2. Bölüm

840 37 200
                                    

Selamm tekrar asklarimm.. Medya biraz huzunlu old gold günlerden kalma🥺🥺
_______

Kübra ablaya kanım çok çabuk ısınmıştı. Çok çabuk samimi olduk, kısa sürede takımdaki çoğu kişiyi gereğinden fazlasıyla tanıdım. Mesela Yusuf normalde çok utangaç birisiymiş. Kübra abla herkesten bahsetmeye devam ederken benim aklım daha yeni tanıştığım, hayatımın hiçbir döneminde yer etmemiş olan Berat'da kalmıştı.

Beyza: Abla şu Berat'ın sevgilisi falan var mı ya?

Kübra abla gülmeye başladı..
Allah'ım ne yapıyorum ben. Yanlış anladı, kesin yanlış anladı off çok salağım.

Kübra: Çok merak ettin herhalde Berat'ı, ee tabii yakışıklı çocuk. Gören vuruluyor ama yok onun sevgilisi.

Beyza: Tövbe estağfurullah abla ne vurulması. Sadece bir anlık boşluğuma geldi sen herkesin eşini, sevgilisini falan anlatırken Berat'ı anlatmadın ya o yüzden aklıma takıldı sadece.

Kübra: Tabii kuzum başka bir şey ne olabilir ki zaten değil mi?

Kübra abla hâla sırıtıyordu. OH BEE Telefonum çok doğru zamanda çaldı şükür.

Beyza: Abla bir arkadaşım arıyor herhalde bakayım ben bir.

Telefonu açmak için hızlıca bahçeye çıktım. Kimin aradığına bakmak için telefonu çevirdiğimde “Necipinho” yazısını görünce kendi kendime güldüm. Daha fazla bekletmeden hemen açtım telefonu.

Necip: Alüüü hamsilerr suyun dibinde telefon çekiyor mu??

Necip abi üzgün olsa da belli etmemek için Oğuzhan abinin hamsi şakalarından birisini üstümde deniyordu.

Beyza: Dorukhan sözleşme imzalamak için Uğurcan abiler ile çıktı. O yüzden bakmıyordur telefonuna abi.

Necip: Bu yüzden aradığımı nasıl anladın lan?

Beyza: Doruğa ulaşamayınca beni arıyorsun genelde abi ordan anladım.

Necip: Sözleşmeyi yırtma gibi bir şey yapsana Beyza. Valla bak sana öyle bir dua ederim ki ömür boyu sırtın yere gelmez.

Beyza: Doruksuz kalamıyorsun herhalde abi. Ama artık çok geç geldik bir kere.. Hem burada ki  herkesle  çok iyi anlaştı. Mutlu yani onun için endişelenme.

Dorukhan mutluydu ama Necip abi öyle mi.. Sanmam. sesinden belliydi üzgün olduğu.

Necip: O bensiz mutlu olmaz senin gözlerin bozuk.

Arkadan Oğuzhan abinin çığlığı ve Sergen Hoca'nın bağırtısı geliyordu seslere dayanamayıp kahkaha atmaya başladım.

Sergen: GELSENE BURAYA LAN ALLAHSIZ PUTPEREST PEZEVENK GEL BURAYA

Necip: HOCAM NOLUYOR YİNE YA

Sergen Yalçın Oğuzhan ile Rosier'i kovalamaktan nefes nefese kalmıştı. Telefonun diğer ucundan onları dinlerken kahkaha atmak gibisi yokmuş gerçekten.

Sergen: ALLAHSIZ ERMENİ OĞUZHANLA ONA UYAN İT YÜZÜME PASTA FIRLATTI

Oğuzhan: Ermeni falan ayıp oluyor yani alındım HOCAAM

Rosier: HOCAM WHAT!?

Gülmekten boğazım acıyana kadar güldüm sonra Necip abi tekrar konuşmaya başladı.

Nefesini Tut (Berat Ayberk Ödemir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin