1. Bölüm

1.8K 47 216
                                    

yukarıdaki şarkı Necip'in Dorukhan aşkına gelsin wpbdwkkfdnfldknd. İlk bölümü yayınlıyorum iyi okumalar..
_________________

Değerli Beşiktaş taraftarı ve bu büyük camianın altında adı geçen herkese öncelikle teşekkür etmek istiyorum. İyisiyle, kötüsüyle, sevinci ve üzüntüsüyle bu büyük camianın altında bulunmaktan hep gurur duydum. Çok iyi arkadaşlıklar edindim, takımımın şampiyonluğunu gördüm, goller atıp takımı öne geçirdiğim oldu, hatalarım oldu.. Her zaman her şekilde yanımda olan öncelikle Beşiktaş yönetimine, sonra hep destek çıkan Sergen Hocam'a, daha sonra benim her anımda yanımda olan ailem ve Necip abiye, ve en önemlisi tek bana değil, takıma camiaya güç veren mükemmel Beşiktaş taraftarına teşekkür ederim. Bugün Beşiktaş'tan ayrılıyor olabilirim ama elbet tekrar döneceğim. Beni sonsuz destekleyen herkese binlerce kez teşekkür ederim. Saygılarımla Kamuoyuna duyrulur.

Beyza'nın ağzından;
______
Ben mışıl mışıl uyurken kulağıma oturma odasından kalabalık sesler ve bağırışlar geliyordu. İçeride ne olduğunu merak etsem de sıcacık yatağımdan kalkıp gitmek istemiyordum açıkçası. Yatağımda biraz daha dönüp durduktan sonra ayağa kalktım. Misafir olduğu belliydi, büyük ihtimalle Dorukhan abi falan İstanbul'dan dönmüştü.

İçerideki ses yüzünden üstümü değiştirmeyi bile unutup hemen oturma odasına koştum.

Beyza: Anne bir şey mi oldu? Neden bu kadar heyecanlısınız ve bağırarak konuşuyorsunuz?

Derya (Annem): Dorukhan Beşiktaş'tan ayrıldı, Avrupa'ya gidecekmiş. Müge ablan'da (Doruğun annesinin adını bilmiyorum öylesine salladım.) gitmesini istemiyor.

Emirhan: Klasik annem ve panik atakları işte kuzen. Sen git üstünü değiştir yüzünü yıka bi kendine gel.

Beyza'nın ağzından:
Emirhan abime gülümsedim ve tekrar odama çıktım. Önemli bir şey oldu sanmıştım. Bir dakika.. NE! Dorukhan Beşiktaş'tan giderse Serdarcığımı Dorukhan'ın yanına gitme bahanesiyle eskisi gibi kolay kolay göremem. Amann olsun canım Avrupa'da ki futbolcular daha yakışıklıdır.

*
Banyoya gidip yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Bugün dışarı çıkmayacağımı düşünerek makyaj yapma zahmetine girmeden odama gidip üstümü değiştirdim. Oturma odasına gitmeden önce Dorukhan ile konuşup onunla Avrupa'ya gitmek için biraz yalakalık yapmam lazımdı. Kahvaltı yaptıktan sonra ararım. Şu an yemek daha önemli.

📍İstanbul
Nevzat Demir Tesisleri

Necip: Vay be Doruğum.. Sen de bırakıyorsun beni öyle mi?

Oğuzhan dayanamayıp Necip'in bu haline güldü ve konuşmaya başladı.

Oğuzhan: Abi bazen Doruğa aşık olduğunu düşünüyorum korkutuyorsun beni.

Necip: Sen konuşma olum ne anlarsın sevgiden.

Necip hariç herkes kıkırdasa da Necip'in yüzünden ciddilik eksilmiyordu.

Dorukhan: Seninle ne anılarımız oldu be Necoş'um. Asla bırakmam seni kalplerimiz beraber.

Dorukhan'ın vedalaşma töreni bittikten sonra antremana çıktılar *

Doruğun Ağzından:
Sürekli telefonumun çalmasından bıkmıştım. Tam o sırada tekrar telefonum çaldı. Yeter

Kimin aradığına bakmadan telefonu hızlıca açtım.

Nefesini Tut (Berat Ayberk Ödemir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin