalaştı veya ağlamak dan bizi dinlemedi ."

-" Yine de ihtimalleri değerlendirmeliydiniz , belki de sizi gördü ve ona yaklaştığınızı anladı . Bu sebeple de hızlı hareket etti ve Arkadaşını öldürdü ." Dedi , Hyunsung sinirlendiğini hissediyordu

-" Değerlendirdik zaten !"

-" Sanırım damarına bastım ."

-" Sadece YoungJae'nin katilini bulmak istiyorum . Bütün ölen bu insanlar için adaletin yerini bulmasını istiyorum . Onlar bunu hak ediyorlar , arkadaşım bunu hak ediyor ." Dedi dolu gözleri ile -" YoungJae adaleti ararken hayatını kaybetti , en azından bu kadarını yapabilmeliyim." Dedi burnunu çekerek , Savcı ağlayan avukata baktı

Yaşadığı durumu bizzat deneyimlemiş biri olarak hissettiğini anlıyordu fakat şu anda ne yapması gerektiğini bilmiyordu . Ona destek olup sırtını mı sıvazlamalıydı yoksa sessizce ağlamasını mı izlemeliydi ?

Sakince masadaki kutudan aldığı peçeteyi uzatmıştı genç adama . Hyunsung ilk başta şaşırsa da peçeteyi almış ve hafifçe tebessüm etmişti . Savcı eski yerine geçerken o da toparlandı ve göz yaşlarını sildi . Arkadaşının ölümü henüz çok taze olmasına rağmen katili bulmak için odaklanması gerekiyordu.

-" Pekala , Görgü tanığı ifadeleri ve kurbanların yakınlarından alınan ifadeler üzerinden bir daha geçelim ." Dedi ve ekledi -" Belki de haklısındır , gözümüzün önündeki bir şeyi atlıyoruzdur ." Dedi







___________________________________________

Seo Daejung yani Savcı , Changbin'in abisi . Tam olarak anlaşılamamış olabilir diye not düşüyorum tekrar 😊

My Bloody Valentine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin